quote:En natuurlijk de beruchte Fok!kers uit Roermond die zich gemeld hebben tot nu toe,
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
-de_boswachter
-roelvano
-Asskicker14
-nattermann
-Neill_Down
-Crystal86
-De_Roermondenaar
-sinemet
-zjroentje
-pinguin92
-sproetjes
-lauuwtje
Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbij
..quote:Elsevier: Roermond heeft lokaal een sterke economie
Roermond stond vorig jaar landelijk op de zevende plek als het gaat om de sterkte van de lokale economie.
Dat blijkt uit een onderzoek in weekblad Elsevier. Roermond wordt daarin een eiland van voorspoed genoemd in een verder zwakke regio. Roermond stond in 2009 nog twaalfde volgens het onderzoek. Opvallend is dat regio's als Maastricht en Heerlen achterblijven in de landelijke ranglijst, zo zegt het onderzoek.
Brunke: L1
Ik was er ook..quote:Op zondag 24 april 2011 14:56 schreef Metalfreak het volgende:
Wat een enorme drukte gisteravond in Roermond
Bij de Kade nog nooit zo druk gezien, maar ja, was dan ook de overdrachtsparty... Kade blijft dus gewoon open
..quote:Hardnekkige brand in natuurgebied De Meinweg
In het natuurgebied De Meinweg heeft de brandweer de grootste moeite om een bos- en heidebrand geblust te krijgen, die daar zondagmiddag even na 4 uur uitbrak. Het stuk natuur bij Vlodrop en Herkenbosch is moeilijk bereikbaar voor de blusvoertuigen. Er zijn meer dan tien brandweerwagens ingezet uit Limburg en het aangrenzende deel van Duitsland.
Enkele toegangswegen in de buurt zijn afgezet voor het publiek. De brand besloeg aanvankelijk een perceel van zo'n 200 bij 200 meter, maar het vuur breidde zich langzaam uit. Bron: L1
Eigenlijk had ik gewoon ff keihard "FOK!!!" moeten roepen, dan had ik wellicht meteen geweten dat jij er ook was..quote:Op maandag 25 april 2011 11:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus misschien ben ik je wel zomaar voorbij gelopen
Nou nee, zo ongeveer iedereen die de hoek om kwam lopen en de drukte zag riep WHAT THE FOK!, dus dat zou niet echt werkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gewoon ff keihard "FOK!!!" moeten roepen, dan had ik wellicht meteen geweten dat jij er ook was..
Oh ja, dat was idd zo ja!..quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou nee, zo ongeveer iedereen die de hoek om kwam lopen en de drukte zag riep WHAT THE FOK!, dus dat zou niet echt werken
Nee!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh ja, dat was idd zo ja!..![]()
Ff wat anders:
Is er nog wat te doen in de stad, verveel me?!..![]()
City wat!?..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee!
Je kunt zaterdag wel nog meedoen aan de city run, jammer alleen dat geen hond wederom weet dat dat isMaar goed, ben dan ook in Eindhoven te vinden
Mja, op Zaterfag moeten werken is gewoon dubbel kut!..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef nattermann het volgende:
Wordt weer gewelding natuurlijk, zaterdag. De binnenstad zal wel afgesloten zijn, kom ik weer niet weg met mijn auto, en ik moet 's middags naar Weert om te gaan werken. Daar is natuurlijk ook weer alles afgezet.
Kut koninginnendag.
Mwoa, 5ploegendienst hèquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, op Zaterfag moeten werken is gewoon dubbel kut!..
Er gaat bij de Effenaar een biertje de lucht in, speciaal voor jou!..quote:
Topquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Er gaat bij de Effenaar een biertje de lucht in, speciaal voor jou!..
Ik ben door de hele stad te vinden, misschien dus ook bij de Effenaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Tism het volgende:
[..]
City wat!?..![]()
Ik ben ook in Eindhoven met koniggineienennenenedag!..Locatie: Effenaar!..
![]()
Try to find me!..
Ik mag hopen dat je niet ergens in de buurt van de binnenstad werkt dan, die is namelijk geheel autovrij. Een vriendin van me kon ook twee dagen niet gaan werken omdat niets toegankelijk is. Weert is dan echt hermetisch afgesloten met de meest belachelijke regels die je je kunt bedenken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef nattermann het volgende:
Wordt weer gewelding natuurlijk, zaterdag. De binnenstad zal wel afgesloten zijn, kom ik weer niet weg met mijn auto, en ik moet 's middags naar Weert om te gaan werken. Daar is natuurlijk ook weer alles afgezet.
Kut koninginnendag.
Godzijdank niet in het centrum van Weert nee, moet op een industrieterrein ten zuiden van de stad zijn. Maar heb inderdaad al meerdere verhalen gehoord. Tandartsenpraktijken die gedwongen een week dicht moesten, mensen die niet meer hun eigen huis in- of uit mogen en dergelijke. En dat alles om de veiligheid te garanderen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben door de hele stad te vinden, misschien dus ook bij de Effenaar
[..]
Ik mag hopen dat je niet ergens in de buurt van de binnenstad werkt dan, die is namelijk geheel autovrij. Een vriendin van me kon ook twee dagen niet gaan werken omdat niets toegankelijk is. Weert is dan echt hermetisch afgesloten met de meest belachelijke regels die je je kunt bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |