Die met die papabubblelollie is nog wel okay.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:41 schreef ValHallen het volgende:
Ariana Grande Een goed topic om de dag door te komen
Zij is echt een schatjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die met die papabubblelollie is nog wel okay.
Dat is niet zo mooi.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ligt aan mijn laptop geloof ik...
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij doet het al....Verkeerde gaatje
Ik weet niet zo goed hoe het werkt.... ik heb VDJquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef Viro het volgende:
hmmm... guppie is offline. De muziekbot draait nu, als een dj wil draaien kan hij/zij zo in loggen op de stream
Meestal werkt dat niet inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij doet het al....Verkeerde gaatje
En je moet connecten met de stream, meer nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe het werkt.... ik heb VDJ
En kan wel 2 nummers klaarzetten, zover ben ik alMaar moet je dan gewoon schuiven met dat knopje en voor de rest niks
en wanneer start je het andere nummer?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef Viro het volgende:
[..]
En je moet connecten met de stream, meer niet
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wanneer start je het andere nummer?Ik voel me ehct blond
Ik krijg m ook niet online...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef Viro het volgende:
hmmm... guppie is offline. De muziekbot draait nu, als een dj wil draaien kan hij/zij zo in loggen op de stream
snap ff niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow en dan schuiven met dat knopje?
Die staat aan Msn doet t ook niet en toen ik net wakker was had mn pc zichzelf gereboot...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:58 schreef Viro het volgende:
[..]
kan je teamviewer aanzetten, dan kan ik ernaar kijken
weirdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die staat aan Msn doet t ook niet en toen ik net wakker was had mn pc zichzelf gereboot...
nu bijvoorbeeld staat dat schuifje links, en als het nummer afgelopen is, moet hij naar rechts ?quote:
oh dat, ja anders horen we het volgende nummer nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu bijvoorbeeld staat dat schuifje links, en als het nummer afgelopen is, moet hij naar rechts ?
Ik heb 1 keer meegekeken met Patje1987 maar toen was ik dronken en heb het niet onthouden
zie je niet onlinequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA zeg dat wel ja... Jij ziet niet dat ik online ben via Teamviewer?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:01 schreef Viro het volgende:
[..]
oh dat, ja anders horen we het volgende nummer niet
Ik hoop dat ze dan eens goed onderhoud doen wat t zuigt al maanden....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Serveronderhoud meestal. Heeft msn wel vaker last van.
ik zit gewoon op msnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Serveronderhoud meestal. Heeft msn wel vaker last van.
dat kan ook, dan hoef je niet steeds van links naar rechts of andersom met het knopje te switchenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]En je kan hem niet in het midden laten staan? Dat doe ik nu
(ik ben aan het oefenen)
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Viro het volgende:
[..]
dat kan ook, dan hoef je niet steeds van links naar rechts of andersom met het knopje te switchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |