Zal dan wel aan de persoon gelegen hebben.quote:
Uiteraard ligt het altijd aan de man toch.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal dan wel aan de persoon gelegen hebben.
A joh ik ben t tegenovergestelde van verlegen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies, ik kan slecht tegen zenuwachtige, verlegen mannen
Fixedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard ligt het altijd aan de man puber toch.
Zolang het maar niet te veel is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij verwacht wel heel veel van me he...
Lekker weertje he, hihiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
Zolang hij niet over 't weer gaat kleppen, kan een man veel bij me maken. Ik vind zenuwen niet erg, wel logisch eigenlijk.
Pfff je denkt wel overal veel te veel over na hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
A joh ik ben t tegenovergestelde van verlegen...
Zenuwachtig ben ik wel maar dat weet zij niet... Bovendien zal ik dr vandaag vast wel zeggen dat ik zenuwachtig was. Niet om zwak over te komen maar om haar op dr gemak te stellen en te laten denken dat t me niet puur om de seks draait. En zodat zij ook minder zenuwachtig is. Want zenuwachtig zal ze zijn... Manipulatie is toch wel een van mn sterke kwaliteiten
Als dat een van je beste skills is tijdens een date, dan vind ik dat eigenlijk behoorlijk zielig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
A joh ik ben t tegenovergestelde van verlegen...
Zenuwachtig ben ik wel maar dat weet zij niet... Bovendien zal ik dr vandaag vast wel zeggen dat ik zenuwachtig was. Niet om zwak over te komen maar om haar op dr gemak te stellen en te laten denken dat t me niet puur om de seks draait. En zodat zij ook minder zenuwachtig is. Want zenuwachtig zal ze zijn... Manipulatie is toch wel een van mn sterke kwaliteiten
Then you're gonna LOVE me.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies, ik kan slecht tegen zenuwachtige, verlegen mannen
Dat doen we allemaal toch alquote:
allang tochquote:
Hee, my linequote:
Ja... En engquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als dat een van je beste skills is tijdens een date, dan vind ik dat eigenlijk behoorlijk zielig.
Dat denk ik ook. Is toch altijd wel even een moment die je moet overbruggen..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
Zolang hij niet over 't weer gaat kleppen, kan een man veel bij me maken. Ik vind zenuwen niet erg, wel logisch eigenlijk.
Sorryquote:
Ja. Een vrouw je bed in moeten manipuleren vind ik echt zielig.quote:
Natuurlijk is het spannend en heb je zenuwen, maar de vraag is hoe ze zich uitenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:53 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Is toch altijd wel even een moment die je moet overbruggen..
Zelf nog nooit zo iemand gedate, die ik enkel van Fok of datingsite ken, dus zal wel een spannend, nerveus gevoel geven.
Das dan toch ook normaal? gezonde spanning?
HOAX!quote:
Als je het goed doet gebeurd dat vanzelf?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Een vrouw je bed in moeten manipuleren vind ik echt zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |