Ja daar ben ik ook voorzichtig mee..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:32 schreef Holy_Goat het volgende:
Ahnou succes met zoeken dan iig
Al zou ik niet via internet gaan zoeken
Wat een onzinquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Kabolter het volgende:
Ik denk dat veel mensen een foto wel oké zouden vinden. Een foto zegt namelijk vaak meer dan duizend woorden. En veel mensen kiezen hun vrienden op latere leeftijd toch vaak uit op uiterlijk/levensstijl.
Ik heb het er niet meteen over hoe knap ze zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een onzin
Zulke vrienden zou ik in elk geval alvast niet hoeven, maar goed
Daar ben ik het wel mee eens. Om misbruik te voorkomen (mensen die reageren met de verkeerde bedoelingen) zet ik niet zomaar een foto op het internet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik heb het er niet meteen over hoe knap ze zijn.
Maar mensen moeten ook niet denken dat uiterlijk geen rol heeft bij vriendschap. Zelfs bij gewone vriendschap speelt het een grote rol door bijvoorbeeld vooroordelen op te wekken die later vaker bevestigd worden (o.a. ook door het op zoek gaan naar...). Maar ook op andere onderdelen.
En ik heb het over uiterlijk/levensstijl. Dus niet alleen over uiterlijk. TS is nu een beetje algemeen terwijl een uiterlijk veel zegt over een persoon. Ze komt nu heel algemeen over. Zo van: ik vind de meeste dingen leuk die andere mensen leuk vinden. Maar ze kan ook haar verwachtingen uitspreken, wat er overigens niet meteen voor zorgt dat iedereen afhaakt die nu interesse hebben. Niet iedereen zit er op te wachten om iemand op sleeptouw te moeten nemen, of die elke dag worden gebeld om te vragen wat ze gaan doen. Maar omgekeerd kan het ook weer niet leuk zijn als iemand maar eens in de 2 weken langs komt, omdat ze dan het idee van vage kennissen misschien hebben.
Oftewel: TS wees wat concreter. Je zult zien dat je meer succes hebt en bijna niemand voor het hoofd stoot.
Sittard kan ookquote:
Ik woon in de buurt van Sittard. Maar ik ben dan wel een erg verlegen jongetje, dus misschien dat dat niet in het voordeel zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Sittard kan ook![]()
![]()
Ik heb er ook heel algemeen '' omgeving Limburg'' opgezet, omdat dat niet zo veel uitmaakt
Mensen... [LIMBURG #165] Waar Argo teruggekeerd is <-- daar moet je zijn!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:24 schreef Flew het volgende:
Wat een spontaan initiatief, Foktokkie!
Ik sta er zelf ook voor open, en wil mijn contactenkring ook graag wat uitbreiden.
Ik woon zelf in Heerlen.
Goede OP.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Sittard kan ook![]()
![]()
Ik heb er ook heel algemeen '' omgeving Limburg'' opgezet, omdat dat niet zo veel uitmaakt
Leuk! ik stuur je een pm!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:24 schreef Flew het volgende:
Wat een spontaan initiatief, Foktokkie!
Ik sta er zelf ook voor open, en wil mijn contactenkring ook graag wat uitbreiden.
Ik woon zelf in Heerlen.
haha bedanktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Goede OP.
Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, dan hoe mensen dat zeggen als ze niet weten wat ze moeten zeggen. Maar ik vind het wel stoer.
Als mensen zo eens wat vaker topics openen scheelt dat heel wat R&P-vrienden-maken-maar hoe-topics. Niet dat zo'n topic altijd de oplossing is. Maar iets meer initiatief kan geen kwaad.
Succes in ieder geval met je topic. En vergeet niet zo nu en dan je PM-box te legen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |