Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snap ik, dat zei ik toch ook nietIk bedoelde meer dat ik haar alleen zo bijvoorbeeld echt niet mooi vind:
[ afbeelding ]
Veel artiesten gaan echt over de top met plamuur, vreselijk gewoon...
Zij jou ook nie denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb Katy Perry eigenlijk nooit zo bijzonder gevonden
niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik haar uit bed zou schoppen
Niet? Dus jij smeert je eigen boterhammetjes?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik haar uit bed zou schoppen
Daar is je moeder toch voor?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet? Dus jij smeert je eigen boterhammetjes?
It's in your head.quote:
Soms vergeet rossdale dat jullie nog 12 zijn.quote:
Heerlijk toch opstaan om naar de middelbare school te gaan en er staat een mooi gevuld boterhammen trommeltje voor je klaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Soms vergeet rossdale dat jullie nog 12 zijn.
Ja, maar die leraressen die zeuren dat je te jong bentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heerlijk toch opstaan om naar de middelbare school te gaan en er staat een mooi gevuld boterhammen trommeltje voor je klaar
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heerlijk toch opstaan om naar de middelbare school te gaan en er staat een mooi gevuld boterhammen trommeltje voor je klaar
Met een beetje geluk vond je er ook nog 2 euro met erlangs een briefje met haal maar wat lekkers uit de snoep automaatquote:
Nee dat had ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een beetje geluk vond je er ook nog 2 euro met erlangs een briefje met haal maar wat lekkers uit de snoep automaat
I feel you're pain niggahquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee dat had ik dan weer niet.
Nah, ik had altijd wel zat geld, alleen dan moest ik dat gaan pinnen en dan moest je van het schoolplein af en dat mocht dan niet en op een gegeven moment stond de conciërge (de oude chagrijnige) hele pauzes naar ons groepje te kijken om te zien of we er niet weer tussenuit naaiden.quote:
Whehe dat is wel kansloosquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nah, ik had altijd wel zat geld, alleen dan moest ik dat gaan pinnen en dan moest je van het schoolplein af en dat mocht dan niet en op een gegeven moment stond de conciërge (de oude chagrijnige) hele pauzes naar ons groepje te kijken om te zien of we er niet weer tussenuit naaiden.
Wel leuk altijd, je kon aan 2 kanten het plein af (en dat plein was echt huge, dus ze kon nooit allebei de kanten tegelijk in de gaten houden) dus dan gingen we opsplitsen en allebei de groepjes naar 1 kant, en dan achter de school weer samenkomen.quote:
Ik vergeet wel echt altijd dat er hier mensen zijn die nog thuis wonen, dat kan ik me dus echt niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Soms vergeet rossdale dat jullie nog 12 zijn.
Dat doe ik al jaren niet meerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vergeet wel echt altijd dat er hier mensen zijn die nog thuis wonen, dat kan ik me dus echt niet meer voorstellen
Alleen Freek en Daan toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vergeet wel echt altijd dat er hier mensen zijn die nog thuis wonen, dat kan ik me dus echt niet meer voorstellen
Woon jij nog thuis? Je bent al 21 ofzo.quote:
Moet er altijd een punt zijn? Ik zou het alleen zelf niet willen.quote:
quote:
Zou het ook niet willen als ik moest stoppen met gamen van mn moeder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Moet er altijd een punt zijn? Ik zou het alleen zelf niet willen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zou het ook niet willen als ik moest stoppen met gamen van mn moeder.
Ik dacht in een blijf van mijn lijf huisquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Woon alleen in asielzoekercentrum.
Als je denkt dat dat meespeelt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zou het ook niet willen als ik moest stoppen met gamen van mn moeder.
quote:
Ik kan super goed met mijn ouders!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Wat maakt het verder ook uit. Als je goed kan opschieten met je ouders is het prima om thuis te blijven wonen. Ik kan dat niet, en dat heeft niks te maken met gamen. Dus ik ben het huis uit gegaan. Ieder zo z'n ding.
Nou, dat viel bij mij wel mee, maar dat kan met het huis en vooral de tuin van me ouders te maken hebben gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:10 schreef Rossdale het volgende:
Thuis wonen is trouwens ook een enorme afknappert bij de ladies
Dat ligt er maar net aan. Dat had ik ook bij m'n ouders maar als je dan 10 km van de stad af woont willen ze alsnog niet mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou, dat viel bij mij wel mee, maar dat kan met het huis en vooral de tuin van me ouders te maken hebben gehad
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan super goed met mijn ouders!
Maar op een gegeven moment moet je wel gewoon een keer weggaan.
Ik kon thuis doen wat ik wou, jointje roken was geen issue en me ma was me soms 2 weken kwijt en dat boeide niet. Maar toch is een eigen huis 10x chiller. Dus al die lui die zeggen "Ik woon heel relaxed bij me ouders" zijn gewoon bang om alleen te staan
Ik heb hier ff wat vrienden zitten, misschien later nog evenquote:
Eerst doe je er 2 uur over om je team in elkaar te zetten. Dan tijdens wedstrijd moet je 600x wisselen. Dan moet je weer stoppen om de deur te openen. Dan sta ik voor en begin met je afleidingscampagne waardoor je scoord. En dan in 88min scoor je weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij bent echt een fucking slechte verliezer ouwe
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Eerst doe je er 2 uur over om je team in elkaar te zetten. Dan tijdens wedstrijd moet je 600x wisselen. Dan moet je weer stoppen om de deur te openen. Dan sta ik voor en begin met je afleidingscampagne waardoor je scoord. En dan in 88min scoor je weer.![]()
Heel de wedstrijd heb je 3x op goal geschoten en nog winne.
Awwww, kan je niet zonder me?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:54 schreef SoldMayor het volgende:
en je trekt je mic er uit waardoor ik helemaal parra werd.
1 doelpunt is meer dan genoeg, dit is gebleken uit de praktijk ervarringquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Eerst doe je er 2 uur over om je team in elkaar te zetten. Dan tijdens wedstrijd moet je 600x wisselen. Dan moet je weer stoppen om de deur te openen. Dan sta ik voor en begin met je afleidingscampagne waardoor je scoord. En dan in 88min scoor je weer.![]()
Heel de wedstrijd heb je 3x op goal geschoten en nog winne.
Ja er kwamen wat vrienden langs, en zelfs dan win ik nog van jequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
liep heletijd te schreeuwen maar neuh hoor.. niks terug zeggen.
En vooral daarvoor nog zeggen: "Aaahhh Pierre je gaat niet de hele tijd lopen kutten hoor, daar heb ik zo'n hekel aan! Kan geen normaal potje meer spelen de laatste tijd omdat iedereen loopt te kutten!"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja klopt, toen ik laatst met 5-0 voor stond (ik FC Eindhoven en hij Real Madrid) ging hij ook allemaal leaven
een koning stomatje dus?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij bent echt een fucking slechte verliezer ouwe
Hahaquote:
Ouwe nog welquote:
Ik ken nog een historische wedstrijd van lang geleden uit de fifa 10 tijdperk ( ;') ),quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
liep heletijd te schreeuwen maar neuh hoor.. niks terug zeggen.
Kut F1quote:
F1 is best wel lastig, heb zelf de xbox stuur maar kan nog niet goed de rem punten bepalen voor een bocht (ik wil gewoon snel gaan).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kut F1
Heb gister en vandaag wel 25 potjes online geprobeerd en ik ben geen enkele game niet van de baan afgeramd door een een achtelijke klapjosti die niet tegen zijn verlies kan
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef Parvus het volgende:
Weekendje weg ergens diep in België maar wifi looolz
Nigga what lijnen op tafel alles
Haa, nog meer brabo's.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha, vooral toen ineens iedereen er vandoor ging
[..]
Ouwe nog wel
is daar een coma bij inbegrepen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:17 schreef Tauchmeister het volgende:
begaaien
be·gaai·en
overgank. werkw.; begaaide; h. begaaid
2 a zich begaaien
zich te goed doen aan voedsel en drank
Ik dacht dat begaaien iets typisch Brabants was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:17 schreef Tauchmeister het volgende:
begaaien
be·gaai·en
overgank. werkw.; begaaide; h. begaaid
2 a zich begaaien
zich te goed doen aan voedsel en drank
is het ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:21 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik dacht dat begaaien iets typisch Brabants was.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:21 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik dacht dat begaaien iets typisch Brabants was.
Zeelanders? Gelderlanders?quote:
Dat is de bedoelingquote:
oh maar ik ben geen 26quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Haa, nog meer brabo's.
26 is oud. Dat is nog ouder dan 1 van onze 2 topicbejaardes.
Limburgersquote:
reserve belgen.quote:
Limburgers zijn Duitsers.quote:
25 dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling
[..]
oh maar ik ben geen 26
quote:
Kijk maar uit, anders komt AQ ook hier postenquote:
Keek je niet verkeerd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja klopt, toen ik laatst met 5-0 voor stond (ik FC Eindhoven en hij Real Madrid) ging hij ook allemaal leaven
Dus je wil dat ik onthoud dat jij graag goedkope grapjes maakt ten koste van anderen? Anderen die je niet eens kent? Grapjes die nergens op gebaseerd zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb op dit moment echt zo hard de neiging om deze in OUD te gaan posten.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hoe krijg je een baby voor de 2e keer aan het huilen?Hoe krijg je een baby aan het lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb op dit moment echt zo hard de neiging om deze in OUD te gaan posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ik denk gelijk aan marshmallows.quote:
Tering, ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb dat begin stuk van zijn bericht minstens 10x achter elkaar geluisterd.
Ik wist dat het over hem ging voordat ik dit las.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tering, ik ook.![]()
Dat accent van m.
Jongens er is brand in de pand.
Michhas, held!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tering, ik ook.![]()
Dat accent van m.
Jongens er is brand in de pand.
Michhas, held!
trein gekopt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Ach, ik hoor liever bij Vlaanderen dan bijvoorbeeld Friesland
komt grote pier ook weer uit de grottenquote:
Was zij niet nat dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag 2 uur gefietst/spinnen met Leontien van Moorsel. Tweede keer alweer. Was voor een goed doel.
Damn wat heeft die vrouw een benen. Wij helemaal kapot aan het gaan en ze gaat door als een halve gare![]()
![]()
![]()
![]()
Na een uur zeik door nat, kon niet eens meer van die fiets afkomen. Toen even persfoto's, altijd fijn met een "ik ga dood kop" in een blad komen![]()
![]()
![]()
Toen was er een mietje die zich terug trok voor de tweede sessie en moest ik invallen, twee keer mijn kots moeten wegslikken![]()
Samenvatting, tof om haar eens bezig te zien. Respect!
alleen aan het einde van het tweede uur zag je een beetje zweet komen, echt niet normaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was zij niet nat dan?
Vind het echt een eng wijf. (misschien voel ik me bedreigd)
Gewoon zak er over, en dan die Mont Blanc laten beklimmenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was zij niet nat dan?
Vind het echt een eng wijf. (misschien voel ik me bedreigd)
ik start ff opquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus je wil dat ik onthoud dat jij graag goedkope grapjes maakt ten koste van anderen? Anderen die je niet eens kent? Grapjes die nergens op gebaseerd zijn?
Oké
Omdat ze negermuziek zingt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:59 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom vind ik dit toch een van de beste audities ooit. ?![]()
Ook dat.quote:
Mwuah, dr stem mag wel gefinetuned worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ook dat.
Heb trouwens meer optredens van haar zitten kijken en ze kan ook gewoon echt zingen.
Dusja zingen & rappen in een.........![]()
En owja als er haters komen:![]()
Uhm. Volgens mij zei je zelf dat je het onthoud?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus je wil dat ik onthoud dat jij graag goedkope grapjes maakt ten koste van anderen? Anderen die je niet eens kent? Grapjes die nergens op gebaseerd zijn?
Oké
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm. Volgens mij zei je zelf dat je het onthoud?
Dus dat zegt dan weer genoeg hè
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm. Volgens mij zei je zelf dat je het onthoud?
Dus dat zegt dan weer genoeg hè
quote:
Ben al wakker en kan niet meer slapenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 05:34 schreef Tauchmeister het volgende:
wat doe jij nog hier op dittijdstip?
Kan je beter niet gaan tukken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 05:42 schreef Tauchmeister het volgende:
ben net thuis enmoet er om 7 uur uit, dus nu maar een eitje bakkken en dan pitten
Ross, ben jij vandaag thuis?quote:
Ah sorry, telefoon nog niet in mijn handen gehad vandaag.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ross, ben jij vandaag thuis?
Because you no reageer op my belletjes
Heeft dat slapen dan nog wel nutquote:Op zaterdag 18 juni 2011 05:42 schreef Tauchmeister het volgende:
ben net thuis enmoet er om 7 uur uit, dus nu maar een eitje bakkken en dan pitten
Ross, waar heb jij je telefoon gehaald en wat voor abbo etc? Ik wil ook een wildfire maar zit een beetje naar abbo's te zoeken enzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah sorry, telefoon nog niet in mijn handen gehad vandaag.
Yep ik ben thuis, ofja iig ergens in Breda vandaag. Moet nog even de stad in vanmiddag
waarom wil je een wildfire? daar is ook net een nieuwe versie van toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ross, waar heb jij je telefoon gehaald en wat voor abbo etc? Ik wil ook een wildfire maar zit een beetje naar abbo's te zoeken enzo.
Battlefield?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom wil je een wildfire? daar is ook net een nieuwe versie van toch?
Haal dan een Desire, kosten geen drol meer.
ik dacht dat je al een iPhone 4 had?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Battlefield?
Hopelijk volgende maand de witte iphone4. fuck wildfire(troll mode on)
Ik heb de zwarte inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik dacht dat je al een iPhone 4 had?
lig nog in mijn bed, zal ff koffie zetten en doen we een potje.
4 min![]()
Iedereen al vaderdagcadeautjes gehaald? moet ik vanmiddag ook nog, jezus.
Voor werkende mensen kost dat misschien geen drol meer, maar voor arme studenten wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom wil je een wildfire? daar is ook net een nieuwe versie van toch?
Haal dan een Desire, kosten geen drol meer.
En over 3 maanden de iPhone 4Squote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Battlefield?
Hopelijk volgende maand de witte iphone4. fuck wildfire(troll mode on)
Met een witte markeerstift.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En over 3 maanden de iPhone 4S. Maak hem zelf wit anders? Die setjes kosten toch ook niet veel meer :/
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:59 schreef dreamzk het volgende:
Zo wat een avond, gisteravond graduation van mn zusje van haar High School (amerikaanse school) met die togas en hoeden gooien enz. Daarna BBQ in de garage bij ons voor alle nederlandse vriendinnen. Toen we die de deur hadden uitgetrapt zijn we richting een feest gegaan van een scandinavische vriendin en toen begon het. Stel je my super sweet sixteen voor van MTV zonder de cameras en met alcohol. GIgantische festival tent waar makkelijk 300 man in kwijt kon en een podium voor een band. 2 barren waar je non stop champagne of cocktails kon bestellen en speciaal voor de ladies een witte en donkere chocolade fontein waar je aardbeien in kon dopen. Moet een klein fortuin hebben gekost
Heb 2 onduidelijke fotos, zal als ik thuis ben even kijken of ik ze aan jullie kan showenquote:
Aha, de undercover foto's. Daarom zijn ze onduidelijk. :pquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb 2 onduidelijke fotos, zal als ik thuis ben even kijken of ik ze aan jullie kan showen
Die man heeft zoveel muziek gemaakt dat we de komende 300 jaar nog nieuwe muziek kunnen krijgen van hem. Hij bracht alleen nummers uit die hij zelf perfect vond. Voor thriller had hij iets van 100 nummers gemaakt. Alleen de volgens hem perfecte mochten er op.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:59 schreef dreamzk het volgende:
Zo wat een avond, gisteravond graduation van mn zusje van haar High School (amerikaanse school) met die togas en hoeden gooien enz. Daarna BBQ in de garage bij ons voor alle nederlandse vriendinnen. Toen we die de deur hadden uitgetrapt zijn we richting een feest gegaan van een scandinavische vriendin en toen begon het. Stel je my super sweet sixteen voor van MTV zonder de cameras en met alcohol. GIgantische festival tent waar makkelijk 300 man in kwijt kon en een podium voor een band. 2 barren waar je non stop champagne of cocktails kon bestellen en speciaal voor de ladies een witte en donkere chocolade fontein waar je aardbeien in kon dopen. Moet een klein fortuin hebben gekost
Toen muzikanten nog zelf hun muziek schreven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die man heeft zoveel muziek gemaakt dat we de komende 300 jaar nog nieuwe muziek kunnen krijgen van hem. Hij bracht alleen nummers uit die hij zelf perfect vond. Voor thriller had hij iets van 100 nummers gemaakt. Alleen de volgens hem perfecte mochten er op.
oftwel baas.
Dangquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Check dit:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Ik zie geen advertenties meer
WTF.
Vooral dat laatste dus!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die man heeft zoveel muziek gemaakt dat we de komende 300 jaar nog nieuwe muziek kunnen krijgen van hem. Hij bracht alleen nummers uit die hij zelf perfect vond. Voor thriller had hij iets van 100 nummers gemaakt. Alleen de volgens hem perfecte mochten er op.
oftwel baas.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Check dit:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Ik zie geen advertenties meer
WTF.
Kijk dan waarom het is. Omdat een of andere beunhaas elk topic met naakt zit te reporten bij google. Lees het 2e topic maar eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is juist een belangrijk deel van fok
dat weet ik, had de topics al gelezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Kijk dan waarom het is. Omdat een of andere beunhaas elk topic met naakt zit te reporten bij google. Lees het 2e topic maar eens.
Er zit gewoon iemand in z'n eentje fok te slopen.
Klopt. Ik vind dat ze voor SC's gewoon sowieso ads moeten uitzetten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat weet ik, had de topics al gelezen.
Maar ze gaan de regels dus nog strenger opvolgen, dat is balen... Want veel van die dingen die niet (meer) mogen maakte het juist leuk.
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door techonologie van United States of Amerika.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Illustreert perfect wat voor bekrompen en conservatief schijtland Amerika is
Nog even oefenen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door techonologie van United States of Amerika.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:46 schreef SoldMayor het volgende:
Deze is voor PierreTT, good old time mw2.
Vooral ook dat naakt niet mag maar plaatjes van dooie mensen en weet ik al niet meer wordt wel getolereerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Illustreert perfect wat voor bekrompen en conservatief schijtland Amerika is
Teleurstelling van de E3:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:12 schreef KneusTeun het volgende:
http://games.fok.nl/special/448488/2/1/50/best-of-e3-2011.html
Zo WTF mensen die meer van een PSP2 verwachten dan een Nintendo wii U.
Ben k nu gek of zijn het een stel apen bij elkaar daar bij die redactie?
De Wii U word volgens mij erg vetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:12 schreef KneusTeun het volgende:
http://games.fok.nl/special/448488/2/1/50/best-of-e3-2011.html
Zo WTF mensen die meer van een PSP2 verwachten dan een Nintendo wii U.
Ben k nu gek of zijn het een stel apen bij elkaar daar bij die redactie?
Sinds ik weg ben dan toch wel he?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
Ja de reviews zijn tegenwoordig ook weinig origineel (die ik heb gelezen dan) lijkt wel of ze eerst andere reviews goed doorlezen en dan zelf wat gaan samen voegen.
Hahaha, kneus krijgt een stinkbom via de postquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds ik weg ben dan toch wel he?
Overigens, excuses voor de lucht. Over een paar dagen snap je wel wat ik bedoel
Lol, wut?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds ik weg ben dan toch wel he?
Overigens, excuses voor de lucht. Over een paar dagen snap je wel wat ik bedoel
Als ik het goed heb, hebben de katten van Ros het stuurtje als pispaal gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:54 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Daar gaat mijn carrière als übertroll.
You just got trolled!quote:
Ze kunnen gewoon heel weinig in Friesland.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
KK juwelier. Horloge nieuwe batterij en opnieuw waterdicht laten maken... hebben ze onderdelen vervangen want lek ofzo. Nooit last van gehad maar ok. Zie ik vlekje achter glas, zegt ie moet er al gezeten hebbendus niet.
Nu gaat ie weer terug, weer op wachten.
oh wee wanneer ik moet dokken!!
Dat blijkt! Vuile Friezenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon heel weinig in Friesland.
Omdat BO.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is dat nou weer voor iets achtelijks.
Haal ik eindelijk weer eens keer een gunship in BO...
Kom ik aanvliegen en ineens kan ik dat ding niet zelf besturen. En ook als ik schoot gebeurde er niks.
Als jij dat denkt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon heel weinig in Friesland.
Dat heb ik ongeveer 1 op de 30 gunships beetje treurig idd. Laatst had ik Chopper en gunship aan op jungle dus ik dacht dit zijn minimaal 40 kills kon ik dat kenser ding niet besturenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is dat nou weer voor iets achtelijks.
Haal ik eindelijk weer eens keer een gunship in BO...
Kom ik aanvliegen en ineens kan ik dat ding niet zelf besturen. En ook als ik schoot gebeurde er niks.
Zoals:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:00 schreef KoningStoma het volgende:
En na een half jaar en tig patches nog steeds niet in staat zijn om dat soort zooi eruit te halen.
![]()
Wist je dat treyarch vooral filmgames en andere 3e rangs uitmelkspellen op haar naam heeft staan?
Kijk, jij laat je niet trollen.quote:
Disconnected Saga.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zoals:
The return of the hitmarker
Last Stand 2.0
Disconnected Saga
Scream 12: Ghost Pro
25 seconds to danger close
zeker?
Omdat je opeens aan de fifa bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik begin First-person shooters een beetje saai te vinden
Dashboardingquote:
ik deed een beetje zo van hihiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zoals:
The return of the hitmarker
Last Stand 2.0
Disconnected Saga
Scream 12: Ghost Pro
25 seconds to danger close
zeker?
http://tweakers.net/nieuws/75116/samsung-werkt-aan-geur-tv.htmlquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:57 schreef SoldMayor het volgende:
pffffffffff..
net gamba's met veeeeeeeeeeel knoflook op.
gelukkig dat xbox live geen geur chat ondersteund.
Rossdale lust hem wel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Rossdale is de enige die ik nooit hoor klagen.
Ik doe een beetje hihiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:20 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom associëren jullie mij met al deze onderwerpen terwijl ik niet degene ben die zich hiermee profileert?
Ik noem geen namen, maar er zijn mensen die vaker dashboarden, harder schreeuwen en meer over hitmarkers zeuren.
meneer is een suri en dus te lui om geld te verdienen voor dlcquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zijn er niet meer achievements met de dlc erbij?
Rossdale zou dan ook zo in elke raad der wijzen opgnomen kunnen worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Neeh, heb best wel genoeg van Borderlands nu.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
meneer is een suri en dus te lui om geld te verdienen voor dlc
Ook wel eens hoor, maar vergeleken met de meeste hier is dat inderdaad vrijwel nooitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
Die is wel vet. Voor een keertje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:30 schreef Rossdale het volgende:
Net Transformers 2 gekeken, ik heb mijn portie explosies voor dit weekend weer binnen hoor. Op en top Michael Bay film
Ja, maar die had ik al gezien jongequote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die is wel vet. Voor een keertje.Ik vind deel 1 beter.
Ik vind sowieso films waarin je heel veel logistiek gebeuren en dergelijke van het leger ziet altijd wel vet. Wat een geöliede machine het eigenlijk ook is. En dan kan je zeggen wat je wil over die film, dat het propaganda voor de US army/airforce is, maar ik vind dat echt vet om te zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, maar die had ik al gezien jongeGa hem niet nog eens kijken
Die pakken van hun zijn crisis pakken zo te zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
Ik keek gister GI Joe.Dat is toch een van de weinige films waar ik gewoon moest lachen om hoe slecht 'ie was. Na 20 min. al uitgezet. Ik weet niet meer wat er gebeurde, maar het was gewoon zo debiel dat ik het niet meer kon aanzien.
Black Hawk Down kijken dan, een van mijn favoriete moderne oorlogsfilmsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso films waarin je heel veel logistiek gebeuren en dergelijke van het leger ziet altijd wel vet. Wat een geöliede machine het eigenlijk ook is. En dan kan je zeggen wat je wil over die film, dat het propaganda voor de US army/airforce is, maar ik vind dat echt vet om te zien.
Daarom elke film met urban warfare erin vind ik standaard al vet, of het nou een goeie film is of niet.
Zelfs battle for los angeles vond ik wel leuk, terwijl dat eigenlijk wel een baggerfilm is.
Dat is bijzaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:45 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die pakken van hun zijn crisis pakken zo te zien.
Al minstens 12 keer gezien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Black Hawk Down kijken dan, een van mijn favoriete moderne oorlogsfilms
Download staat aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:52 schreef KoningStoma het volgende:
heb je Children of Men al een keer gezien? Dat is niet echt een oorlogsfilm, maar er zitten wel hele goede scenes in.
http://www.imdb.com/title/tt0206634/
Hier een van de vetste scenes ooit (een beetje spoilerig)
leger een geoliede machine shit die lui gaan altijd stroef als watquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso films waarin je heel veel logistiek gebeuren en dergelijke van het leger ziet altijd wel vet. Wat een geöliede machine het eigenlijk ook is. En dan kan je zeggen wat je wil over die film, dat het propaganda voor de US army/airforce is, maar ik vind dat echt vet om te zien.
Daarom elke film met urban warfare erin vind ik standaard al vet, of het nou een goeie film is of niet.
Zelfs battle for los angeles vond ik wel leuk, terwijl dat eigenlijk wel een baggerfilm is.
Als je het leger als een bedrijf ziet en de soldaten als werknemers en de officieren als managers, dan zijn er maar weinig bedrijven waar het net zo efficiënt loopt als het Amerikaanse leger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
leger een geoliede machine shit die lui gaan altijd stroef als wat
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als je het leger als een bedrijf ziet en de soldaten als werknemers en de officieren als managers, dan zijn er maar weinig bedrijven waar het net zo efficiënt loopt als het Amerikaanse leger.
Was inderdaad toffe film. Tofste scene vind ik juist net dat stukje erna.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:52 schreef KoningStoma het volgende:
heb je Children of Men al een keer gezien? Dat is niet echt een oorlogsfilm, maar er zitten wel hele goede scenes in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zo.quote:
Wel jammer dat ze honderden miljoenen per dag verlies draaienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als je het leger als een bedrijf ziet en de soldaten als werknemers en de officieren als managers, dan zijn er maar weinig bedrijven waar het net zo efficiënt loopt als het Amerikaanse leger.
Ik heb het nu over de hele hiërarchie, en ik heb het niet over het geld. Daarbij draaien ze geen verlies, aangezien het een staatsbedrijf is zonder winstoogmerk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze honderden miljoenen per dag verlies draaien
Maar we zijn het toch aan het vergelijken met gewone bedrijven...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de hele hiërarchie, en ik heb het niet over het geld. Daarbij draaien ze geen verlies, aangezien het een staatsbedrijf is zonder winstoogmerk.
Dat kan niet. Je kan echter wel het personeel met elkaar vergelijken, aangezien het loon en de status van een officier/soldaat ongeveer gelijk is met het loon van een gemiddeld manager/werknemer. Bij het leger krijgen ze dan nog wel gevarengeld als ze uitgezonden worden maar dat doet hier verder niet ter zake.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar we zijn het toch aan het vergelijken met gewone bedrijven...
Bijna MW3quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:06 schreef SoldMayor het volgende:
Heb helemaal gehad met dat kanker black ops....
haal ik weer een gunship weer op lauch en kan ik hem weer niet besturen
en ik had ook een chopper gunner maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor die kon ik in zetten omdat een andere debiel al een pauper attack heli in de lucht had. GVD!!!!!!!
Dat geldt ook voor werknemers die contractbreuk plegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:56 schreef KoningStoma het volgende:
Maarja, soldaten zijn ook geen echte werknemers. Ze kunnen worden vervolgd als ze hun orders niet volgen. Daarom werkt men zo goed mee. De discipline moet ergens vandaan komen.
En nog steeds: Soldmayor is playing black ops..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:06 schreef SoldMayor het volgende:
en ik had ook een chopper gunner maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor die kon ik in zetten omdat een andere debiel al een pauper attack heli in de lucht had. GVD!!!!!!!
Och, wat erg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:06 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vind zulke topics echt geweldig.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mijn broertje rookt, maar hij ontkent het steeds
Gaat helemaal nergens over
Dat is een ander verhaalquote:Op zondag 19 juni 2011 00:47 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik vind zulke topics echt geweldig.![]()
Jammer dat ik TS een beetje probeer te backtrollen maar het lukt niet.quote:
Ja samen met pierre dat wil gewoon niet missen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En nog steeds: Soldmayor is playing black ops..
Is pierre dronken?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja samen met pierre dat wil gewoon niet missen.
Gaat nu HELEMAAL nergens meer overquote:Op zondag 19 juni 2011 00:49 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Jammer dat ik TS een beetje probeer te backtrollen maar het lukt niet.
Deze man.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, maar roken is slecht voor je want het is niet controleerbaar (daar doel ik niet op dat je niet kunt controleren of iemand rookt, aan de OP is duidelijk te zien dat dat wel kan, maar wanneer je verslaafd bent kom je er niet vanaf).
Bij drinken is dat niet zo, enkel bij mensen die het heel slecht hebben en zwak zijn (makkelijk beïnvloedbaar). Daarom zijn er ook veel minder alcohol verslaafde dan rokers. Alcohol = een drank wat meestal gebruikt worden om een bepaalde sfeer te creëren, rokers roken constant en hun rookgedrag beïnvloed anderen ongevraagd (mee-rokers e.d.).
Er zit dus degelijk een heel groot verschil tussen die twee dingen. Daarnaast is het al lang bekend dat roken zeer dodelijk is, daarom staat het ook al decennia op die verpakkingen. Natuurlijk is alcohol ook dodelijk, maar alleen als je een extreem geval bent, je het combineert met o.a. tabak, je het gebruikt omdat het een gewoonte is geworden etc. En dat geldt nou eenmaal niet voor zoveel mensen. Er zijn kinderen van 3 die verslaafd zijn aan roken, maar ik geen kinderen van 12 die elke dag een fles Wodka achterover slaan (onder bier versta ik geen drank, bier is... gewoon bier).
Is het nu iets duidelijker?
Leuke film maar vooral film technisch met al die eeuwen lange shots!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:52 schreef KoningStoma het volgende:
Doe ik zeker!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Pierre, doe ook mee aan onze competitie
Noobs ownen op Launchquote:Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja samen met pierre dat wil gewoon niet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |