Dat laatste is een verdraaiing van een verdraaiing van een quote in de varagids.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Er staat ook dat hij met de mol een nieuwe sportzender wil oprichten..
Lijkt me nog niet eens zo'n verkeerde optie.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk volgend jaar iets met Wilfried?
Jammer dat we niet zoals in de VK iemand tot Sir kunnen benoemen. Zou toch geweldig zijn voor een vakman als Mart Sir Mart Smeets!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wil nu alvast zeggen, dat met Mart, er een stukje beschaving verdwijnt uit de nederlandse Tv. En dat is jammer. Voor Nederland.
misschien dat hij daarom is gestopt met Holland Sport om straks als anchorman te gaan werken bij de NOSquote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet eens zo'n verkeerde optie.
quote:‘Zijn’ Tour de France-programma, De Avondetappe, houdt na de komende Tour op te bestaan. “De Avondetappe valt of staat met Mart”, zo luidt de lezing.
Mathijs zal dat nooit gaan doen. Die is veels te druk met DWDD.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wilfred trek ik, Mathijs dus NIET
Wilfred heeft Tour du Jour al.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wilfred trek ik, Mathijs dus NIET
er komen wel veel (oud)renners langs, dus ik ga wel kijken omhet een kans te geven, maar ik vrees...vrees voor mijn avond-tour gevoel.quote:Ook Johan Derksen is frequent te zien met het laatste voetbalnieuws.
Beginnen met Tour du Jour, dan naar Vive le Velo en eindigen met Mart: de hele avond Tour.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Genee heeft volgens mij geen verstand van fietsen, en dan dit
[..]
er komen wel veel (oud)renners langs, dus ik ga wel kijken omhet een kans te geven, maar ik vrees...vrees voor mijn avond-tour gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |