abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:27:02 #1
297320 Foktokkie
Stop. Hamertijd.
pi_98300659
Hallo iedereen!
Aangezien er al velen voor mij de sprong hebben gewaagd schrijf ik ook een oproepje :)
Sinds kort woon ik in een nieuwe gemeente, en ik heb eigenlijk nog niet veel mensen leren kennen.

Ik zou graag in deze omgeving mensen leren kennen van rond mijn leeftijd (rond de 20 jaar) om mee af te spreken en leuke dingen te doen.
Ik zal mezelf even voorstellen:
Ik ben 20 jaar, (v), studeer nog.

Mijn hobby's en interesses zijn : sporten, kunst, muziek, gezellig terrasje pikken, films, lezen en ga zo maar door. Ik ben een ondernemend vrolijk persoon, altijd erg positief ingesteld. Ik houd niet van zeer passieve mensen, die niet vooruit te branden zijn, of heel negatief in het leven staan. Ik vind het erg leuk om spontaan dingen te ondernemen.

Ik ben echt van de gezelligheid! Het maakt me niet veel uit hoeveel ik met iemand afspreek. Belangrijker is dat je zelf ook initiatief toont om leuke dingen te gaan doen. Meestal neem ik het initiatief, omdat ik slecht ben in niks doen. Het lijkt me wel erg leuk om vaker samen dingen te doen, of spontaan iets ter plekke te verzinnen. Discussies kunnen bij mij overal over gaan. Ik vind het leuk om over uiteenlopende onderwerpen te praten met iemand.

Stuur een pm als je dit ook wel gezellig lijkt! :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Foktokkie op 17-06-2011 21:40:09 ]
ADHD. Omdat alles beter is in HD.
Tevens omdat: Hamer.
Dat was echt fantastisch.
Een bijzonder en gevoelig kristalkind.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:16:35 #2
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_98302177
Als dit geen troll is :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:28:13 #3
297320 Foktokkie
Stop. Hamertijd.
pi_98302549
Nee ben geen troll :')
Ik ben gewoon nog niet erg bekend waar ik nu woon, en wil graag weer wat mensen leren kennen omdat mijn vrienden ver weg wonen. ;)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:32:06 #4
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_98302674
Ah :) nou succes met zoeken dan iig ;)

Al zou ik niet via internet gaan zoeken ;)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:34:43 #5
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_98302754
Kijk hier eens,

[LIMBURG #165] Waar Argo teruggekeerd is

En Argo zoekt nog steeds een leuk vriendinnetje.. ;)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:41:06 #6
297320 Foktokkie
Stop. Hamertijd.
pi_98302984
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:32 schreef Holy_Goat het volgende:
Ah :) nou succes met zoeken dan iig ;)

Al zou ik niet via internet gaan zoeken ;)
Ja daar ben ik ook voorzichtig mee.. :Y
Ik ben vooral eens nieuwsgierig. Nooit geschoten is altijd mis, toch? ;)
pi_98304180
Ik denk dat veel mensen een foto wel oké zouden vinden. Een foto zegt namelijk vaak meer dan duizend woorden. En veel mensen kiezen hun vrienden op latere leeftijd toch vaak uit op uiterlijk/levensstijl.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:13:58 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_98304265
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Kabolter het volgende:
Ik denk dat veel mensen een foto wel oké zouden vinden. Een foto zegt namelijk vaak meer dan duizend woorden. En veel mensen kiezen hun vrienden op latere leeftijd toch vaak uit op uiterlijk/levensstijl.
Wat een onzin _O-

Zulke vrienden zou ik in elk geval alvast niet hoeven, maar goed :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:31:27 #9
347370 TheCircle043
Everybody's Russian
pi_98304968
wat nne sjele zeik geak ! auwmugk
pi_98308539
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat een onzin _O-

Zulke vrienden zou ik in elk geval alvast niet hoeven, maar goed :)
Ik heb het er niet meteen over hoe knap ze zijn. ;)
Maar mensen moeten ook niet denken dat uiterlijk geen rol heeft bij vriendschap. Zelfs bij gewone vriendschap speelt het een grote rol door bijvoorbeeld vooroordelen op te wekken die later vaker bevestigd worden (o.a. ook door het op zoek gaan naar...). Maar ook op andere onderdelen.

En ik heb het over uiterlijk/levensstijl. Dus niet alleen over uiterlijk. TS is nu een beetje algemeen terwijl een uiterlijk veel zegt over een persoon. Ze komt nu heel algemeen over. Zo van: ik vind de meeste dingen leuk die andere mensen leuk vinden. Maar ze kan ook haar verwachtingen uitspreken, wat er overigens niet meteen voor zorgt dat iedereen afhaakt die nu interesse hebben. Niet iedereen zit er op te wachten om iemand op sleeptouw te moeten nemen, of die elke dag worden gebeld om te vragen wat ze gaan doen. Maar omgekeerd kan het ook weer niet leuk zijn als iemand maar eens in de 2 weken langs komt, omdat ze dan het idee van vage kennissen misschien hebben.

Oftewel: TS wees wat concreter. Je zult zien dat je meer succes hebt en bijna niemand voor het hoofd stoot.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:29:25 #11
297320 Foktokkie
Stop. Hamertijd.
pi_98310147
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:57 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Ik heb het er niet meteen over hoe knap ze zijn. ;)
Maar mensen moeten ook niet denken dat uiterlijk geen rol heeft bij vriendschap. Zelfs bij gewone vriendschap speelt het een grote rol door bijvoorbeeld vooroordelen op te wekken die later vaker bevestigd worden (o.a. ook door het op zoek gaan naar...). Maar ook op andere onderdelen.

En ik heb het over uiterlijk/levensstijl. Dus niet alleen over uiterlijk. TS is nu een beetje algemeen terwijl een uiterlijk veel zegt over een persoon. Ze komt nu heel algemeen over. Zo van: ik vind de meeste dingen leuk die andere mensen leuk vinden. Maar ze kan ook haar verwachtingen uitspreken, wat er overigens niet meteen voor zorgt dat iedereen afhaakt die nu interesse hebben. Niet iedereen zit er op te wachten om iemand op sleeptouw te moeten nemen, of die elke dag worden gebeld om te vragen wat ze gaan doen. Maar omgekeerd kan het ook weer niet leuk zijn als iemand maar eens in de 2 weken langs komt, omdat ze dan het idee van vage kennissen misschien hebben.

Oftewel: TS wees wat concreter. Je zult zien dat je meer succes hebt en bijna niemand voor het hoofd stoot.
Daar ben ik het wel mee eens. Om misbruik te voorkomen (mensen die reageren met de verkeerde bedoelingen) zet ik niet zomaar een foto op het internet.
Ik zal het aanpassen in de OP om wat concreter te zijn.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:39:47 #12
297320 Foktokkie
Stop. Hamertijd.
pi_98310662
..En verder ben ik niet extreem van een kant qua uiterlijk. Ben bijvoorbeeld niet gothic of emo ofzo. Heb hier verder wel geen problemen mee als iemand anders dat wel is. :P :)
pi_98313601
Als het nou Sittard was...
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:43:36 #14
297320 Foktokkie
Stop. Hamertijd.
pi_98313807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef Argo het volgende:
Als het nou Sittard was...
Sittard kan ook :) :Y
Ik heb er ook heel algemeen '' omgeving Limburg'' opgezet, omdat dat niet zo veel uitmaakt :)
pi_98314871
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef Foktokkie het volgende:

[..]

Ik heb er ook heel algemeen '' omgeving Limburg'' opgezet, omdat dat niet zo veel uitmaakt :)
Ik woon in de buurt van Sittard. Maar ik ben dan wel een erg verlegen jongetje, dus misschien dat dat niet in het voordeel zit.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:24:16 #16
340486 Flew
Mijn wil is wet.
pi_98315958
Wat een spontaan initiatief, Foktokkie! :Y

Ik sta er zelf ook voor open, en wil mijn contactenkring ook graag wat uitbreiden.

Ik woon zelf in Heerlen. :)
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
pi_98316042
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:24 schreef Flew het volgende:

Ik sta er zelf ook voor open, en wil mijn contactenkring ook graag wat uitbreiden.

Mensen... [LIMBURG #165] Waar Argo teruggekeerd is <-- daar moet je zijn!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 23:25:39 ]
pi_98321194
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef Foktokkie het volgende:

[..]

Goede OP. :)

Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, dan hoe mensen dat zeggen als ze niet weten wat ze moeten zeggen. Maar ik vind het wel stoer.

Als mensen zo eens wat vaker topics openen scheelt dat heel wat R&P-vrienden-maken-maar hoe-topics. Niet dat zo'n topic altijd de oplossing is. Maar iets meer initiatief kan geen kwaad.

Succes in ieder geval met je topic. En vergeet niet zo nu en dan je PM-box te legen.. ;)
pi_98325165

[ Bericht 100% gewijzigd door gary.mooresdood op 18-06-2011 11:09:30 ]
Still got the blues,...
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:05:18 #20
297320 Foktokkie
Stop. Hamertijd.
pi_98327275
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:24 schreef Flew het volgende:

Leuk! ik stuur je een pm! :)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 11:07:17 #21
297320 Foktokkie
Stop. Hamertijd.
pi_98327322
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Goede OP. :)

Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, dan hoe mensen dat zeggen als ze niet weten wat ze moeten zeggen. Maar ik vind het wel stoer.

Als mensen zo eens wat vaker topics openen scheelt dat heel wat R&P-vrienden-maken-maar hoe-topics. Niet dat zo'n topic altijd de oplossing is. Maar iets meer initiatief kan geen kwaad.

Succes in ieder geval met je topic. En vergeet niet zo nu en dan je PM-box te legen.. ;)
haha bedankt ;) maar het is idd even wel een uitdaging om zomaar een oproepje te plaatsen. Alle reacties die ik tot nu toe heb gekregen, zijn erg leuk, erg vriendelijk!:)
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:14:36 #22
340486 Flew
Mijn wil is wet.
pi_98569573
Jammer dat ik niks meer van je hoor.. -O-
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties