Jezus zeg!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze heeft de 'bieberfiever' en heeft hem gevraagd om een duet
inderdaad, mensen genieten ook van soulja boy ookal haten zequote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een echt slecht nummer, krijgt die aandacht niet. Hier zit toch nog iets in om het boeiend te houden.
Oh, godquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze heeft de 'bieberfiever' en heeft hem gevraagd om een duet
Ik date met een man van 14 jaar ouder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendin was 12 jaar jonger dan ik!
Whehehe okee dan!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik date met een man van 14 jaar ouder.
Jamaar Soulja boy is ook echt heel erg slechtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
inderdaad, mensen genieten ook van soulja boy ookal haten ze
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ookal zo'n liedje waar de stem overbewerkt is en er negers in komen stoer doen. Zelfde maker of wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:17 schreef ToT het volgende:
Die Brock's dub ervan is ook geweldig!
Een veel irritanter huppeltrutje met een veel irritanter nummer:
Met ook weer een geweldige Brock's Dub:
Ik heb opeens geen zin meer in de meetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:22 schreef ToT het volgende:
Wacht eens; ben je aan het daten?Weer een droom in duigen!
Ik date wel meer mensen hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:22 schreef ToT het volgende:
Wacht eens; ben je aan het daten?Weer een droom in duigen!
Yupyup, en diezelfde makers hebben het ook voor één of ander dik kutkind gedaan die erg arrogant overkomt. Volgens mij is er zelfs een topicreeks over haar hier in ONZ.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ookal zo'n liedje waar de stem overbewerkt is en er negers in komen stoer doen. Zelfde maker of wat?
Whew!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik date wel meer mensen hoor.
Overigens normaal gesproken graag wat jaren jonger dan hem.
You go girlquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |