Met de auto, dus dat bipsenbapsen zitten wordt dan wat lastigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Al fluitend op je fiets met koffertje achterop terwijl je iedere vrouw die je voorbij fietst ff aan de bipsebaps zit?![]()
Klusse
Moet te doen zijn, gewoon niet te hard rijdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met de auto, dus dat bipsenbapsen zitten wordt dan wat lastig
Die linkjes die ik net gaf kwamen van http://www.ikzoekbaas.nl/quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt al vast es wat gaan rondbellen of op die grooooote asielsite kijken.
Tenminste, er was altijd een site waarop alle asieldieren van NL en Be opstonden.
Jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
de Koningin en Pieter van Vollenhoven heeft dit ras ook.![]()
NOU DAN NEEM IK HEM
YWquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Namens mijn moeder (en zus) trouwens nog heel erg bedankt voor de lieve berichtjes over Lucky![]()
Even heel plat gezegd he, er zijn ook heel veel dierenwinkels met diverse soorten vissen en vogels en cavia's en konijnen in alle soorten en maten. Daar kopen mensen ook gewoon dieren en daar hoor je lang niet zoveel over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je moet ook wel heel dom zijn als je bij iemand een pup gaat halen die zoveel verschillende rassen heeft. Ik snap echt niet dat mensen daar intrappen.
quote:
Ja, of je hebt er gewoon geen verstand van omdat je er niet mee in aanraking bent gekomen. Ik houd me ook niet bezig met rocket science of planten, dat maakt me nog niet dom.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je moet ook wel heel dom zijn als je bij iemand een pup gaat halen die zoveel verschillende rassen heeft. Ik snap echt niet dat mensen daar intrappen.
In Amerika puilen de dierenwinkels zelfs uit met puppy's en kittens, zo in van die glazen bakken, dat is ook zielig!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Even heel plat gezegd he, er zijn ook heel veel dierenwinkels met diverse soorten vissen en vogels en cavia's en konijnen in alle soorten en maten. Daar kopen mensen ook gewoon dieren en daar hoor je lang niet zoveel over.
En JA, het is dom. Maar ik kan me ergens toch wel voorstellen dat mensen er in trappen in sommige gevallen.
Oe, dat lijkt me handig: ergens verstand van hebben omdat je er niet mee in aanraking bent gekomen! Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, of je hebt er gewoon verstand van omdat je er niet mee in aanraking bent gekomen. Ik houd me ook niet bezig met rocket science of planten, dat maakt me nog niet dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou gerust een hondje kopen bij iemand die meerdere rassen aanbiedt. Ik zou denken: handig; kun je vergelijken en heb je vast veel verstand van de verschillende soorten.
Dat is wellicht wat naief, maar ik ben vast en zeker niet de enige
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, dat lijkt me handig: ergens verstand van hebben omdat je er niet mee in aanraking bent gekomen! Dat wil ik ook
Jooonge, allang aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou gerust een hondje kopen bij iemand die meerdere rassen aanbiedt. Ik zou denken: handig; kun je vergelijken en heb je vast veel verstand van de verschillende soorten.
Dat is wellicht wat naief, maar ik ben vast en zeker niet de enigeI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Dabedoellikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:47 schreef ElisaB het volgende:
Dat is wellicht wat naief, maar ik ben vast en zeker niet de enige
Ja, het blijft matig dat ze echt niets doen tegen broodfok. Maarja, je had nu ook weer die aspergeteler, of komkommer of weet ik wat. Die is al jarenlang op de vingers getikt met haar illegale polen en mensenhandel, en die kon dus ook gewoon door blijven doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Wat veel dommer/idioter/walgelijker is, is dat die kerel die al eerder aangetoond half dode pups verkocht uit Oostbloklanden dus gewoon weer zich kan registreren als kennel en gecertificeerd wordt. Op diezelfde naam. Zijn eigen naam dus, alleen andere kennelnaam.
Daar!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Serieus, als ik als complete leek een hondje zou willen aanschaffen, in de bieb wat boeken over het ras ging halen, er goed over ging lezen over de opvoeding enzo en van plan zou zijn er direct mee op puppycursus enzo te gaan (dan denk je als leek dus 'ik doe het hartstikke goed!') en ik zou bv op www.puppywereld.nl komen (en dus niet zoveel af weten van broodfok, of zelfs niets, maar nog steeds denk IK dat ik het goed doe!) dan zou ik bij het zien van die site en al die positieve verhalen met foto's, naam en toenaam denken dat het hartstikke betrouwbaar was.
Gewoon even vanuit de ogen van een goed bedoelende leek gezien dus.
Wat veel dommer/idioter/walgelijker is, is dat die kerel die al eerder aangetoond half dode pups verkocht uit Oostbloklanden dus gewoon weer zich kan registreren als kennel en gecertificeerd wordt. Op diezelfde naam.
Ah, dat lag niet aan mij dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:52 schreef Greys het volgende:
De enige aanwijzing is dat het gastenboek inmiddels niet meer toegankelijk is
Goed is wel een groot woord, hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar!
En dan nog zoiets: een hondje hébben is geen rocket science. Denk je dat al die mensen die 3 maal daags hier langs het raam lopen om de honden uit te laten zich zo verdiepen in hun aanschaf? Tuurlijk, zou best handig zijn als ze dat wél hadden gedaan, maar het is niet zo. Ik denk dat maar een klein gedeelte van de hondenbezitters zich vooraf echt goed in een ras en fokkers verdiept. Een hondje. Leuk; nemen we! Het gaat heel vaak ook gewoon goed.
Ik heb bij Bink destijds nul onderzoek van te voren gedaan, onwetend als ik wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar!
En dan nog zoiets: een hondje hébben is geen rocket science. Denk je dat al die mensen die 3 maal daags hier langs het raam lopen om de honden uit te laten zich zo verdiepen in hun aanschaf? Tuurlijk, zou best handig zijn als ze dat wél hadden gedaan, maar het is niet zo. Ik denk dat maar een klein gedeelte van de hondenbezitters zich vooraf echt goed in een ras en fokkers verdiept. Een hondje. Leuk; nemen we! Het gaat heel vaak ook gewoon goed.
Valt mee; ik ken grotere woordenquote:
Precies, want die denken daarna 'Ohhhhh kijk, alle reacties staan inmiddels onder Puppyverhalen, kijk die mensen blij zijn en wat gaat het goed met al die hondjes!' en bladeren vrolijk verder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah, dat lag niet aan mij dusMaar goed, dat zegt een leek nog weinig.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Valt mee; ik ken grotere woorden
Du-uhhh...
Zou jij echt zeggen dat je vindt dat hondenbezit in Nederland problematisch is?
Je bevindt je vast en zeker in goed gezelschapquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb bij Bink destijds nul onderzoek van te voren gedaan, onwetend als ik was
Gewoon leuk via via een nestje ergens op internet gezien, bij mensen thuis (wie weet wat er allemaal in de schuur zat) en het is een vreselijk sociaal tophondje dat 15 is geworden. Ik had dus geluk. Wist ik veel over broodfok 15 jaar geleden.
Ik dacht het, omdat je zei 'goed is een groot woord' waarmee ik weer dacht dat dat je reactie was op mijn 'gaat heel vaak ook gewoon goed'.quote:
Nee, dat begreep je niet verkeerd. De uitleg die je er zelf aan gaf was wel verkeerd, maar dat ligt misschien aan onze interpretatie van goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht het, omdat je zei 'goed is een groot woord' waarmee ik weer dacht dat dat je reactie was op mijn 'gaat heel vaak ook gewoon goed'.
(en 'ik ken grotere woorden' gevolgd door woorden als Afsluitdijkdoelbeogingsnippel , kerktorenreinigingsbedrijvenvereniging, etc is bij ons thuis zo'n beetje standaard als iemand zegt: "[woord] is een groot woord". Heul grappig, daar bij ElisaB thuis)
Maar ik begreep je dus gewoon verkeerd?
Ja zie, omdat je positieve verhalen had gehoord van mensen ga je er van uit dat het wel goed zitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik lees nu even mee, en zie4 t een en ander voorbij komen over broodfok.
Ik heb echt een ontzettend lieve hond van nu bijna 9 maanden. Bij een fokker gehaald waar we veel positieve verhalen over gehoord hadden.. Maar nu later als ik terug denk... Komen er dingen in me op van dat klopt niet. Nooit expres gedaan natuurlijk.. Maar wel erg naïef.. Bij m'n volgende hond zal ik zeker veel beter onderzoek uitvoeren.
Heeeey, je bent terug met Bink. Hoe was het?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie, omdat je positieve verhalen had gehoord van mensen ga je er van uit dat het wel goed zit
En da's echt niet geheel onlogisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |