Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:15 schreef problematiQue het volgende:
ZO! Klaar met tentamens. Alles gehaald....
VAKANTIE
Netjes, gefeli! Hier twwe dagen vergaderd, zo maar tukken en morgen terug vliegen... Lekker nu mijn bioritme net gewend is aan de tijd hierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:15 schreef problematiQue het volgende:
VAKANTIE
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:15 schreef problematiQue het volgende:
VAKANTIE
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:15 schreef problematiQue het volgende:
VAKANTIE
Gefeli!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:15 schreef problematiQue het volgende:
VAKANTIE
Ook gefeliquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:27 schreef Merlijn het volgende:
Goedemorgen!
volgens mij gaat vandaag een goede dag worden.. bevestiging van mijn nieuwe baan is er, vandaag laatste dag bij mijn huidige klant, binnenkort vakantie, de zon schijnt....
Mehh,... was ook al om 5:15 wakker; zenuwachtig voor mijn presentatiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:05 schreef SP22 het volgende:
Moggûh..Zelfs een half uur douchen was niet genoeg om me wakker te krijgen.. Ik hoop dat die training interessant is...
![]()
[..]
Gefeliciteerd!
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef Omniej het volgende:
Feli pQ en Merlijn.
We feliciteren heel wat af hier de laatste tijd.
Jullie mogen morgen nog een keer!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef Omniej het volgende:
Feli pQ en Merlijn.
We feliciteren heel wat af hier de laatste tijd.
Wordt een drukke zomerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:30 schreef xjoyce het volgende:
Ja klopt balen maarja, jaa ik heb hem nog niet echt kunnen testen hahamaar ik ben weer shoots aan het inplannen
Dan feliciteer ik je vandaag alvast met het leuke vooruitzicht!quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wordt een drukke zomerDan feliciteer ik je daar mee! Plus een nieuwe gadget helpt mij vaak door een kutperiode heen,... komt goed
[..]
Dan feliciteer ik je vandaag alvast met het leuke vooruitzicht!
Gefeliciteerd, het is je tóch gelukt te posten!!!quote:
Schermen of spinner-velgen? Wat het ook is....... GEFELICITEERD!quote:
En dan naar Berlijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ja.
Mogguh.. zo maar eens gaan werken dan ehhh![]()
.
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Berlijn.Dankje, mijn motivatie om te gaan leren over een halfuur.
Incl cheerleader outfits en pompoms..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:46 schreef Merlijn het volgende:
Wellicht moeten we een "Mexicaantje-support-team" oprichten...
Graagquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:46 schreef Merlijn het volgende:
Wellicht moeten we een "Mexicaantje-support-team" oprichten...
Op het werkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Schermen of spinner-velgen? Wat het ook is....... GEFELICITEERD!
Nee. Dan nog meer werken.quote:
Met één kom je niet heel ver denk ik.quote:
Anders blijft het ook maar telkens mee in je hoofd zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met één kom je niet heel ver denk ik.
Nieuw bod van 4200, denk dat ik m'n verlies maar neem (auw) en ermee akkoord ga.
Gelukkig is het weer er iig niet naar momenteel, dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, en alle tijd die het kost en ondertussen niks om mee te rijden etc. Het is me het gedoe niet waard.
Dat is het wel ja. Leuk om te lezenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind hem wiebelachtig. Typisch een foto van jou.
Mwah ik vind 'm niet zo eigenlijk. Zou een stuk sterker zijn als de lucht er niet op stond. (crop)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Gelukkig is het weer er iig niet naar momenteel, dat scheelt weer.
Ik heb een wat vreemde compositie. Vraag me af wat anderen er van vinden:
[ afbeelding ]
dat zal een leuker kader geven ja...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef Omniej het volgende:
[..]
Mwah ik vind 'm niet zo eigenlijk. Zou een stuk sterker zijn als de lucht er niet op stond. (crop)
Met een beetje dodge en burn de man er wat meer uitlichtenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Daar heb ik ook aan gedacht maar dan valt het erg op dat het kader schots en scheef staat. Dat raampje was nu eenmaal niet recht.Bedankt iig. Ik denk nu ook dat ik verder niets mee doe. Twijfelde ook .
Nog 1.
[ afbeelding ]
Bij het origineel is hij wel goed uitgelicht. Heb alles wat licht blauw gemaakt. Polaroid filter.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Met een beetje dodge en burn de man er wat meer uitlichten
Dat doe ik idd nooitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:16 schreef Omniej het volgende:
Raampje is wel wat scheef ja, maar niets wat Photoshop niet recht kan trekken toch?(al was jij daar tegen volgens mij)
Hehe en dan allemaal op een vrijdag middag. Ik kan het mij voorstellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:32 schreef SP22 het volgende:
Weeeeekend!!
Ik heb het weer overleefd vandaag. En net de laatste klant wilde ruzie maken. Nou kon ie krijgen ook! Ik heb echt engelengeduld met oude mensen enzo, maar mensen die hun zin door willen drijven terwijl common sense en logica het tegendeel bewijst en dan ook nog over vergoedingen gaan zeuren ben ik snel klaar mee.
Ach ja... zijn probleem is niet opgelost nu. Niet mijn probleem als hij mijn advies niet wil opvolgen..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hehe en dan allemaal op een vrijdag middag. Ik kan het mij voorstellen.
Ik heb soms ook engelen geduld nodig met sommige klanten.
Zijn dat dan ook meteen van die types die aan afdeling chef willen spreken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:40 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ach ja... zijn probleem is niet opgelost nu. Niet mijn probleem als hij mijn advies niet wil opvolgen..
Deze niet.. en ik ben inmiddels wel ervaren en standvastig genoeg dat ze het niet vragen of gewoon de hoorn erop gooien. Ik leg ook duidelijk uit waarom iets zo is of waarom het niet kan/werkt, waardoor mijn "kennis" blijkt en ik niet zomaar wat roep. Maar als je zelf ergens onzekerheid laat merken ben je er geweest en gaan ze dat eisen idd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zijn dat dan ook meteen van die types die aan afdeling chef willen spreken?
De zee!!!! Die ga ik morgen ook eindelijk na 4-5 jaar weer zien!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hou ik het bij.
Nu even bier halen want het is weekend
Het zou niks voor mij zijn. Ik heb helemaaaaaal geen geduld met dat soort dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:32 schreef SP22 het volgende:
Weeeeekend!!
Ik heb het weer overleefd vandaag. En net de laatste klant wilde ruzie maken. Nou kon ie krijgen ook! Ik heb echt engelengeduld met oude mensen enzo, maar mensen die hun zin door willen drijven terwijl common sense en logica het tegendeel bewijst en dan ook nog over vergoedingen gaan zeuren ben ik snel klaar mee.
Je woont in het Oosten van het land? Ik vind het ook altijd heerlijk op het strand. Binnen 30 minuutjes ben ik in Hoek van Holland waar ik dan ook regelmatig te vinden ben, buiten het hoog seizoen om. Die drukte vind ik maar niets.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
De zee!!!! Die ga ik morgen ook eindelijk na 4-5 jaar weer zien!!
Zo een baan zou wel wat voor mij zijn denk ik. Ik kan ook vrij goed met allerlei mensen overweg hoe bot ze ook doen, ook al heb ik gelijk. Maar dan moet ik wel over de kennis beschikken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:44 schreef SP22 het volgende:
[..]
Deze niet.. en ik ben inmiddels wel ervaren en standvastig genoeg dat ze het niet vragen of gewoon de hoorn erop gooien. Ik leg ook duidelijk uit waarom iets zo is of waarom het niet kan/werkt, waardoor mijn "kennis" blijkt en ik niet zomaar wat roep. Maar als je zelf ergens onzekerheid laat merken ben je er geweest en gaan ze dat eisen idd.
Maar ik maak ook wel eens mee dat ze letterlijk gaan uitleggen waar ik met mijn muis heen moet terwijl ik er al ben voordat ze het hadden uitgelegd. Ik snap ook wel dat dat een procedure is maar kom op, je kan toch wel horen dat ik al het 1 en ander zelf weet. Alleen net niet alles.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:46 schreef SP22 het volgende:
De ergsten zijn de zelfbenoemde ICT-ers.... Die denken alles beter te weten.. Waarom bel je dan een helpdesk?!?!
Yup, woon maar 5 km van Duitsland. Dus morgen lekker uitwaaien, heerlijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je woont in het Oosten van het land? Ik vind het ook altijd heerlijk op het strand. Binnen 30 minuutjes ben ik in Hoek van Holland waar ik dan ook regelmatig te vinden ben, buiten het hoog seizoen om. Die drukte vind ik maar niets.
Welk strand ga je heen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:53 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Yup, woon maar 5 km van Duitsland. Dus morgen lekker uitwaaien, heerlijk!
Scheveningenquote:
Voorkennis hebben en wel de rechte weg in willen werkt ook prima. En daar pas ik mn taal en snelheid ook op aan. Dan ga ik niet meer stap voor stap de weg wijzen. Maar wat ik al zei.. ik ben een veterane in dit werk en ik kan makkelijker de procedures wat losser interpreteren zeg maar. En als ik het niet weet, dan ben ik daar ook gewoon eerlijk in.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:50 schreef Wiebeldak het volgende:
Maar ik maak ook wel eens mee dat ze letterlijk gaan uitleggen waar ik met mijn muis heen moet terwijl ik er al ben voordat ze het hadden uitgelegd. Ik snap ook wel dat dat een procedure is maar kom op, je kan toch wel horen dat ik al het 1 en ander zelf weet. Alleen net niet alles.
Daar ben ik pas nog geweest. Is een heel leuke stad voor fotografie met al die grachtjes enzo. Veel plezier iig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Scheveningen
Ga morgen naar Delft, gezellig bij bij PdeHoog buurten en dan ook lekker naar het strand.
Ohh dat soort mensenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef SP22 het volgende:
[..]
Voorkennis hebben en wel de rechte weg in willen werkt ook prima. En daar pas ik mn taal en snelheid ook op aan. Dan ga ik niet meer stap voor stap de weg wijzen. Maar wat ik al zei.. ik ben een veterane in dit werk en ik kan makkelijker de procedures wat losser interpreteren zeg maar. En als ik het niet weet, dan ben ik daar ook gewoon eerlijk in.
Maar de zelfbenoemde ICT-ers weten zelfs het apparaatbeheer niet te vinden enzo.. Vandaar "zelfbenoemd"![]()
Mijn kennis is ook puur helpdesk ervaring en gezonde nieuwsgierigheid hoor. Ik heb helemaal geen ict achtergrond. Maar als het om ADSL internet gaat weet ik best wat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb 2 jaar technisch informatica gedaan waarna ik overging op medewerker beheer informatie systemen maar niet 1 opleiding afgerond omdat ik echt een hekel aan school heb. Ik zet een computer in elkaar met een blinddoek om maar met software, met name netwerken, zit ik nog wel eens te stoeien.
Ik vind een computer ook gewoon erg interessant.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:08 schreef SP22 het volgende:
[..]
Mijn kennis is ook puur helpdesk ervaring en gezonde nieuwsgierigheid hoor. Ik heb helemaal geen ict achtergrond. Maar als het om ADSL internet gaat weet ik best wat.
Ik snap ook wel dat mensen daar moeite mee kunnen hebben. IP adressen, 192.168.1.1.? wat is dat, DSN? QUE? Draadloos lijkt voor een leek idd een wiskundige puzzel denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:13 schreef SP22 het volgende:
lol!
Echt 70% van de calls gaan over draadloos internet.. dat moesten ze echt afschaffen. Of erbij zeggen dat het eventueel misschien zou kunnen werken ipv het puur op draadloos te verkopen.
Het is ook gewoon niet stabiel.. Sommige huizen zijn er echt niet geschikt voor. Kun je hoog en laag springen, maar het werkt gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat mensen daar moeite mee kunnen hebben. IP adressen, 192.168.1.1.? wat is dat, DSN? QUE? Draadloos is lijkt voor een leek idd een wiskundige puzzel denk ik.
Ik heb ook het idee dat het minder goed werkt als je in een buurt woont waar veel meer draadloze verbindingen actief zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:16 schreef SP22 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet stabiel.. Sommige huizen zijn er echt niet geschikt voor. Kun je hoog en laag springen, maar het werkt gewoon niet goed.
Hier bij mij thuis werkt het als een zonnetje.. Wat wil je ook met gipsmuurtjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het minder goed werkt als je in een buurt woont waar veel meer draadloze verbindingen actief zijn.
Bij mijn ouders had ik nooit problemen met draadloos internet. Als ik zocht naar verbindingen kon ik er misschien 4 vinden. Hier zijn dat er 30 waarvan sommige niet eens beveiligd zijn. Dan verander ik de verbinding altijd naar: Beveiligen!
Dat heb ik dus ook. Maar ik krijg die snelheid er echt niet uit. Kan ook aan de laptop liggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:21 schreef SP22 het volgende:
[..]
Hier bij mij thuis werkt het als een zonnetje.. Wat wil je ook met gipsmuurtjes.
Behoorlijk ja. Zit zelf ook met ADSL. Zou graag weer kabel willen maar dan kom ik weer bij UPC terecht. En ik heb nog altijd het idee dat ik bij hun in het systeem sta als een asociale gek. Maarja, dat zijn dan ook echt idioten daar aan die helpdesk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:24 schreef SP22 het volgende:
Ik haal makkelijk 1.5 Mb/s downloadsnelheid... Vind ik vrij netjes voor een tot 20 Mbit draadloos verbindinkje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |