Waar is je zelfvertrouwen gebleven? Zo totaal niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ging uit van het laatste, maar nu maak je me onzeker!
Je weet dat ik vandaag een date heb... Nu zal ik me telkens afvragen of ze me wil of dat ze me zielig vindt
Work with me babe!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan kijkt hij de keuken in, die is te klein voor een kussengevecht. Lastig!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar is je zelfvertrouwen gebleven? Zo totaal niet aantrekkelijk
Ach, semi-verliefde zenuwachtige mannen hebben soms ook wel wat. Als het maar niet eeuwig duurt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal me ff vermannen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee precies, ik kan slecht tegen zenuwachtige, verlegen mannenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, semi-verliefde zenuwachtige mannen hebben soms ook wel wat. Als het maar niet eeuwig duurt.
Roycoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies, ik kan slecht tegen zenuwachtige, verlegen mannen
Spannendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zal me ff vermannen...
Gameplan: De stad in gaan, terrasje pakken, kletsen en ondertussen subtiel aanraken en op t juiste moment.... De eerste kus...
Kijk zo zie ik het lieverquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef JoeyT het volgende:
Gameplan: De stad in gaan, terrasje pakken, kletsen en ondertussen subtiel aanraken en op t juiste moment.... De eerste kus...
Het is een date, geen project.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dat eigenlijk ook wel heb. Nooit gedacht dat ik dat relatief irritant zou vinden, maar kan er dan weinig mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
Nee precies, ik kan slecht tegen zenuwachtige, verlegen mannen
Haha ja, ik moest ook al aan 'm denkenquote:
Ja het irriteert me mateloos op een gegeven moment...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dat eigenlijk ook wel heb. Nooit gedacht dat ik dat relatief irritant zou vinden, maar kan er dan weinig mee.
Toch wel 1 van de mooiste momentenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef JoeyT het volgende:
subtiel aanraken en op t juiste moment.... De eerste kus...
Hij was wel wat stilletje jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Iedereen hier heeft Royco ofzo ontmoet en hij is een verlegen zenuwachtig mannetje?
Wat niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het irriteert me mateloos op een gegeven moment...
Boh doe eens lief joh!quote:
Buiten dat, is een date alsnog geen project.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |