Ook het anti-Smeets kamp is het daar vaak mee eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Wat blijven de etappesamenvattingen van Mart toch geniaal.
Niet dat ik anti ben, maar zeker geen liefhebber van Smeets,maar je hebt gelijk qua samenvattingen .... is niks op aan te merken. Overigens is 5-6 uur een etappe vollullen een vak apart en er zijn maar weinigen die dan op den duur niet gaan irriteren.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:35 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ook het anti-Smeets kamp is het daar vaak mee eens.
die samenvattingen zijn wel baas hoor, hoe hij dat ff 'en seconde' uit de mouw schudt allemaalquote:Op zondag 3 juli 2011 12:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Altijd alleen even een samenvatting waar Mart zijn momentje pakt
Het verdict is ook alweer geweestquote:Op zondag 3 juli 2011 14:28 schreef zeeuws jongetje het volgende:
En daar was 'ie weer hoor: WE....
en ook de: "ik ga vast...doei" kwam weer eens voorbij.
Als hij zijn lijfspreuken nou eens zou laten, vond ik hem veel beter te pruimen denk ik.
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:43:36Vanavond Mart: Robbie, tijdrijden is dat, en dat is misschien heel raar wat ik nu ga zeggen, is dat leven en sterven tegelijk? reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:53:34Mart: en dan kom je aan bij die bus en dan, ja wat gebeurt er eigenlijk, dan moet je janken, gewoon janken,PATAT zeg wat zit die knoertkapot reageer retweet
Nico Dijkshoornquote:Op zondag 3 juli 2011 17:03 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:53:34Mart: en dan kom je aan bij die bus en dan, ja wat gebeurt er eigenlijk, dan moet je janken, gewoon janken,PATAT zeg wat zit die knoertkapot reageer retweet
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:27 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Paultje?? Als in Paul de Leeuw?
Dan hoef ik niet meer te kiezen tussen Tour de Jour en de Avondettape. Ik pik Mart's samenvatting van de etappe later wel eens mee.quote:
Je hoeft niet te kiezenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet meer te kiezen tussen Tour de Jour en de Avondettape. Ik pik Mart's samenvatting van de etappe later wel eens mee.
Die had ie toch ook al vorig jaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |