weirdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die staat aan Msn doet t ook niet en toen ik net wakker was had mn pc zichzelf gereboot...
nu bijvoorbeeld staat dat schuifje links, en als het nummer afgelopen is, moet hij naar rechts ?quote:
oh dat, ja anders horen we het volgende nummer nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu bijvoorbeeld staat dat schuifje links, en als het nummer afgelopen is, moet hij naar rechts ?
Ik heb 1 keer meegekeken met Patje1987 maar toen was ik dronken en heb het niet onthouden
zie je niet onlinequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA zeg dat wel ja... Jij ziet niet dat ik online ben via Teamviewer?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:01 schreef Viro het volgende:
[..]
oh dat, ja anders horen we het volgende nummer niet
Ik hoop dat ze dan eens goed onderhoud doen wat t zuigt al maanden....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Serveronderhoud meestal. Heeft msn wel vaker last van.
ik zit gewoon op msnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Serveronderhoud meestal. Heeft msn wel vaker last van.
dat kan ook, dan hoef je niet steeds van links naar rechts of andersom met het knopje te switchenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]En je kan hem niet in het midden laten staan? Dat doe ik nu
(ik ben aan het oefenen)
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Viro het volgende:
[..]
dat kan ook, dan hoef je niet steeds van links naar rechts of andersom met het knopje te switchen
Ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Dus eigenlijk is het heel simpel?
Ik draai een nummer, zet een nummer aan, als het vorige nummer is afgelopen dan, dan druk ik op play bij het nieuwe nummer. En zet weer een ander nummer klaar.... etc...
That's it???
Tijd te weinig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Waarom zijn er zo weinig dj's dan, als het zo makkelijk is
Vanavond weet ik het nog niet, zaterdag ook uiteten (wokken) en zondag rijst met kip en prutquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
Vanavond pizza, zaterdag uit eten en zondag the Last Stand
Goed weekend
wat is the last stand?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
Vanavond pizza, zaterdag uit eten en zondag the Last Stand
Goed weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |