Ok dan.. dat kan ook wel eens extra valpartijen gaan opleverenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen nu vijftien renners punten in plaats van drie renners. Alleen de puntenverdeling ken ik niet echt uit mijn hoofd.
Aan de andere kant, al die andere tussensprints onderweg zijn weg. Het is heel simpel nu, 1 grote tussensprint en punten aan de finish.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan.. dat kan ook wel eens extra valpartijen gaan opleveren
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:11 schreef Sheepcidus het volgende:
4e in de tussenprint Cavendish krijgt 11 punten
Mag van de bingokaart afquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:11 schreef tdrone het volgende:
en daar gaat ducrot weer met zijn oude wielrennen
Inderdaad.... kan iemand die droplul eens duidelijk maken dat het gewoon nooit veranderd is qua dopegebruikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:11 schreef tdrone het volgende:
en daar gaat ducrot weer met zijn oude wielrennen
Vroeg ik me ook af, Letour.fr heeft het antwoord,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:13 schreef Krambo het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, Letour.fr heeft het antwoord,Tussensprints is: 20, 17, 15, 13, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
In de eerste etappe gaat elke ploeg willen rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Die ploegen van de sprinters zullen vandaag niet gaan rijden met die lastige aankomst... dat kan ook nog wel eens verrassend uitpakken met zo'n kopgroepje
Ach....Lampre, Movistar, Astana, OLO, Cofidis zijn zo maar een paar ploegen die zich wel kansen toedichten, dus die zullen wel gaan rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Die ploegen van de sprinters zullen vandaag niet gaan rijden met die lastige aankomst... dat kan ook nog wel eens verrassend uitpakken met zo'n kopgroepje
Niet vergeten dat we morgen een ploegentijdrit hebben. Zelfs Lotto zal zich niet helemaal kapot willen rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In de eerste etappe gaat elke ploeg willen rijden.
heb tot nu toe geen onzinkanshebbers gehoordquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:19 schreef FredvZ het volgende:
Herbert heeft het halve peloton alweer "opgeschreven" voor de etappewinst...
Iedereen behalve Gilbert is een onzinkanshebberquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:22 schreef franklop het volgende:
[..]
heb tot nu toe geen onzinkanshebbers gehoord
Het is vooral de vraag wie de verantwoordelijkheid gaat nemen om straks dat kwartier dicht te rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het eind gaat leuk worden. Iedereen kijkt naar Omega-Pharma-Lotto. Misschien glipt er een outsider er van tussen.
Nu is het natuurlijk ook zo dat Hesjedal dit jaar zijn best doet om zo onzichtbaar mogelijk te fietsen tot aan de Tour.quote:
Hij werd vorig jaar wel gewoon 7e.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk ook zo dat Hesjedal dit jaar zijn best doet om zo onzichtbaar mogelijk te fietsen tot aan de Tour.
Absoluut, maar daarom gaat ie wel meedoen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk ook zo dat Hesjedal dit jaar zijn best doet om zo onzichtbaar mogelijk te fietsen tot aan de Tour.
Dit wordt misschien een etappe voor Gilbert of Cancellara. Die zijn gewend om op korte steile stukjes weg te rijden en weg te blijven...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het eind gaat leuk worden. Iedereen kijkt naar Omega-Pharma-Lotto. Misschien glipt er een outsider er van tussen.
ach elke andere sprintersploeg die meerijdt in een achtervolging in een vlakke rit helpt HTC, dus van HTC een wederdienstjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:26 schreef Ereinion het volgende:
Garmin en HTC helpen Lotto aan de ritzege. Leuk, zo'n vriendendienst in de Tour.
Heeft 'ie deze Tour geen tijd voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:28 schreef franklop het volgende:
waar is Dutch SL zijn voorbeschouwing trouwens?
In de Ronde van Californië heeft hij zich helemaal kapot gereden in ontsnappingen. Dat is nog niet zo lang geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft 'ie deze Tour geen tijd voor.
Ook top-10 in Baskenland en door ziekte niet veel kunnen doen in de Ardennenklassiekers waar hij normaal beter kan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:30 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
In de Ronde van Californië heeft hij zich helemaal kapot gereden in ontsnappingen. Dat is nog niet zo lang geleden.
Neequote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of hebben jullie ook liever dat een Raborenner wint in plaats van een Nederlander bij een andere ploeg?
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of hebben jullie ook liever dat een Raborenner wint in plaats van een Nederlander bij een andere ploeg?
Nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
Maakt niet uit bij welke ploeg wat mij betreftquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
Het vlaggetje of tricotje naast de naam boeit me vrij weinig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
Hangt van de nederlander afquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
niet echtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
mag hopen dat het een grapje isquote:
nope, en gun Vacans. jongens ook een ritquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
wat zou je denkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
mag hopen dat het een grapje is
Andy rijdt elders
je weet maar nooit hierquote:
en bedankt voor het vertrouwenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat je het gewoon meende en niet beter wist.
dan blijf je niet zitten...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:38 schreef bjarki het volgende:
Gewoon op een nieuwe fiets aan het wachten?
Kiryienka?
Ik heb nog geen wielrenner gezien vandaag... zal dadelijk toch maar eens de tv aan gaan zetten.quote:
Als je rond 16u45 inschakelt mis je nietsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wielrenner gezien vandaag... zal dadelijk toch maar eens de tv aan gaan zetten.
Maar word het een massasprint of een solo aankomst van Gilbert?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:48 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als je rond 16u45 inschakelt mis je niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |