abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98368525
ja als je ziet hoeveel man personeel ze naar elke race sturen enzo _O-
  zondag 19 juni 2011 @ 14:02:17 #27
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98369141
quote:
HRT-eigenaar Carabante veroordeeld door rechter.

HRT-eigenaar José Ramon Carabante is door een Spaanse rechter veroordeeld tot drie maanden celstraf. Het is echter nog maar de vraag of Carabante daadwerkelijke achter de tralies belandt.

De Spaanse zakenman werd veroordeeld wegens verduistering. Het lijkt erop dat een boete van 450 euro voldoende is om niet daadwerkelijk in de cel te worden gezet.

De veroordeling is een gevolg van het besluit van Carabante om land te verkopen waarop hij tussen 1997 en 1998 beloofde huizen te bouwen. Het project kwam echter nooit van de grond.

Het aandeel van Carabante werd onder de loep genomen omdat hij op dat moment als directeur van een vastgoedontwikkelaar verantwoordelijk was voor de gesloten contracten, promotie en beheer van de geldstromen.

Carabante was één van de twee verdachten die werd veroordeeld, terwijl twee andere betrokkenen een schikking troffen met justitie. Een flink aantal benadeelden werd inmiddels schadeloos gesteld.
Spanje :') Of 3 maanden zitten, of ¤450 boete. Wat een magnifiek gerechtssysteem :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 19 juni 2011 @ 14:10:06 #28
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98369431
btw: AutoGP is nu live op Eurosport :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 19 juni 2011 @ 14:11:21 #29
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_98369477
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
btw: AutoGP is nu live op Eurosport :)
wat een drama commentaar :')
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 19 juni 2011 @ 14:14:57 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98369592
quote:
13s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:04 schreef kepler het volgende:
BBC dumpt waarschijnlijk F1 vanwege bezuinigingen:

http://twitpic.com/5ditbp
Wat een vreselijk stukje, de bias druipt er werkelijk van af.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_98376629
Belachelijk inderdaad... Als je kijkt hoeveel man personeel de BBC naar elke GP stuurt en dat in vergelijking hoe het team van Olav dat jaren heeft gedaan, dan denk ik, laat ze eens praten met Olav en zijn team, dan kunnen ze gewoon verder !

Bizar dus dat het zo "alles of niets" lijkt te gaan bij de BBC !
  zondag 19 juni 2011 @ 17:41:22 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98377489
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:20 schreef Meike26 het volgende:
Belachelijk inderdaad... Als je kijkt hoeveel man personeel de BBC naar elke GP stuurt en dat in vergelijking hoe het team van Olav dat jaren heeft gedaan, dan denk ik, laat ze eens praten met Olav en zijn team, dan kunnen ze gewoon verder !

Bizar dus dat het zo "alles of niets" lijkt te gaan bij de BBC !
Dat heeft natuurlijk ook een beetje te maken met hoe het was voordat de BBC het overnam, ITV gooide er ook een smak geld tegen aan en als je het dan over neemt kan je dat niet met de "Olav Mol" setting doen zoals RTL NL doet
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 19 juni 2011 @ 17:43:04 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98377554
Vind het nog steeds jammer dat Mol niet op locatie zit. -O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_98377598
Beetje zoals SBS het toen ook deed na de overname van F1 van RTL. Alleen was dat nogal een flop waar ik liever niet aan herinnert wil worden.De doodsteek van F1 op de Nederlandse televisie :(
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 19 juni 2011 @ 17:45:38 #35
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98377671
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Waffle het volgende:
Beetje zoals SBS het toen ook deed na de overname van F1 van RTL. Alleen was dat nogal een flop waar ik liever niet aan herinnert wil worden.De doodsteek van F1 op de Nederlandse televisie :(
Met screech. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:46:32 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98377699
LeeMcKenzieF1 Lee McKenzie
Look who is back on twitter! Please follow @pauldirestaf1 Yes it really is him!
  zondag 19 juni 2011 @ 21:19:33 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98386871
Unieke kans: zie Senna in de Nederlandse bioscoop
Geplaatst op:19/06/2011 door Jordy Stuivenberg inFormule 1

Ayrton Senna da Silva maakte zich als Formule 1-coureur legendarisch. Zijn stormachtige debuut bij Toleman, zijn successen bij Lotus, de fantastische gevechten met Alain Prost bij McLaren: Senna was een coureur die tot aan zijn tragische dood van zich deed spreken.

Ook daarna is Senna nooit vergeten, zeker nu in Groot-Brittannië de film over zijn leven in première is gegaan. De reacties zijn ongekend positief en de bioscoopzalen zitten afgeladen vol. Toch is het onzeker of de film ook in Nederland te zien zal zijn.

Daarom is Nicky van den Berg een initiatief gestart om genoeg enthousiastelingen te verzamelen die de film net als hij (en ikzelf) graag willen zien. CineMec in Ede wil de film wel vertonen, maar daarvoor zijn minstens 40 personen voor nodig. In dat geval betaal je 10 euro om de film te kunnen zien. Lukt het om een groep van 50 personen te verzamelen, dan kost een kaartje 8 euro.

Wil jij deze unieke en misschien wel enige kans niet missen, stuur dan een mailtje naar Nickyvdberg@Live.nl om je aan te melden!
pi_98389433
Ingeschreven voor die Senna film!
<>
  zondag 19 juni 2011 @ 22:07:28 #39
300718 Kenju
Say It!!??
pi_98389524
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:20 schreef Meike26 het volgende:
De BBC produceert wel een grotere show dan Olav Mol ooit heeft gedaan. Olav Mol was wel op locatie, maar anders dan een extra lange voorbeschuwing en een interviewtje was het niet. Kortom, zoveel duurder was het niet, en het was mooi omdat we niets gewend waren. Maar door de pitlane mensen aanspreken, in pitboxen komen, standaard mensen als Jordan en Coulthard erbij, dat tikt gewoon aan.

RTL deed het inderdaad leuk, maar het komt niet in de buurt bij wat de BBC doet. Ik kijk echt niet meer naar RTL als de BBC er is. Ook niet wanneer ze het in de oude stijl met Olav op locatie zouden doen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_98390683
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Tarado het volgende:
Unieke kans: zie Senna in de Nederlandse bioscoop
Geplaatst op:19/06/2011 door Jordy Stuivenberg inFormule 1

Ayrton Senna da Silva maakte zich als Formule 1-coureur legendarisch. Zijn stormachtige debuut bij Toleman, zijn successen bij Lotus, de fantastische gevechten met Alain Prost bij McLaren: Senna was een coureur die tot aan zijn tragische dood van zich deed spreken.

Ook daarna is Senna nooit vergeten, zeker nu in Groot-Brittannië de film over zijn leven in première is gegaan. De reacties zijn ongekend positief en de bioscoopzalen zitten afgeladen vol. Toch is het onzeker of de film ook in Nederland te zien zal zijn.

Daarom is Nicky van den Berg een initiatief gestart om genoeg enthousiastelingen te verzamelen die de film net als hij (en ikzelf) graag willen zien. CineMec in Ede wil de film wel vertonen, maar daarvoor zijn minstens 40 personen voor nodig. In dat geval betaal je 10 euro om de film te kunnen zien. Lukt het om een groep van 50 personen te verzamelen, dan kost een kaartje 8 euro.

Wil jij deze unieke en misschien wel enige kans niet missen, stuur dan een mailtje naar Nickyvdberg@Live.nl om je aan te melden!
Ede is me net wat te ver weg...
pi_98391125
Vond de film erg tegenvallen. denk dat het 85% praten is en de rest beelden van wat races..maar veelal bekenden beelden.
  zondag 19 juni 2011 @ 22:39:38 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98391199
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef rooneyelst het volgende:
Vond de film erg tegenvallen. denk dat het 85% praten is en de rest beelden van wat races..maar veelal bekenden beelden.
Ik hoor er ook wisselende verhalen over maar wil de film toch zien
pi_98428220
Voor de liefhebbers: ik zag dat wanneer je 4 blikjes red bull in een speciale verpakking koopt in de supermarkt, kan je een gratis entree bewijs krijgen voor de Masters of F3. Ik ben een paar keer naar de Masters geweest en blijf het een geniaal evenement vinden.

Volgens mij komt RBR ook weer met een demo en gaat de Boss GP ook weer rijden. De laatste race van de Boss GP deed ook de Jordan EJ191 mee. Eén van de mooiste F1 auto's ooit gemaakt.

Dus volgens mij zeker wel de 4 blikjes Red Bull waard :+
pi_98431517
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:14 schreef Waffle het volgende:
Voor de liefhebbers: ik zag dat wanneer je 4 blikjes red bull in een speciale verpakking koopt in de supermarkt, kan je een gratis entree bewijs krijgen voor de Masters of F3. Ik ben een paar keer naar de Masters geweest en blijf het een geniaal evenement vinden.

Volgens mij komt RBR ook weer met een demo en gaat de Boss GP ook weer rijden. De laatste race van de Boss GP deed ook de Jordan EJ191 mee. Eén van de mooiste F1 auto's ooit gemaakt.

[ afbeelding ]

Dus volgens mij zeker wel de 4 blikjes Red Bull waard :+
Marlboro Masters, dat waren pas tijden _O_

Jenson Button 5de zien worden :)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  maandag 20 juni 2011 @ 21:59:26 #45
34586 kepler
No bounce, no play
pi_98434854
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik hoor er ook wisselende verhalen over maar wil de film toch zien
Ik vond hem erg tof (ik heb de uncut versie gezien, duurde 2.5 uur, dat was wat lang :D), en erg interessant verteld. Niet heel veel beelden, maar de verhalen zijn erg tof.
The line is a dot to you!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:53:11 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98453414
FIA in new engine mapping clampdown

By Jonathan Noble Tuesday, June 21st 2011, 08:26 GMT

quote:
Formula 1 teams are to face a further clampdown on engine mapping use from this weekend's European Grand Prix, AUTOSPORT has learned, with the FIA moving to eradicate special qualifying-only settings

Ahead of the effective ban on the off-throttle use of blown diffusers from next month's British Grand Prix, motor racing's governing body has shown it is determined to prevent teams from using any form of clever engine use to help aerodynamic performance.

In a note sent from F1 technical delegate Charlie Whiting to the teams, he made it clear that with immediate effect teams will no longer be allowed to change engine maps between qualifying and the race.

Such a move will effectively prevent teams from running an extreme engine map for qualifying - such as one that produces more exhaust blowing or burns more fuel – and then reverting to a safer setting for the grand prix itself.

One theory surrounding Red Bull Racing's qualifying dominance this year, compared to the fact it has not been so fast in the race, is that the team has been using extreme engine maps in qualifying to boost performance for a single lap.

McLaren's principal race engineer Phil Prew said about his team's theory on Red Bull Racing's form earlier this year: "I think tyre optimisation may be one area, and the use of elaborate engine modes may be another - with the generation of downforce being quite highly influenced with the exhaust flows."

The new directive from the FIA means that any engine mapping setting used in qualifying has to now be used for the start of the race – with the first opportunity to change it now only possible at the first pitstop when a computer could in theory be plugged into the car.

However, such a move would be hugely impractical because of the speed of modern pitstops.

The extreme engine maps that some teams may be using for qualifying would be unusable in the race – because they risk reliability of engines over longer distances and could burn too much fuel.

Although the changes to the regulations coming into force over the next two races will affect all teams, the main focus will be in terms of what impact it has on pace-setters Red Bull Racing.

Ferrari team principal Stefano Domenicali said at the Canadian Grand Prix that he believed Silverstone could mark the start of a totally new picture in terms of the world title fight.

"We need to see in Silverstone, what is the real effect of this change in the regulations with regard to the effect of the exhaust," he said.

"Then, we will see really where is the second championship in terms of the level of performance above all in higher downforce tracks."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/92494
pi_98455797
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Marlboro Masters, dat waren pas tijden _O_

Jenson Button 5de zien worden :)
De allereerste (jubileum) versie in 1983. Dat waren pas tijden. _O_.

Voor mij dan, een heel weekend doorgebracht bij het Vit Racing team, en met Cor Euser naar de kermis
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_98456247
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De allereerste (jubileum) versie in 1983. Dat waren pas tijden. _O_.

Voor mij dan, een heel weekend doorgebracht bij het Vit Racing team, en met Cor Euser naar de kermis
wow :)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_98457717
Ik ben vorig jaar geweest en toen Carbone hem won. Volgens mij reed Kovalainen daar in mee. De race waarbij Doornbos en nog een Nederlander in de opwarmronde bij elkaar op reden... :|W
pi_98458957
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef rooneyelst het volgende:
De uncut versie is ook veel te langdradig. De bios versie (veel korter zonder de interviews) vond ik best oké.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')