Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:15 schreef problematiQue het volgende:
ZO! Klaar met tentamens. Alles gehaald....
VAKANTIE
Netjes, gefeli! Hier twwe dagen vergaderd, zo maar tukken en morgen terug vliegen... Lekker nu mijn bioritme net gewend is aan de tijd hierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:15 schreef problematiQue het volgende:
VAKANTIE
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:15 schreef problematiQue het volgende:
VAKANTIE
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:15 schreef problematiQue het volgende:
VAKANTIE
Gefeli!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:15 schreef problematiQue het volgende:
VAKANTIE
Ook gefeliquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:27 schreef Merlijn het volgende:
Goedemorgen!
volgens mij gaat vandaag een goede dag worden.. bevestiging van mijn nieuwe baan is er, vandaag laatste dag bij mijn huidige klant, binnenkort vakantie, de zon schijnt....
Mehh,... was ook al om 5:15 wakker; zenuwachtig voor mijn presentatiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:05 schreef SP22 het volgende:
Moggûh..Zelfs een half uur douchen was niet genoeg om me wakker te krijgen.. Ik hoop dat die training interessant is...
![]()
[..]
Gefeliciteerd!
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef Omniej het volgende:
Feli pQ en Merlijn.
We feliciteren heel wat af hier de laatste tijd.
Jullie mogen morgen nog een keer!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef Omniej het volgende:
Feli pQ en Merlijn.
We feliciteren heel wat af hier de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |