quote:
quote:
machine stopt vanzelfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
begin ook erg temaar moet nog ff wachten tot het wasje klaar is
dat wel, maar blijft piepen nogal lang piepen totdat de was eruit gehaald wordt.quote:
Dan kunnen je kids langer uitslapen dan ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:11 schreef spikey08 het volgende:
onze kids liggen iedere dag op tijd op bed, maar in het week end is het soms een beetje feestmet nog een maandje te gaan, en het feit dat ze het allebei heel goed doen, hebben ze dit wel verdient
wat ook heel fijn is:ze slapen allebei uit!!! tot plusminnus 11 uur!!!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:13 schreef spikey08 het volgende:
[..]
is ook, maar om kreukels te voorkomen
daarom zitten ze nu nog hier!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kunnen je kids langer uitslapen dan ik![]()
![]()
is niet leuk!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat dus ook, en meer kreukels is meer strijkwerk
Ik wacht nu nog echt op de machien, ga dan slapen.... morgen kijken of ik het vloertje in de gang weer compleet weet te krijgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef spikey08 het volgende:
[..]
daarom zitten ze nu nog hier!!ik wil wel dat ze hun slaap krijgen.maar we hebben wel geluk
lekker slapenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wacht nu nog echt op de machien, ga dan slapen.... morgen kijken of ik het vloertje in de gang weer compleet weet te krijgen
quote:
quote:
ze is alweer klaar met haar liedje. Toch wel weer leuk om te zien , Greasequote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze is alweer klaar met haar liedje. Toch wel weer leuk om te zien , Grease![]()
kwam eigenlijk alleen even truste zeggen, slaap lekker voor straks
maar als je er aan terugdenkt,,,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
das wel weer ff een tijdje terug voor mij hoor
nou, soms...........heel soms, heb ik nog wel vlindertjes in de buik hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
das wel weer ff een tijdje terug voor mij hoor
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou, soms...........heel soms, heb ik nog wel vlindertjes in de buik hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |