jhoa.. ben na 20 minuten afgehaakt, vandaag op school hebben we maar beslist dat we dat niet vaker gaan doenquote:
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jhoa.. ben na 20 minuten afgehaakt, vandaag op school hebben we maar beslist dat we dat niet vaker gaan doen
het niveau in dit topic is bij vlagen hoger dan dat t gesprek was
Oeh tof dochter lief met r eigenes show!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Even koekeloeren of er morgen voor mij een half uurtje is om te testen, ik heb ein-de-lijk een programma
Faye gaat draaien?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Even koekeloeren of er morgen voor mij een half uurtje is om te testen, ik heb ein-de-lijk een programma
Tofquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Als de groene er is, IK ZIT AAN DE JILLLLLZZZZZ
grapje hoorquote:
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens ook nog wel een keer zin om een piratenuurtje te maken (en dan niet met die commerciėle piraten maar echte geheime zender muziek).
zijn er hier lui die dat wat lijkt? Anders hoef ik dat natuurlijk helemaal niet te proberen
Piraten zoals het bij ons in de buurten bekend is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens ook nog wel een keer zin om een piratenuurtje te maken (en dan niet met die commerciėle piraten maar echte geheime zender muziek).
zijn er hier lui die dat wat lijkt? Anders hoef ik dat natuurlijk helemaal niet te proberen
Aan wat voor muziek denk je dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik ben wel bang dat ik d'r verrekte weinig over houd. Minder dan vandaag zeg maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon doen.Jij bent de dj dus jij bepaalt wat je draait.
echte geheime zender muziek, tv oranje niveau.. gebroeders ko, dries roelvink, etcquote:
Ach... als ik meer dan 10 luisteraars kan trekken met mijn maffe muziek, kun jij dat zeker met piraten muziek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik ben wel bang dat ik d'r verrekte weinig over houd. Minder dan vandaag zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |