Ik werk voorlopig gewoon helemaal niet op vrijdagquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef ElisaB het volgende:
![]()
Is het al weekend of werken jullie gewoon niet meer op vrijdagmiddag
Ik werk niet meer op vrijdagmiddag, het is veel gezelliger hierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef ElisaB het volgende:
![]()
Misschien had je dat dan ook 'eerder al' moeten doen, Henk.quote:Staatssecretaris Henk Bleker (Landbouw) noemde dit eerder al een vorm van dierenmishandeling die hij graag wil aanpakken.
Baloe is ook broodfokquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb bij Bink destijds nul onderzoek van te voren gedaan, onwetend als ik was
Gewoon leuk via via een nestje ergens op internet gezien, bij mensen thuis (wie weet wat er allemaal in de schuur zat) en het is een vreselijk sociaal tophondje dat 15 is geworden. Ik had dus geluk. Wist ik veel over broodfok 15 jaar geleden.
Ik zit nog steeds "ziek" (lees voet) thuis. Dus ik doe helemaal niks.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef ElisaB het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had woorden met de internetkabel.
Dat heeft hij even recht gezet!
Wat zei die? "Als je godverdomme nog 1x waagt om in de weg te liggen klauw ik je aan stukken" ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had woorden met de internetkabel.
Dat heeft hij even recht gezet!
Op zich welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Relatief goed nieuws over het Binkje las ik?
Debielquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Boor doet het altijd goed op zijn kop![]()
[ afbeelding ]
Gezien de eerdere prognose is dat bonus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich wel
For now. Maar daar kan ik 'blij' mee zijn.
Het ziet er naar uit dat ze in elk geval nog een paar weken of misschien wel een maand of twee bij me blijft
Heel mooi. Maar vervolgens geven ze wel groen licht voor megastallen. Dan vraag ik me af of ik soms gek ben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
Maar het is toch echt van de zotte dat Graus/PVV ook de voorzet voor de zwaardere straffen moest geven, waarna de rest van de kamer aanhaakte? Waarom deed de PvdD dat niet al veel eerder? En die animal cops, en het dierenalarmnummer? Kon de PvdD dat nou écht niet zelf bedenken allemaal?
Nog even het bericht:
Kamer wil zwaardere straf dierenmishandeling
DEN HAAG - De Tweede Kamer heeft zich dinsdag achter de oproep van PVV'er Dion Graus geschaard voor strengere straffen voor mensen die dieren mishandelen of verwaarlozen. VVD, CDA en Partij voor de Dieren steunen de PVV hierin.
Ook het voorstel van Graus om geweld tegen politiehonden en -paarden zwaarder te bestraffen, kreeg bijval van een Kamermeerderheid.
De PVV'er haakt aan bij de hogere straffen die minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) wil voor agressie tegen politie- of brandweermensen. Graus wijst erop dat niet alleen de dienders, maar ook de politiedieren in de frontlinie staan en daar klappen opvangen.
Staatssecretaris Henk Bleker (Landbouw) noemde dit eerder al een vorm van dierenmishandeling die hij graag wil aanpakken.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Check die zoom van mn camera nog es
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Zeg nog eens welke camera je ook alweer heb gekocht, mijn man wil ook een nieuwe en die van jou maakt echt mooie foto'squote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Check die zoom van mn camera nog es
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Olympus SP 800 heul niet duur en niet groot en niet zwaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Zeg nog eens welke camera je ook alweer heb gekocht, mijn man wil ook een nieuwe en die van jou maakt echt mooie foto's
Dat is zijn blèr-toon iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat een gaaf filmpje!Boor heeft echt een beetje een rokersstem
Godin wat is het ook een mooierd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Boor doet het altijd goed op zijn kop![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Olympus SP 800 heul niet duur en niet groot en niet zwaar
Viel eigenlijk best wel mee dit jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:28 schreef Greys het volgende:
Ben je al een beetje over je verjaardag heen?![]()
quote:
Volgens mij zag ik hem daar van de week over posten dat hij dacht dat alleen Sjon de debiel was. Of zoietsquote:
Oh, nou, ik lees eigenlijk nooit terug of zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem daar van de week over posten dat hij dacht dat alleen Sjon de debiel was. Of zoiets
Jaquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef Greys het volgende:
Volgens mij zag ik hem daar van de week over posten dat hij dacht dat alleen Sjon de debiel was. Of zoiets
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo rossi heeft zijn prik gekregen
Maar kat en kind tillen is toch nog iets te zwaar nu heb ik pijn in mijn buik en in mijn armen
Hoe doen mensen dat toch winkelen met een Maxi-cosi?
Die foto van Boor de woorden met de internetkabel zijn opgelost?
Was volgens mij meteen op dinsdag toen ik thuiskwam.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heb ik je helemaal niet meer zien posten hier dus dat heb ik dan net ff gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |