quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedenk me net, jij hebt ook al een aanstekelijke lach.
Daar reageert MissB wel leuk op
Nee johquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, dat kan alleen maar mis gaan
Oh dat is lastigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef Kluts het volgende:
Godver, ik zoek een nummer van Jay-Z maar ik weet niet op welke van zijn 86 albums dat staat.
I.c.m. met mijn lieftallige lachjequote:
Soort van ijsbreker. Hier in het oosten gebeurd dat niet zo vaak. Stelt mensen soms op gemak en gaan zich normaal(er) gedragen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker, maar wat heeft dat ermee te maken?
Googlen...?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef Kluts het volgende:
Godver, ik zoek een nummer van Jay-Z maar ik weet niet op welke van zijn 86 albums dat staat.
Zing anders een stukjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef Kluts het volgende:
misschien kan ik helpenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef Kluts het volgende:
Jay Zquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef Kluts het volgende:
Oh god en ik denk meteen weer aan toen we in Purmerend warenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I.c.m. met mijn lieftallige lachje
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Soort van ijsbreker. Hier in het oosten gebeurd dat niet zo vaak. Stelt mensen soms op gemak en gaan zich normaal(er) gedragen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh god en ik denk meteen weer aan toen we in Purmerend waren
Sowieso lijken ze hier in het noord-oosten gewoon bang voor elke vorm van affectiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Soort van ijsbreker. Hier in het oosten gebeurd dat niet zo vaak. Stelt mensen soms op gemak en gaan zich normaal(er) gedragen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik kus altijd
Dat heb ik al gedaan.quote:
quote:
Dat het 1 groot feest was met miss piggy en bertquote:
Niet gewoon in het oosten? Er zijn er maar weinig die ik ken die dat niet doen. Maar als je het niet weet is het toch vaak een hand of die drie zoenen. Dat dat wat onwennig is geen probleem. het gaat juist om daarna.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef Spijker83 het volgende:
Drie zoenen op de wang een ijsbreker?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat dus, moeilijk gedoe ook van sommigequote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij moet je een date gewoon laten gebeuren. Niet van te voren al allemaal scenario's in je hoofd halen en ook niet doodanaliseren.
Geniet ervan, is er geen klik dan geen tweede date, is er wel een klik dan vooral doorgaan.
Maar vooral gewoon genieten!
http://ohhla.com/YFA_jayz.htmlquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan.Maar dan moet ik eerst door tig albums heen.
Het irritante is vooral dat hij samen met iemand anders een nummer met dezelfde titel heeft.
[..]
Nee, dat klopt volgens mij ook ja. Maar ik kan niet meer op de originele titel komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
http://ohhla.com/YFA_jayz.html
daar staan al zijn albums. volgens mij is dit niet de echte naam van het nummer....(want kan het daarin niet vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |