jennyquote:
Gewoon niet op t populairste uurtje draaien en dan momt dat best wel goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik ben wel bang dat ik d'r verrekte weinig over houd. Minder dan vandaag zeg maar
Ja 50 euro pp over te maken naar mijn rekeningquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:20 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zat vandaag trouwens eens te denken. Hoe zit het met de Buma? Moeten we naar niet iets aan afdragen?
Doen we.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja 50 euro pp over te maken naar mijn rekening
Juist geen tv oranje niveauquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echte geheime zender muziek, tv oranje niveau.. gebroeders ko, dries roelvink, etc
HEuy ik dacht dat we hadden afgesproken dat dat op mijn rekening gestort zou worden!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik niet, en nu?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dus na naatje?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Tof
morgen om 0300 uur is er nog wel plek
dat zijn de piraten die altijd bij mij storenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Juist geen tv oranje niveau
beetje de echte piraten omlaag praten met die commerciële rotzooi
jaquote:
in natura betalen bij mijquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in natura betalen bij mijdan hossel ik die 50 eurie voor jou
Ah, ik ga sowieso naar naat luisterenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja
maar je mag ook wel 's middags of 's avonds hoor
weet niet wat voor gewone radio als je dan luistert, maar dan moet die piraat je buurman ongeveer zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zijn de piraten die altijd bij mij storenkan geen eens gewone radio ontvangen.. altijd of duitsers of piraten met een echo.. hallo hallo u kunt sms en naar nr 06 bla die bla en dan nu ons ongekende talent.. het nichtje van onze jan : Tina Hendrikssssssssssss
ken je dat?quote:
ik weet dat in mijn wijk alleen al 6 zitten, met mast en allesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet niet wat voor gewone radio als je dan luistert, maar dan moet die piraat je buurman ongeveer zijn
dondersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet dat in mijn wijk alleen al 6 zitten, met mast en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |