Trusten man, en nog bedankt voor je show eerder op de avondquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga nu pitten, morgen om 6.30 rammelt die wekker weer
slaap lekker mensen
Tof!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ke ik ga nog een uurtje.. als mijn internet meewerkt iig
wordt van alles wat
ik denk zonder.. iedereen slaapt hier alquote:
beetje mic dan ok?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk zonder.. iedereen slaapt hier al
En als dan d'r ouders wakker worden neem jij de schuld op je?quote:
dan moet ik heel zacht praten en verstaan jullie mij nietquote:
Ik moest 20 mensen halen in Bloemendaal.. Mjah, waren er dus maar 2 uiteindelijkquote:
boeiend, zet ik mn volume wel wat hoger als je praatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik heel zacht praten en verstaan jullie mij niet
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest 20 mensen halen in Bloemendaal.. Mjah, waren er dus maar 2 uiteindelijk![]()
haha da's wel naai iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest 20 mensen halen in Bloemendaal.. Mjah, waren er dus maar 2 uiteindelijk![]()
als hij geen uur duurt, hoef je hem van mij niet af te kappen hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef ToT het volgende:
Ow Knetter, jij wilde nog een uurtje?Dan kap ik dit nummer zo wel halverwege af of zo, als hij echt zo lang duurt!
quote:
Mjah, nogal, ik zoeken naar een hele fucking groep enzo.. Maar ik zag niemand, komen er opeens 2 aangelopen.. " Ja euh, wij zijn alles dat mee gaat.."quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als hij geen uur duurt, hoef je hem van mij niet af te kappen hoor.
geef maar een go als je t zover hebt
hadden ze gwooon busje gehuurd, of betaling pp? in 2de geval is wel kutquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Mjah, nogal, ik zoeken naar een hele fucking groep enzo.. Maar ik zag niemand, komen er opeens 2 aangelopen.. " Ja euh, wij zijn alles dat mee gaat.."
en hoelang is die al bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |