ahjah cafeïne idd. al word ik van veel koffie altijd wel slaperigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Bak koffie? Dan zou ik juist geen koffie drinken.
Drink Warme melk met honingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had vandaag expres niet teveel drank in huis gehaald. maarjah da betekent nu dat ik nie kan slapen. kan zo wel wa bijhalen. maarjah dan valt heel mn plan van minder halen in t niet. dus denk dat ik gewoon lekker hier ga zitten met een bakkie koffie en wachten tot de slaap inhakt
Goede morgen Valhallen!quote:
Veel betere optie idd. En niet fokken, maar in bed een boek lezen of zo.quote:
Dat werkt meestal ook wel ja. Dan krijg ik al snel slaap.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel betere optie idd. En niet fokken, maar in bed een boek lezen of zo.
Laterzzquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede morgen Valhallen!![]()
En een tot straks voor iedereen.
Ik ga werken.![]()
je wil me gewoon weg hebben hierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel betere optie idd. En niet fokken, maar in bed een boek lezen of zo.
weet jij een goed boek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, een boek lezen helpt serieus wel.
ga ik dat ook beetje leuk boek vinden denk je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oorlog en Vrede van Lev Tolstoj. ben je wel even zoet mee
Nou, ik ben halverwege gestopt en ik ben een vrij fanatiek lezerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ga ik dat ook beetje leuk boek vinden denk je?
Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:09 schreef Samzz het volgende:
Fanta:
David Baldacci
Karin Slaughter
De Harry Potter reeks (moet je van houden)
Dan Brown (Bernini en Da Vinci)
John Grisham
Tess Gerridzen
Tevens vind ik de Lord of the Rings boeken prachtig. Niet makkelijk, though. Dan heb je nog De Ontdekking van de Hemel, De Duivelsbijbel (vond ik een leuk boek! Moet je wel van houden) En een boek van een Italiaanse schrijver, Zuiverheid van de Priemgetallen dacht ik.
Miseryquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, ik ben halverwege gestopt en ik ben een vrij fanatiek lezer
Als je lekker weglees spul wilt hebben raad ik je Stephen King aan. Vooral de dikkere boeken lezen echt heerlijk weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |