abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98496965
Hmm heb juist gehoord dat Elson nogal kortaf en arrogant kan overkomen. Dan Gadzuric heeft zichzelf nogal hoog zitten, hij gelooft oprecht dat hij nog iets kan betekenen in de league en dat hij te goed is om in Europa te spelen. Hij zei ook een keer iets dat ze hem in Europa waarschijnlijk niet konden betalen. WTF mattie? Verder vind ik hem als basketballer wel beter dan Elson maar beiden zijn natuurlijk geen sterren.
En Elson was geen starter in de Finals voor de spurs, die blanke Argentijn (Oberto?) startte de laatste wedstrijden geloof ik. En terecht.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:12:57 #77
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98501272
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 06:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hmm heb juist gehoord dat Elson nogal kortaf en arrogant kan overkomen. Dan Gadzuric heeft zichzelf nogal hoog zitten, hij gelooft oprecht dat hij nog iets kan betekenen in de league en dat hij te goed is om in Europa te spelen. Hij zei ook een keer iets dat ze hem in Europa waarschijnlijk niet konden betalen. WTF mattie? Verder vind ik hem als basketballer wel beter dan Elson maar beiden zijn natuurlijk geen sterren.
En Elson was geen starter in de Finals voor de spurs, die blanke Argentijn (Oberto?) startte de laatste wedstrijden geloof ik. En terecht.
Voor het geld dat ze verdienen wil ik de bank ook wel warmhouden hoor :P .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_98502008
Er is ook ergens een filmpje op youtube waarin Elson meegenomen wordt naar een Nederlands winkeltje ergens in Texas of Utah geloof ik (was volgens mij tijdens zijn Spurs of Jazz periode). Daarin vond ik hem erg sympathiek overkomen.

Gadzuric heb ik weinig mee.
pi_98502397
quote:
Dat kan wel kloppen dat ze hem hier in Europa niet kunnen betalen. Contract van 36 miljoen dollar voor 6 jaar. Nu (gelukkig) weer free agent, maar het afgelopen jaar toch nog even 7.2 miljoen bij laten schrijven.
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:50:56 #80
67205 Colplay
How you doin??
pi_98502491
quote:
Was bij Spurs - Indiana of zo en kon na de wedstrijd bij de persconferentie zijn. Elson speelde redelijk en werd ook geinterviewd. Dus wij na t interview in t Nederlands naar hem roepen of hij tijd had. Hij kwam gelijk aanlopen, kregen een enorme hand van hem en wilde gelijk weten waar we vandaan kwamen en waarom we in SA waren. Naast het zien van Eva Longoria toch wel hoogtepunt van de dag ;)
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:52:05 #81
67205 Colplay
How you doin??
pi_98502541
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:48 schreef Nelis89 het volgende:

[..]

Dat kan wel kloppen dat ze hem hier in Europa niet kunnen betalen. Contract van 36 miljoen dollar voor 6 jaar. Nu (gelukkig) weer free agent, maar het afgelopen jaar toch nog even 7.2 miljoen bij laten schrijven.
Maar no way dat hij in de NBA nu een contract krijgt boven het minimum. En ook in Europa kunnen ze voor dat geld wel betere spelers halen dan Gadzuric.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_98502860
ik bedoelde meer dat hij het zei op een manier van: 'Ik ben zus-en-zoveel waard (nog steeds) en dat betalen ze in Europa niet'. Dan komt hij straks van een koude kermis thuis, als hij alleen een veteranen-minimum krijgt geboden. Verder heb ik ooit een stukje over hem geschreven, naar hem toe gemailed en nooit meer iets gehoord. Heb dus ook niet echt veel met hem.
pi_98503641
Weet iemand al iets over die lockout?
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 13:00:26 #84
218273 crew  JayJay8
pi_98504898
quote:
:N
pi_98505377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:01 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
ik bedoelde meer dat hij het zei op een manier van: 'Ik ben zus-en-zoveel waard (nog steeds) en dat betalen ze in Europa niet'. Dan komt hij straks van een koude kermis thuis, als hij alleen een veteranen-minimum krijgt geboden. Verder heb ik ooit een stukje over hem geschreven, naar hem toe gemailed en nooit meer iets gehoord. Heb dus ook niet echt veel met hem.
Zou hij dat niet gewoon gezegd hebben, maar zelf ook wel denken van: ik zit hier m'n tijd wel uit en strijk zo mooi al m'n geld op? Kan hij natuurlijk moeilijk zo naar buiten brengen.
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_98506453
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:00 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

:N
Ik zie het echt niet in Elson. Mindere verdediger, trager. Heeft iets meer range, maar dat zoek ik niet in een center. Gadzuric maakt te veel fouten en dat is vaker het gevolg van zijn te grote enthousiasme, dan zijn onkunde. Maar beiden natuurlijk geen All Stars ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:12:38 #87
67205 Colplay
How you doin??
pi_98507782
Suns lijken eindelijk open te staan om Nash te traden. hebben gesprekken met de Wolves gehad over Nash voor #2, maar deal is van tafel. Nash wil naar contender als hij weggaat bij Phoenix.
  Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 14:18:59 #88
218273 crew  JayJay8
pi_98508072
Minnesota schijnt ook #2 voor Bynum te hebben aangeboden bij de Lakers
pi_98508198
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:48 schreef Nelis89 het volgende:

[..]

Waaaaat?!
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:31:06 #90
67205 Colplay
How you doin??
pi_98508607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:18 schreef JayJay8 het volgende:
Dat lijkt me vrij kansloos. Gaat mij niet om het feit dat Min de #2 kwijt wil, maar Suns die Nash eindelijk zouden willen traden. Suns zitten in niemandsland en Nash verdient het om voor het kampioenschap te spelen.

Verder denk ik dat Utah een deal gaat maken vandaag of morgen. Twee picks in de lottery. Daarnaast met Favors, Jefferson en Millsap natuurlijk goede frontcourt rotatie. Millsap ruilen voor een goede wing en een PG er bij en er staat weer een play-off ploeg denk ik. Williams hebben ze vanuit het niets getrade en ik denk dat ze nu weer met een verrassing gaan komen.

O en Spurs willen Tony Parker graag ruilen voor een lottery pick. 1+1=2 dan toch? Lijkt mij dat Parker een versterking over Harris is, die dan weer geruild kan worden voor een wing. Parker voor #3 lijkt me prima deal voor Utah.
  Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 14:42:52 #91
218273 crew  JayJay8
pi_98509060
Las ergens dat Utah een PG zoekt voor de toekomst, denk dat Parker een beetje te oud is.
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:44:43 #92
67205 Colplay
How you doin??
pi_98509134
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:42 schreef JayJay8 het volgende:
Las ergens dat Utah een PG zoekt voor de toekomst, denk dat Parker een beetje te oud is.
29 is toch nog niet zo oud? Heeft nog contract voor 4 jaar, dus kan ook niet snel weg.
  Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 15:21:52 #93
218273 crew  JayJay8
pi_98510604
Oh ja my bad, had in me hoofd dat ie in de 30 was al :D

Dan zou t een prima deal zijn idd
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:39:46 #94
67205 Colplay
How you doin??
pi_98511337
Dat idee heb ik bij Parker ook altijd hoor, dus dat is je vergeven. ;)

Maar vind het ideale deal voor een club als Utah die echt geen top FA naar Salt Lake City zal weten te trekken. En de ploeg is te goed om weer een top drie pick te hebben in de draft (deze is dan ook van New Jersey).

Parker, Favors, Millsap, Jefferson is best een start, zeker omdat er al best wat roleplayers zijn bij Utah. Misschien dat AK voor een mooi bedrag bij wil tekenen en je kunt weer even vooruit.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:54:22 #95
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_98514670
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:18 schreef JayJay8 het volgende:
Bij PTI op ESPN hadden ze het over pick #2 en Kevin Love voor Pau Gasol. Het zal wel niet meer dan een gerucht zijn, maar ik vind dat speculeren wel leuk.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:22:11 #96
346169 UnitedStates
Mama, there goes that man.
pi_98517847
Denk niet dat je op dit moment je supersterren moet ruilen voor draft picks..
Zeer zwakke draft.
  Redactie Sport woensdag 22 juni 2011 @ 22:45:24 #97
218273 crew  JayJay8
pi_98533316
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:54 schreef DrSmoke het volgende:

[..]

Bij PTI op ESPN hadden ze het over pick #2 en Kevin Love voor Pau Gasol. Het zal wel niet meer dan een gerucht zijn, maar ik vind dat speculeren wel leuk.
#2/Love voor Gasol kan wel interesant zijjn
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:24:28 #98
346169 UnitedStates
Mama, there goes that man.
pi_98536250
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

#2/Love voor Gasol kan wel interesant zijjn
Gaan de Lakers denk ik niet op in.
pi_98539394
Gasol is 31 komend seizoen. Kevin Love is 23 volgend seizoen. Niet geheel onbelangrijk.

Maar er zijn heel veel geruchten rondom de Lakers en Minnesota. Ik hoop eigenlijk dat het een grote deal wordt waarbij we Paul of Howard krijgen. (ook 1 van de geruchten)
pi_98541147
Paul en Howard moeten samen spelen. Paul samen met Chandler was al sick, dude imagine Paul icm Howard.. _O_

Maar voor de lakers zou het niet zo gek zijn om Howard te hebben en/of een fatsoenlijke PG :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')