SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hmm hangt geheel af van de situatie waarin ik moet handelen. Maar wat erg belangrijk is, maar tegelijkertijd voor de hand liggend, is om jezelf niet op te dringen en dames met respect te behandelen. Met respect bedoel ik hoe een zoon met zijn moeder hoort om te gaan, keurig en netjes. Maar zoals iedere zoon ook moet beseffen dat hij niet altijd van mamma afhankelijk moet zijn. Zo moet een gentleman ook beseffen dat hij zichzelf niet onder hoeft te doen voor een dame, en niet als een hond erachter aan moet paraderen. Noch moet hij domme dingen doen om zogenaamd indruk te maken.quote:
Ik doe het niet eens bewustquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:13 schreef maen het volgende:
argh krijg je het weer voor elkaar he! je doet het erom, wachten tot ik de eennalaatste post heb, zodat jij er weer eentje kan openen![]()
Je daden doen dit niet bevestigen!quote:
Nee, echtquote:
maakt me niet uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb misschien ook maar 3-4 topics geopend in mijn tijd.
hm, valt te proberen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, echt!
Mag ik je een drankje aanbieden om het goed te maken?
In dat geval zou hij er bij mij niet weg komen met slechts een drankje, hij zou je moeten aanbieden een actie op sleeptouw te zetten die het mogelijk voor jou maakt om de volgende te openen! Hij zal wat meer connecties hebben dan slechts een simpele member als ik, ook al had ik graag zoiets voor jou georganiseerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:21 schreef maen het volgende:
[..]
maakt me niet uitik wou gewoon ook eens een keertje, en meneer ontneemt me die kans weer
![]()
In mijn fotoboek kun je je keuze makenquote:
ik heb wel een lichte voorkeur, als je die nogmaals met me wil delenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:23 schreef MPG het volgende:
[..]
In mijn fotoboek kun je je keuze maken. Mocht je iets anders willen, vraag gerust, wie weet is dat nog wel te regelen
.
ach, het is een begin...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:22 schreef Argo het volgende:
[..]
In dat geval zou hij er bij mij niet weg komen met slechts een drankje, hij zou je moeten aanbieden een actie op sleeptouw te zetten die het mogelijk voor jou maakt om de volgende te openen! Hij zal wat meer connecties hebben dan slechts een simpele member als ik, ook al had ik graag zoiets voor jou georganiseerd.
Je hebt smaak!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:24 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb wel een lichte voorkeur, als je die nogmaals met me wil delen
dan ken je mij nog niet!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:25 schreef Argo het volgende:
[..]
''Maar als je al genoegen neemt met het begin kom je nooit tot het eind.'' - Argo
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt smaak!
Natuurlijk wil ik die nogmaals met je delen.
TL;DRquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:46 schreef huize het volgende:
Jesus wat een lappen tekst allemaal.
Goeiemorgen....en werken maar weer.
..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zegt mijn vrouw gisteren: "Ik had toch wel graag naar Decibel willen gaan".
Geen idee wat ik er mee aan moet...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:01 schreef nattermann het volgende:
[..]
..
Wat moet je daar nou mee
Moet Decibel zelf helaas overslaan ivm vakantie. Erg jammer, imo het beste outdoorfestival van NL.
Zou ik eerlijk gezegd niet weten. Ligt er even aan hoe ik dan zit met werk/studie, en of er genoeg animo voor is binnen de groep. Eerlijk gezegd liggen de feestjes in de HMH me beter dan het Gelredome.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er mee aan moet...
Ga je Qlimax wel aan doen dit jaar?
Ok. Ik ga weer proberen om VIP tickets te regelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zou ik eerlijk gezegd niet weten. Ligt er even aan hoe ik dan zit met werk/studie, en of er genoeg animo voor is binnen de groep. Eerlijk gezegd liggen de feestjes in de HMH me beter dan het Gelredome.
Meh bier heb ik hier meer dan je in je leven kan opdrinken.quote:
Aah, sjiek!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Ik ga weer proberen om VIP tickets te regelen.
Koffie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen.
Heb koffie nodig om op te starten
dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen.
Dat jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen.
En het ergste is, het smaakt me op dit moment voor geen meterquote:
doe eens niet! helpt je toch niet. Je haalt het wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En het ergste is, het smaakt me op dit moment voor geen meter...
Ik zit me echt veel te druk te maken![]()
....
I know, maar toch....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:40 schreef maen het volgende:
[..]
doe eens niet! helpt je toch niet. Je haalt het wel!
Ja, gisteravond / vannacht was ie er ineensquote:
<3quote:
Vanmiddag ook, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, gisteravond / vannacht was ie er ineens.
Chemische koffie (Red Bull bijvoorbeeld) schijnt beter te werken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:29 schreef Argo het volgende:
[..]
<3
[..]
Vanmiddag ook, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
+koffie das toch wat drap, ga dan op tijd naar bed.
Neh.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Chemische koffie (Red Bull bijvoorbeeld) schijnt beter te werken.
Het chemische is idd helemaal niks. Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat op tijd naar bed gaan en iedere dag een uurtje sporten. Je ook fit houd, op een misschien wat gezondere manier. En als je geen tijd hebt om dat een uur te doen dan wandel je wat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh.
Gewoon een kan (of twee) koffie. Werkt prima. Die chemische meuk is A) ranzig en B) word je er uiteindelijk alleen maar moe van
.
Mensen die zo veel koffie drinken, worden uiteindelijk imuun voor de cafeïne die erin zit. Hierdoor zul je steeds meer moeten drinken om het zelfde effect te hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh.
Gewoon een kan (of twee) koffie. Werkt prima. Die chemische meuk is A) ranzig en B) word je er uiteindelijk alleen maar moe van
.
het is niet lekker, wel noodzakelijk af en toequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef Argo het volgende:
Leg me nou eens uit wat er zo lekker aan koffie is. Of is het slechts een smaakkwestie.
Dat snap ik dus niet! Ik vind het niet lekker, en velen zijn het met me eens. Maar toch drinken ze het nog, maar ik snap de noodzaak niet. Als je energie te kort komt doe je wat fout.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef maen het volgende:
[..]
het is niet lekker, wel noodzakelijk af en toe
nou, soms heb je gewoon echt slecht geslapen bijvoorbeeld en dus weinig energiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet! Ik vind het niet lekker, en velen zijn het met me eens. Maar toch drinken ze het nog, maar ik snap de noodzaak niet. Als je energie te kort komt doe je wat fout.
Ik slaap ook slecht, maar door al te liggen in bed herstel je wat energie. Maar ok point taken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:46 schreef maen het volgende:
[..]
nou, soms heb je gewoon echt slecht geslapen bijvoorbeeld en dus weinig energie
ik drink echt bizar veel theequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:48 schreef Argo het volgende:
Doe mij maar thee, en dat drink ik maar soms..
[..]
Ik slaap ook slecht, maar door al te liggen in bed herstel je wat energie. Maar ok point taken.
Thee is dan ook wel goed te doen! Maar ik denk dat energie meer te maken heeft met je naar bed gaan patroon. Maar hoe is het met je boekje afgelopen ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef maen het volgende:
[..]
ik drink echt bizar veel thee
groot verschil tussen 8uur wakker liggen of 8 uur slapen
Lol dan hoop ik voor je dat je nooit droomt over werk etc.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:58 schreef Tism het volgende:
Als ik in een droom gefietst heb ben ik als ik wakker wordt altijd een stuk vermoeider dan als ik in een droom op het strand in de zon heb gelegen met een cocktailtje..
Heb ik wel eens gedaan ja, wacht nog steeds op het loonstrookje en het salaris voor mijn verleende diensten op mijn rekening, heb vooralsnog niks ontvangen..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:03 schreef Argo het volgende:
Lol dan hoop ik voor je dat je nooit droomt over werk etc.
Daar zou ik een klacht voor indienen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan ja, wacht nog steeds op het loonstrookje en het salaris voor mijn verleende diensten op mijn rekening, heb vooralsnog niks ontvangen..![]()
Smaak, denk ik. Ik vind koffie echt heerlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef Argo het volgende:
Leg me nou eens uit wat er zo lekker aan koffie is. Of is het slechts een smaakkwestie.
Not my cup of tea.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Smaak, denk ik. Ik vind koffie echt heerlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Nou, huize is nooit echt weg geweest, en vergeet Tassiepassie nie!..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef sproetjes het volgende:
is dit het "verloren limburgers keren terug" deel ofzo?
eerst argo, nu huize.... nu friekin nog
Ja, wat had je dan verwacht, hier lopen ze drie jaar achter met dat programma, en om het hele jaar te vullen met 1 seizoen flikkeren ze er een paar in de herhaling....Nederlandse kut tv..quote:
De klootzakkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, wat had je dan verwacht, hier lopen ze drie jaar achter met dat programma, en om het hele jaar te vullen met 1 seizoen flikkeren ze er een paar in de herhaling....Nederlandse kut tv..
Die ouwe Ford die ik vroeger had, daar zat ook schimmel op de achterbank, godverdegodver!..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:00 schreef nattermann het volgende:
Nu zit Perkamentus/Gandalf ook nog op de stoel bij Jeremy
Moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Die ouwe Ford die ik vroeger had, daar zat ook schimmel op de achterbank, godverdegodver!..
Waar woon je?..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef Argo het volgende:
Auto'sWie wilt komen kaarten ik ben alleen thuis en verveel me.
Nooit weg geweest, postte alleen nooitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Heuj, jij bent ook weer terug!..
Leuk hoor!..![]()
Ah, da's mij te ver weg..quote:
Das jammer, maja nu moet ik me wel wat bedenken om te doen! En hmm ik fiets niet graag in het donker, en het zou een trol kunnen zijn. Maar ze zoekt een vriendje, en Argo heeft vriendjes genoeg, en op voorraad. Zou ze zo in vraag en aanbod kunnen aanbieden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah, da's mij te ver weg..![]()
Misschien moet je hier eens kijken, Gezocht: maatje omgeving Limburg/Maastricht/Heerlen
Misschien heeft zij wel zin of een stukkie te fietsen..
Dat is mooi nieuws!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij heb ik een goed hotel in London gevonden.
Der is altijd weer zon nadeel heh.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De prijs niet zo. Even verder zoeken dus
Oi! Ik heb Alfa op mijn bureau staan! Halve liters biatch! :pquote:
..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:32 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat een wijze woorden van Argo in dit topic.
Ik ga slapen ben, half 6 gaat t wekkertje weer, slaap lekker![]()
Dank u dat apprecieer ik iemand die mijn wijsheid in ziet! Slaap dan ook lekker! En ik wens je dan ook het grootste succes toe!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:32 schreef .ZilveR. het volgende:
Klinkt alsof het gebaseerd is op een of ander literatuur boek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:30 schreef Tism het volgende:
Ben nu naar Alien: Erection aan het kijken op RTL7, wat een spannende film zeg..
Mijn wekkertje ook, dus ik ga met je meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:32 schreef .ZilveR. het volgende:
Slaap lekker schat!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn wekkertje ook, dus ik ga met je mee...
Truste!
Arme alien gelukkig weet ik dat ze nep zijn, en heb ik dus ook geen medelijden. Maar mooi geprobeerd mij in zulke val proberen te laten strikken!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef Tism het volgende:
Boh wat zielig, werdt die alien net helemaal weg gezogen..
Aliens zijn niet nep, dat jij ze nog nooit gezien hebt wil niet meteen zeggen dat ze er niet zijn..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Arme alien gelukkig weet ik dat ze nep zijn, en heb ik dus ook geen medelijden. Maar mooi geprobeerd mij in zulke val proberen te laten strikken!
@Hallo natterman.
Ik was even gamen op mijn PS3quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Aliens zijn niet nep, dat jij ze nog nooit gezien hebt wil niet meteen zeggen dat ze er niet zijn..![]()
@natterman, Hallo..Waar ben jij geweest?..
Die in de film is zonder enige twijfel nep.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Aliens zijn niet nep, dat jij ze nog nooit gezien hebt wil niet meteen zeggen dat ze er niet zijn..![]()
@natterman, Hallo..Waar ben jij geweest?..
Ik heb een Nintendo..quote:
Ah, ik heb als het goed is bij mijn ouders nog een oude SNES liggenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb een Nintendo..
zo één:
[ afbeelding ]
Tis wel een ouwe!..![]()
Dan gaan wij samen frogger doen ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:11 schreef Tism het volgende:
Oude computers!..![]()
Bij mijn ouders ligt nog een complete Commodore 64 met alle randapparatuur die er destijds was, eigenlijk moet ik dat ding nog eens van zolder halen en kijken op die floppy's het nog doen..
Hmm vraag me af waar mijn iets nieuwere computer met Wolf 3d is! Maar ik kan me idd nog herinneren toen we nog guldens hadden en zon floppy bijna niks koste bij de kruidvat goeie oude tijd!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:21 schreef Tism het volgende:
[..]
En California Games, Boulderdash en Jumpman..
Volgens mij liggen dit soort consoles voor het oprapen of niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef Tism het volgende:
Ik heb een Nintendo..
zo één:
Tis wel een ouwe!..![]()
Lolwutquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:08 schreef Misstique het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:08 schreef Misstique het volgende:
En voor je het weet, zullen we als kakkers praten over onze golf tripjes, en onze feestjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een tijdje moeten we het vast over de meest winstgevende onderwerpen gaan hebben hier.
Ik heb met je te doen, maar helaas had ik ook zulk weer en dat terwijl ik wou gaan barbecueën. Maja we hebben het binnen maar elektrisch gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:46 schreef huize het volgende:
Blech hele weekend vies vies weer. Heb je eindelijk vrij krijg je dit bah.
Is dat niet slecht voor de gezondheid ? In de regen sporten, mijn vader zeikte daar altijd over!quote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef sproetjes het volgende:
gewoon leuke dingen doen ondanks t slechte weer! vannacht ook nat geregend op weg van stratums eind terug naar de auto, en net nog een uurtje gaan hardlopen/sprinten in de regen.. heerlijk!
niet zeurenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor de gezondheid ? In de regen sporten, mijn vader zeikte daar altijd over!
Welkom terugquote:Op zondag 19 juni 2011 19:16 schreef maen het volgende:
![]()
ik ben ook weer in de bewoonde wereld. Nu eerst slapen...
Nee,quote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef maen het volgende:
[..]
haha dankje.:)
hier heb ik niet veel gemist, zie ik?
Vandaag heb ik me anders niet bijzonder nuttig gemaakt. Ik verveel me zelfs bijnaquote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee,
iedereen zal wel weekend aan t vieren zijn geweest ofzo.
je mag mijn tas wel uitpakken? daar heb ik echt geen zin in...quote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag heb ik me anders niet bijzonder nuttig gemaakt. Ik verveel me zelfs bijna
verstandigquote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee,
iedereen zal wel weekend aan t vieren zijn geweest ofzo.
Ja, wel he? Zo met buitenlucht, en bier, enzo.quote:
dat heb ik ook gedaanquote:Op zondag 19 juni 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, wel he? Zo met buitenlucht, en bier, enzo.
Klinkt goed!quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:45 schreef maen het volgende:
[..]
jazeker. ennn... er was bier over, dus nu heb ik bier in huis!
Goed geregeld!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:45 schreef maen het volgende:
[..]
jazeker. ennn... er was bier over, dus nu heb ik bier in huis!
Wacht maar, wacht jij maar, ooit zal der een tijd zijn dat jij zonder bier zit! Dan zul je de pijn voelen!quote:
hahah die tijd is net voorbijquote:Op zondag 19 juni 2011 23:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Wacht maar, wacht jij maar, ooit zal der een tijd zijn dat jij zonder bier zit! Dan zul je de pijn voelen!
Die tijd zal spoedig weer komen, ik zal naar de hoogst aangeschreven toverschool gaan, en daar leren, hoe ik je bier over de datum kan laten gaan. Wacht jij maar!quote:
I don't really care! ik drink het thuis toch nooit, is alleen voor eventuele gastenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Die tijd zal spoedig weer komen, ik zal naar de hoogst aangeschreven toverschool gaan, en daar leren, hoe ik je bier over de datum kan laten gaan. Wacht jij maar!
Do want.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:17 schreef huize het volgende:
Ik heb hier een aparte koelkast voor het (speciaal)bier. En een wijnrek met wijn en assorti drank
Bier over de datumquote:Op zondag 19 juni 2011 23:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Die tijd zal spoedig weer komen, ik zal naar de hoogst aangeschreven toverschool gaan, en daar leren, hoe ik je bier over de datum kan laten gaan. Wacht jij maar!
Ligt al helemaal aan welk bier. Pils zal gaan uitvlokken en een verouderde smaak krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Bier over de datum.
Grote kans dat het daar eerder beter dan slechter van wordt.. Damn, wat heeft HJ fijn spul in die kelder ligen...
Ja, ok. Pils gaat uiteindelijk wel om ja. Tegen de tijd dat het naar karton smaakt, is het wel klaar. Ik zat meer te denken aan het steviger spul... Ik zie een HJ Grand Prestige nog niet echt omgaan als ie 'over de datum' is :p .quote:Op zondag 19 juni 2011 23:27 schreef huize het volgende:
[..]
Ligt al helemaal aan welk bier. Pils zal gaan uitvlokken en een verouderde smaak krijgen.
Mits onder de juiste omstandigheden bewaard en correct verwerkt in de brouwerij kun je die heel lang rijpen ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ok. Pils gaat uiteindelijk wel om ja. Tegen de tijd dat het naar karton smaakt, is het wel klaar. Ik zat meer te denken aan het steviger spul... Ik zie een HJ Grand Prestige nog niet echt omgaan als ie 'over de datum' is :p .
Niet hier, helaas. Gister in de kroeg welquote:
Dit is dus kut. Mijn meesterlijke UI, zo de prullenbak in. Godverdekut.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:08 schreef Misstique het volgende:
Gaat een beetje op het EO-forum lijken zo.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:19 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dit is dus kut. Mijn meesterlijke UI, zo de prullenbak in. Godverdekut.
Je kunt beter de schuld aan Google geven.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:38 schreef Frishe het volgende:
Ja waanzin. 2 minuscule tietjes (hooguit B) die op en neer bouncen..... Wat nu!?
Dan neem je iets dat dus niet naakt is.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:38 schreef Frishe het volgende:
Ja waanzin. 2 minuscule tietjes (hooguit B) die op en neer bouncen..... Wat nu!?
Godverdekut. Inderdaad. Niemand is er blij mee, maar het moet ffquote:Op maandag 20 juni 2011 08:19 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dit is dus kut. Mijn meesterlijke UI, zo de prullenbak in. Godverdekut.
Ach. Nu kunnen mensen een keer creativiteit gebruiken ipv plat vermaak.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdekut. Inderdaad. Niemand is er blij mee, maar het moet ff.
Blame google. Of liever die halve bosmongool die ons keihard loopt te naaien door elk topic met een tettenpic te verklikken bij google.
Hoe meer je hem uitscheld des te meer, hij zich gemotiveerd voelt zulke dingen te doen. Maar ik denk dat het er dan ook zat aan te komen. Waarschijnlijk advanced power ofzo, die hier achter zit. xD Enige probleem dat ik voorzie, is dat mensen nu weten hoe ze fok kunnen naaien. Omdat Fok openlijk heeft toe gegeven hoe.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdekut. Inderdaad. Niemand is er blij mee, maar het moet ff.
Blame google. Of liever die halve bosmongool die ons keihard loopt te naaien door elk topic met een tettenpic te verklikken bij google.
Natuurlijk. Dan is er meer koffie over voor mijquote:Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef maen het volgende:
[..]
thee, met een koffiekoekje, mag dat ook?
hahaha maar de koffiekoekjes zijn al op nu. oeps.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dan is er meer koffie over voor mij...
Jazeker mag dat!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef maen het volgende:
[..]
thee, met een koffiekoekje, mag dat ook?
Ik lust mijn koffie ook zonder koekje. En anders neem ik wel een chocolaatjequote:Op maandag 20 juni 2011 14:58 schreef maen het volgende:
[..]
hahaha maar de koffiekoekjes zijn al op nu. oeps.
ook op. Dat thuis zitten is helemaal niet goed!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lust mijn koffie ook zonder koekje. En anders neem ik wel een chocolaatje![]()
.
Ik ga er ook niet elke keer zijn als jij koffie drinkt hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lust mijn koffie ook zonder koekje. En anders neem ik wel een chocolaatje![]()
.
Haha, dat blijktquote:Op maandag 20 juni 2011 15:07 schreef maen het volgende:
[..]
ook op. Dat thuis zitten is helemaal niet goed!
Ola!quote:
In KPD en KEL nog welquote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef sproetjes het volgende:
begrijp ik dat nu goed? er mogen geen tetten pics meer op fok? op heel fok?
Alleen in de daarvoor bestemde topics. Dat was eigenlijk altijd al zo, alleen werd het beleid niet gehanteerd. Nu gaan ze door dit akkefietje er wel op letten.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef sproetjes het volgende:
begrijp ik dat nu goed? er mogen geen tetten pics meer op fok? op heel fok?
B&H ook natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
In KPD en KEL nog wel.
Verder niet meer indd.
Onzin! Die tetjes van sproetjes mogen hier nog gewoon gepost worden hoor..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen in de daarvoor bestemde topics. Dat was eigenlijk altijd al zo, alleen werd het beleid niet gehanteerd. Nu gaan ze door dit akkefietje er wel op letten.
Aan het einde van de week zouden we weer aangesloten worden volgens het topic in FB, dus FOK! blijft nog gewoon leven.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef sproetjes het volgende:
oke akkefietje heb ik dan gemist maarrr
hoe lang geven we fok dan nog te leven?![]()
En in de S&G reeks in US.quote:
In elk geval stukken langer dan wanneer we niks doenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef sproetjes het volgende:
oke akkefietje heb ik dan gemist maarrr
hoe lang geven we fok dan nog te leven?![]()
Zolang jij er maar zelf bent.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef sproetjes het volgende:
ik heb echt gemist wat er gebeurd is hesnap er geen kloot van
en nee mijn tetten komen niet hier in t topic
Dit is er gebeurd: Adsenseproblemen FOK! #3quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef sproetjes het volgende:
ik heb echt gemist wat er gebeurd is hesnap er geen kloot van
en nee mijn tetten komen niet hier in t topic
Haquote:
Geen ideequote:Op maandag 20 juni 2011 23:09 schreef maen het volgende:
[..]
waarom verbaasd het me niets dat jij degene bent die reageert?
Ik weet natuurlijk niet waarom jij niet verbaasd bent hequote:Op maandag 20 juni 2011 23:34 schreef maen het volgende:
[..]
dat is juist mn vraag, als ik het antwoord zou weten zou ik m niet stellen
ja, voor de rest is er niet zo veel leven hier...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet waarom jij niet verbaasd bent he...
Maargoed, de kans dát ik degene ben die reageert is wel groot, natuurlijk...
Same story as ever op de eerste werkdag van de week...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef maen het volgende:
[..]
ja, voor de rest is er niet zo veel leven hier...
wat houdt jou wakker?
haha stomme vraag inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Same story as ever op de eerste werkdag van de week...
Cijfertjes, tabelletjes en grafiekjes.
Hoezo dat? Zo gek is het toch niet dat je zoiets saais en sufs niet onthoudtquote:
haha dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 20 juni 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zo gek is het toch niet dat je zoiets saais en sufs niet onthoudt?
Hoe komt dat? Te druk met alles ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:56 schreef maen het volgende:
[..]
haha dat is ook wel weer waar
mijn hoofd is een zeef de laatste tijd, niet normaal :s
quote:
helaas... ik hoop na het weekend!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]...
Nog steeds niet in rustiger vaarwater?
Ik hoop het voor jequote:
Das wel de bedoeling ja!quote:
Whehe... Ben jij helderziend ofzo? Ik heb zojuist een glaasje ingeschonken om te vieren dat ik weer een week verlost ben van dat cijfertjesgedoequote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Ben jij helderziend ofzo? Ik heb zojuist een glaasje ingeschonken om te vieren dat ik weer een week verlost ben van dat cijfertjesgedoe...
* MPG schuift ook een glaasje Nàdurra richting maenquote:
ook helderziend?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift ook een glaasje Nàdurra richting maen...
Kun je wel waarderen, gok ik zo...
Twee keer de helft!quote:
ja! eng hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef Tism het volgende:
[..]
Godver!..Jij bent echt helderziend hè!?..
Weet je zeker dat je dat hier publiekelijk gepost wil hebbenquote:
Ja, dit kan wel, hier heeft google geen problemen mee..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat hier publiekelijk gepost wil hebben?
Dat heeft ie al gedaanquote:
Nou ben je gewoon aan het raden, dat heeft niks met helderziendheid te maken..quote:
Kan gebeuren, je was zeker van die whisky aant genietenquote:
ja!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan gebeuren, je was zeker van die whisky aant genieten?
nee hoor, zoals ik al zei was ik te laat met klikkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Nou ben je gewoon aan het raden, dat heeft niks met helderziendheid te maken..![]()
Haha!..
ja, maar ik wist ook dat die vraag wel een antwoord zou krijgen, dus dat jij zou reagerenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat wist je stiekem wel..
Wat denk je zelfquote:
Ik bedacht me ineens nog een klusje wat ik moest doen, waarvan ik ook zeker wist dat ik het morgenvroeg weer vergeten zou zijn, dus meteen maar even geklaard.quote:
hmm vooruit danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bedacht me ineens nog een klusje wat ik moest doen, waarvan ik ook zeker wist dat ik het morgenvroeg weer vergeten zou zijn, dus meteen maar even geklaard.
Klaar met ... ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:48 schreef maen het volgende:
[..]
hmm vooruit dan
ik ben bijna klaar... werd tijd ook!
Nog altièd neet aafquote:
Lièk mich duudelik!quote:
nope, van ut weekend stilgeleage natuurlijk, dus nou ff de aanpassinge doorvoere en dan morge noa de drukker. Eindelijk!quote:
Trekt zich auk langk dan! Maar good, ut end is in zich!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:52 schreef maen het volgende:
[..]
nope, van ut weekend stilgeleage natuurlijk, dus nou ff de aanpassinge doorvoere en dan morge noa de drukker. Eindelijk!
en dan op noa ut volgende bukske...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Trekt zich auk langk dan! Maar good, ut end is in zich!
Toch neet miër vandaag nog he?quote:
geit prima zoe te zeenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:55 schreef Tism het volgende:
Joa, veer motte auch allemoal Limburgs blieve praote, allein det schrieven det is toch get lastiger mot ich zegge, det geit nog neet altied zo wie het mot gaon..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:56 schreef maen het volgende:
[..]
joawel, mer wel pas noadet ik gesloape heb
bijnaa...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:57 schreef MPG het volgende:
[..]!
Det bedoelde ik eigelik auk...
Iërs lekker slaope, en dan ut volgende bukske...
Gaef maar ein gil asse zoe wied bis, dan gaon ik met dich meiquote:
check! stiekem toch wel wir un bietje trots op ut eindresultaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaef maar ein gil asse zoe wied bis, dan gaon ik met dich mei
Dan mosse mich det morge maar ens laote zeenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:06 schreef maen het volgende:
[..]
check! stiekem toch wel wir un bietje trots op ut eindresultaat![]()
whahah weem witquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mosse mich det morge maar ens laote zeen...
quote:
Je had toch wel alles opgeslagen hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:20 schreef maen het volgende:
godver, en dan crasht je laptop...![]()
![]()
neeeeeee!
nee natuurlijk nietquote:
Bah, bah, bah... Klote is datquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:26 schreef maen het volgende:
[..]
nee natuurlijk nietiig de laatste wijzigingen nog niet
kutding is t ook, wil niet eens meer aan!![]()
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh! bah, ik ben boos!
dan maar slapen, morgen kijken wat de schade is....
ja hoor, alles voor niets. kutding. was ik maar wat leuks gaan doen vanavond, was ik net zo ver geweest maar had ik tenminste wel een leuke avond gehad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Bah, bah, bah... Klote is dat...
Beter eerst slapen, en morgen rustig verder kijken.
Bah, zo vergaat je de zin wel jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef maen het volgende:
[..]
ja hoor, alles voor niets. kutding. was ik maar wat leuks gaan doen vanavond, was ik net zo ver geweest maar had ik tenminste wel een leuke avond gehad.![]()
![]()
![]()
waarom zit er geen autoherstel/autosave in indesign?![]()
eerst maar slapen nu. weltruste! ik vermoed dat ik morgen afleiding nodig hebl als mn laptop weer op wil starten althans...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Bah, zo vergaat je de zin wel ja... Hele avond bezig, en dan zoiets
...
Geen idee, zouden ze er rap in moeten bouwen ja... Damn had je iig nog iets..
Goed plan... Ik lig inmiddels al in bedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:40 schreef maen het volgende:
[..]
eerst maar slapen nu. weltruste! ik vermoed dat ik morgen afleiding nodig hebl als mn laptop weer op wil starten althans...
Haha grappige manier om dit bij te houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:30 schreef friekin_ het volgende:
Het limburg topic stel zit trouwens over een paar dagen aan 6 maanden relatie
Heyquote:
Waar ben je aan begonnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:36 schreef friekin_ het volgende:
Mwa. Vanaf 1e kerstdag zit ik vast aan een Limburger
wanneer is de bruiloft?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:30 schreef friekin_ het volgende:
Het limburg topic stel zit trouwens over een paar dagen aan 6 maanden relatie
ja, dat wel. maar alles kwijt, natuurlijk. dus nu weer precies hetzelfde aan het doen als gisteravond. alleen klik ik nu iets vaker op 'save'...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey.
Vertoont de laptop alweer een teken van leven?
Hehe. De beste die ik ooit gehad heb. En dat dialect krijg ik er wel uit.quote:
Weet niet CE komt wel bij me wonen en we hebben ons ingeschreven in Eindhoven voor een loft.quote:
He bah... ZO blijf je wel bezig zegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef maen het volgende:
[..]
ja, dat wel. maar alles kwijt, natuurlijk. dus nu weer precies hetzelfde aan het doen als gisteravond. alleen klik ik nu iets vaker op 'save'...
Deze topicreeks bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:42 schreef solaire het volgende:
maar effe serieus hartstikke leuk is er toch nog wat goeds van dit forum gekomen !
dit topic natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze topicreeks bedoel je?
Op het hele forum zijn al meer dan genoeg relaties / ONS ontstaan (en vergaan)![]()
![]()
...
Das wel weer minder zegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:47 schreef maen het volgende:
[..]
jup. vandaag naar de drukker gaat dus niet lukken. bah.
achja.
Eindjequote:
Ja, vond ik ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:42 schreef solaire het volgende:
maar effe serieus hartstikke leuk is er toch nog wat goeds van dit forum gekomen !
Heb je niets meer met citizen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:36 schreef friekin_ het volgende:
Mwa. Vanaf 1e kerstdag zit ik vast aan een Limburger
Hèhè telefoon hèquote:
Toen was het gewoon daten ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:13 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Hèhè telefoon hè
Maar je was toch al voor de kerst bezig met hem? Of was dat toen on officieel scharrelen?
Idem hierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef maen het volgende:
[..]
tsja ach. pech is part of my life
maar nu wil ik het over iets leuks hebben
er is altijd wel iets leuks te verzinnen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier.
Geen leuk nieuws hier, helaas![]()
....
Hope so...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:10 schreef maen het volgende:
[..]
er is altijd wel iets leuks te verzinnen!
dat klinkt ernstig...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hope so...
Zometeen even naar een feestje. Maar wel eentje met gemengde gevoelns...
Mja, op zich wel heel leuk voor degenen die wat te vieren hebben, maar voor mij ook weer enigszins demotiverendquote:
oh haha. afstudeerfeestje dus?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, op zich wel heel leuk voor degenen die wat te vieren hebben, maar voor mij ook weer enigszins demotiverend...
Diploma-uitreiking + receptie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |