Hij redirect toch? Of mis ik nu iets?quote:
Kijk de broncode die Pizzaluch hierboven plaatstquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:39 schreef Razor21 het volgende:
Miljonairblog.nl is mijn hoofdomein die met een S heb ik laten doorlinken naar dit domein.
Het logo is door iemand gemaakt van Twitter (dat er een S in stond was me niet eens echt opgevallen). Dus dat kan ik veranderen (mocht iemand nog een leuk logo willen maken).
Wat jullie met dat frame bedoelen snap ik even niet zo snel.
En dat ik nieuws post op mijn site doe ik inderdaad om te ranken en bezoekers te krijgen. Tot heden helpt dit enorm. (zeg maar zelfde truc als met DDKIN).
Maar ergens heb je er wel gelijk mee.
Frameset != redirectquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hij redirect toch? Of mis ik nu iets?
Vooral voor Google is een echte redirect veel beter. Frames zijn sowieso uit den boze eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Razor21 het volgende:
Ik ga morgenavond wel even rommelen. In elk geval bedankt voor het advies.
Tip: Maak een betaalsysteempje aan en maakt er een mooi pdfje van, bied het aan voor 3euro, op Sitedeals was er een tijd geleden een SEO PDF, met ook allemaal dingen waar je qua seo op moest letten, dat liep als een treinquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Als je tijd hebt raad ik je aan om de Google Webmaster Central blog door te lezen, staan best veel nuttige dingen in om te zorgen dat Google je site lief vindt
Ik heb alle nuttige dingen die ik tegen ben gekomen allemaal in een document gezet, mooi overzicht en als je al die dingen regelt heb je zowat de perfecte site. Maar die ga ik niet delen, als je het zelf leert heb je er veel meer baat bij![]()
Je kan natuurlijk ook een domeinalias doen, of een full url rewrite, dus domein.nl/haha2/haha3 wordt anderdomein.nl/haha2/haha3quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Razor21 het volgende:
Ik ga morgenavond wel even rommelen. In elk geval bedankt voor het advies.
Dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Sites hadden een kleine dip, maar volgens mij zitten ze vandaag weer in de lift
Ik wil der wel voor betalenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daar zit ik inderdaad al een tijdje over na te denken. Misschien maar eens goed uit gaan werken
Dan moet je even een botje schrijven die dat voor je doetquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef ursel het volgende:
Dat nujij gebeuren, kan je dat ook automatisch plaatsen, of alleen via dat ene formulier van hun?
Kan buiten dat niks anders vinden.![]()
En ga echt niet elke keer daarheen om een evenement te moeten spammen
Ja, kan, hoopte eigenlijk op iets gemakkelijkers, net zoals bij Twitter enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:08 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dan moet je even een botje schrijven die dat voor je doet
Ik wil er wel een API voor schrijven, maar daar zijn ze vast niet zo blij meequote:Op donderdag 23 juni 2011 11:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, kan, hoopte eigenlijk op iets gemakkelijkers, net zoals bij Twitter enzo.
Inderdaad, ik heb ook eigenlijk geen Nederlandse sites met advertenties, Nederlanders zijn niet zo klikgraag volgens mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:36 schreef zomer86 het volgende:
Waarom maken jullie voornamelijk Nederlandse websites? Advertentie opbrengsten zijn verschrikkelijk, en het verkeer dat je kan aantrekken is nou niet echt indrukwekkend.
Je bedoelt elke dag nieuws of updates omtrent het onderwerp?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef zomer86 het volgende:
Je moet zorgen dat je 90 euro per dag gaat verdienen niet 90 per maand, het is best mogelijk hoor gewoon hard werken en goed leren schrijven en een onderwerp vinden waar elke dag informatie over te vinden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |