Gelukkig is het vrijdag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een blauwtje gelopen.
Ohw hoor jij het ook?? dan ligt het dus niet aan mijquote:
Best een grappige remix zo met joke in de keuken en die beat erdoorheenquote:
huh, welke vraag lieve schat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens antwoorden op mijn vraag met leuke woordspeling
Middagquote:
hoax?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:07 schreef ToT het volgende:
OH MIJN GOD!!!!!!
Als je de clip van Friday van Rebecca Black wil bekijken, moet je tegenwoordig $2,99 dokken!
Rebecca Black haalt 'Friday' van YouTube
(Tenzij je het via een mirror op een andere site doet)
ja iedereen kan dat filmpje toch online zetten (N)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:09 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig zet de FOK! er wel meteen bij waar je hem gratis kan luisteren. Ik kan niet zonder.
http://www.schooltube.com(...)riday-OFFICIAL-VIDEO
Ik heb hem al maanden op m'n laptop staanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:07 schreef ToT het volgende:
OH MIJN GOD!!!!!!
Als je de clip van Friday van Rebecca Black wil bekijken, moet je tegenwoordig $2,99 dokken!
Rebecca Black haalt 'Friday' van YouTube
(Tenzij je het via een mirror op een andere site doet)
awwquote:Ze moest zelfs huilen toen ze de eerste keer de slechte recensies las, zo gaf ze toe. "Ik denk niet dat ik de slechtste zangeres ben, maar ik denk ook niet dat ik de beste ben."
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb hem al maanden op m'n laptop staan
13-jarig meisje, dat vind ik dan weer gewoon sneu. Daarbij maakt het niet hoe slecht het nummer is, ze is wel internationaal bekend. Er zijn heel wat mensen met slechte liedjes, waarom dan juist deze zo bekend? Doe je toch iets goed.quote:
zo slecht is ze ook weer niet, 90% van de haters zijn trollsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
13-jarig meisje, dat vind ik dan weer gewoon sneu. Daarbij maakt het niet hoe slecht het nummer is, ze is wel internationaal bekend. Er zijn heel wat mensen met slechte liedjes, waarom dan juist deze zo bekend? Doe je toch iets goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |