Met de auto, dus dat bipsenbapsen zitten wordt dan wat lastigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Al fluitend op je fiets met koffertje achterop terwijl je iedere vrouw die je voorbij fietst ff aan de bipsebaps zit?![]()
Klusse
Moet te doen zijn, gewoon niet te hard rijdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met de auto, dus dat bipsenbapsen zitten wordt dan wat lastig
Die linkjes die ik net gaf kwamen van http://www.ikzoekbaas.nl/quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt al vast es wat gaan rondbellen of op die grooooote asielsite kijken.
Tenminste, er was altijd een site waarop alle asieldieren van NL en Be opstonden.
Jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
de Koningin en Pieter van Vollenhoven heeft dit ras ook.![]()
NOU DAN NEEM IK HEM
YWquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Namens mijn moeder (en zus) trouwens nog heel erg bedankt voor de lieve berichtjes over Lucky![]()
Even heel plat gezegd he, er zijn ook heel veel dierenwinkels met diverse soorten vissen en vogels en cavia's en konijnen in alle soorten en maten. Daar kopen mensen ook gewoon dieren en daar hoor je lang niet zoveel over.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je moet ook wel heel dom zijn als je bij iemand een pup gaat halen die zoveel verschillende rassen heeft. Ik snap echt niet dat mensen daar intrappen.
quote:
Ja, of je hebt er gewoon geen verstand van omdat je er niet mee in aanraking bent gekomen. Ik houd me ook niet bezig met rocket science of planten, dat maakt me nog niet dom.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je moet ook wel heel dom zijn als je bij iemand een pup gaat halen die zoveel verschillende rassen heeft. Ik snap echt niet dat mensen daar intrappen.
In Amerika puilen de dierenwinkels zelfs uit met puppy's en kittens, zo in van die glazen bakken, dat is ook zielig!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Even heel plat gezegd he, er zijn ook heel veel dierenwinkels met diverse soorten vissen en vogels en cavia's en konijnen in alle soorten en maten. Daar kopen mensen ook gewoon dieren en daar hoor je lang niet zoveel over.
En JA, het is dom. Maar ik kan me ergens toch wel voorstellen dat mensen er in trappen in sommige gevallen.
Oe, dat lijkt me handig: ergens verstand van hebben omdat je er niet mee in aanraking bent gekomen! Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, of je hebt er gewoon verstand van omdat je er niet mee in aanraking bent gekomen. Ik houd me ook niet bezig met rocket science of planten, dat maakt me nog niet dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou gerust een hondje kopen bij iemand die meerdere rassen aanbiedt. Ik zou denken: handig; kun je vergelijken en heb je vast veel verstand van de verschillende soorten.
Dat is wellicht wat naief, maar ik ben vast en zeker niet de enige
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |