Heeft 'ie deze Tour geen tijd voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:28 schreef franklop het volgende:
waar is Dutch SL zijn voorbeschouwing trouwens?
In de Ronde van Californië heeft hij zich helemaal kapot gereden in ontsnappingen. Dat is nog niet zo lang geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk ook zo dat Hesjedal dit jaar zijn best doet om zo onzichtbaar mogelijk te fietsen tot aan de Tour.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft 'ie deze Tour geen tijd voor.
Ook top-10 in Baskenland en door ziekte niet veel kunnen doen in de Ardennenklassiekers waar hij normaal beter kan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:30 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
In de Ronde van Californië heeft hij zich helemaal kapot gereden in ontsnappingen. Dat is nog niet zo lang geleden.
Neequote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of hebben jullie ook liever dat een Raborenner wint in plaats van een Nederlander bij een andere ploeg?
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het aan mij of hebben jullie ook liever dat een Raborenner wint in plaats van een Nederlander bij een andere ploeg?
Nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
Maakt niet uit bij welke ploeg wat mij betreftquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
Het vlaggetje of tricotje naast de naam boeit me vrij weinig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
Hangt van de nederlander afquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
niet echtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
mag hopen dat het een grapje isquote:
nope, en gun Vacans. jongens ook een ritquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Paxcon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |