zou best kunnenquote:
vast oefenen in frans, anders schrikt je compagnon zo en wil die mij misschien in de kachel stoppenquote:
haha misschien wel...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vast oefenen in frans, anders schrikt je compagnon zo en wil die mij misschien in de kachel stoppen
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:22 schreef bollokus het volgende:
zo, ik ga lekker even onder het gemalen water en de was doen! groetjes!!!
quote:
mamamiaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
ook naar mama mia aan het kijken? of kijk je wel naar serieuze tv
neem ik niet eens de moeite voor. Ben maar weer is ingevallen bij top gearquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mamamiaprobeer er achter te komen wat de anderen zo geweldig vinden aan deze film, maar heb 't nog niet ondekt
is ook altijd wel leuk programma.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
neem ik niet eens de moeite voor. Ben maar weer is ingevallen bij top gear
Kan beter druk zijn bij ons, zijn we tenminste op tijd klaar. Was weer aals eerste op de zaak, twee anderen sluiten af. zullen inmiddels ook wel weg zijn. Zondag weekendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is ook altijd wel leuk programma.
Je bent weer lekker vroeg vanavond, nu ook weekend?
eh, snap ik niet.... druk is op tijd klaar maar later weg, rustig is niet op tijd klaar maar eerder weg?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kan beter druk zijn bij ons, zijn we tenminste op tijd klaar. Was weer aals eerste op de zaak, twee anderen sluiten af. zullen inmiddels ook wel weg zijn. Zondag weekend
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
wanneer druk, veel partijen, als die op tijd aan tafel gaan zijn wij ook op tijd klaar. bij grote groepen kunnen er minder losse spelers op de baan waardoor er minder mensen laat komenb eten. Bij geen partijen veel losse gasten die a la carte komen eten en wordt het later, en staat er minder personeel, waardoor de dagen sneller lang worden
begrijp jke het nog
Is het overzichtelijker. Maar kan ook alletwee tegelijk zijn. Kleinere partij en veel a la carte. Dat is voor ons het vervelendst en wordt het ook vaak het laatstquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
moest 't wel ff hardop lezen, maar ik snap 'm. Daarom heb jij 't liever lekker druk
ik snap 't, en met verwachte grote partijen kan je personeel bijschalen, kan je met een kleine en veel a la carte natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Is het overzichtelijker. Maar kan ook alletwee tegelijk zijn. Kleinere partij en veel a la carte. Dat is voor ons het vervelendst en wordt het ook vaak het laatst
pesiesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik snap 't, en met verwachte grote partijen kan je personeel bijschalen, kan je met een kleine en veel a la carte natuurlijk niet.
Weer wat geleerd vanavond over 't boerenbedrijf en de horeca
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
veel regen voor Bollokus en veel grote partijen voor kokje
![]()
avond spikeyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef spikey08 het volgende:
hallo![]()
![]()
heb 2 kinderen op de bank(druk) na de derde dg avondvierdaagse, en we kijken naar rtl4!!voor de kinderen!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef spikey08 het volgende:
hallo![]()
![]()
heb 2 kinderen op de bank(druk) na de derde dg avondvierdaagse, en we kijken naar rtl4!!voor de kinderen!
ik kijk ook niet, heeft niks met de muziek te makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spikey
![]()
Ik kijk alleen maar omdat ik het blijkbaar moet kijken omdat Abbah een onderdeel van mijn opvoeding was
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kijk ook niet, heeft niks met de muziek te maken
ach, genietende kindergezichtjes is tochquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:30 schreef spikey08 het volgende:
ik ben zo blij met jullie reactieS!!MIJN KINDEREN GENIETEN!!helaas voor ons
mijn man kijkt luever top gear, maar helaas,na zoveel zere voetjes!!!
![]()
ik lig echt in een deukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu Pierce Brosnan zingen
![]()
OK, ik heb geeeeen geldig excuus om MamaMia te kijken![]()
ik ben weer gestopt met roken een geldige?
ik ben echt verbijsterd hoe ze zulke goeie acteurs/actrices voor zoveel onzin hebben weten te strikkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef spikey08 het volgende:
![]()
[..]
ik lig echt in een deuk![]()
is echt terecht geldig!!
Martin Luther Kingquote:
dat is liefquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach, genietende kindergezichtjes is toch![]()
Kokje kan je man wel updaten over topgear
zijn voor de 10e keer in een rally in mallorca na het kopen van een klassieke auto op een veilingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:36 schreef spikey08 het volgende:
![]()
[..]
dat is liefhij zei al:wat een ......,!!!haha!!
dat is nog het ergste....mijn oudste dochter wil die ook nog zien!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
Grease Lightning [ afbeelding ]
bijna dan
ook herhaling #25. Zomer in Hollandquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
Grease Lightning [ afbeelding ]
bijna dan
kan of nog ff RTL4quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook herhaling #25. Zomer in Holland![]()
tijd voor bed dan maar
Ga 't einde er ook echt niet van halen, maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef spikey08 het volgende:
[..]
dat is nog het ergste....mijn oudste dochter wil die ook nog zien!!maar die is ook wel heel leuk!!
heb ik nooit gedaan. moest vroeger altijd sportenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga 't einde er ook echt niet van halen, maardat is een trip down Memory Lane (Grease plaatjes sparen en ruilen)
maar voor meisjes van 12 jaar is het geweldigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook herhaling #25. Zomer in Holland![]()
tijd voor bed dan maar
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik nooit gedaan. moest vroeger altijd sporten
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:45 schreef spikey08 het volgende:
[..]
maar voor meisjes van 12 jaar is het geweldigals ik heel eerlijk ben (40) heb ik ook mooie herrinneringen
ik wet zeker jij ook!!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij kreeg géén kwartje per week om grease- of voetbalplaatjes te kopen
en ik ben nog niet zo ouidquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij kreeg géén kwartje per week om grease- of voetbalplaatjes te kopen
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ook geen interesse voor. vanaf mijn 7e volop aan het sporten op mijn 9e gelders kampioen en 10e 4e op NK. Trainde toen al 10 uur pweek
quote:
leeftijd kent geen grenzenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben
41 (sjips heb ik 't nu echt gezegd
)
jij zegt het ik ben dit jaar gewoon 14quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
néé hè maar een paar maandjes jonger geloof ik
Ja, ik moet nog maar zien zo oud te wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:49 schreef spikey08 het volgende:
[..]
leeftijd kent geen grenzen![]()
![]()
kijk naar hugh hefner!!weliswaar met een blauw pilletje, maar onvoorspelbaar voor die leeftijd!!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij zegt het ik ben dit jaar gewoon 14
ik zou er voor tekenen!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog maar zien zo oud te worden
quote:
heb ik nou geen last vanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef spikey08 het volgende:
papa en mama zingenherrinneringen!!
kinderen balen!! haha!!
ik bedoel het niet gemeen hoor!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef spikey08 het volgende:
kinderen balen!! haha!!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef spikey08 het volgende:
kinderen balen!! haha!!
nee, jij sportequote:
ken de liedjes allemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee, jij sportedus heb de Grease hype niet meegekregen
quote:
quote:
met ieder jaar een herhaling, krijg je het vanzelf een keer meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje sporte wel maar wist toch nog wat er om hem heen gebeurde toen ie - zoveel jaar was
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
zie nu pas dat jij ze toegevoegd hebt aan mijn filmlijstje
quote:
quote:
machine stopt vanzelfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
begin ook erg temaar moet nog ff wachten tot het wasje klaar is
dat wel, maar blijft piepen nogal lang piepen totdat de was eruit gehaald wordt.quote:
Dan kunnen je kids langer uitslapen dan ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:11 schreef spikey08 het volgende:
onze kids liggen iedere dag op tijd op bed, maar in het week end is het soms een beetje feestmet nog een maandje te gaan, en het feit dat ze het allebei heel goed doen, hebben ze dit wel verdient
wat ook heel fijn is:ze slapen allebei uit!!! tot plusminnus 11 uur!!!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:13 schreef spikey08 het volgende:
[..]
is ook, maar om kreukels te voorkomen
daarom zitten ze nu nog hier!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kunnen je kids langer uitslapen dan ik![]()
![]()
is niet leuk!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat dus ook, en meer kreukels is meer strijkwerk
Ik wacht nu nog echt op de machien, ga dan slapen.... morgen kijken of ik het vloertje in de gang weer compleet weet te krijgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef spikey08 het volgende:
[..]
daarom zitten ze nu nog hier!!ik wil wel dat ze hun slaap krijgen.maar we hebben wel geluk
lekker slapenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wacht nu nog echt op de machien, ga dan slapen.... morgen kijken of ik het vloertje in de gang weer compleet weet te krijgen
quote:
quote:
ze is alweer klaar met haar liedje. Toch wel weer leuk om te zien , Greasequote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze is alweer klaar met haar liedje. Toch wel weer leuk om te zien , Grease![]()
kwam eigenlijk alleen even truste zeggen, slaap lekker voor straks
maar als je er aan terugdenkt,,,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
das wel weer ff een tijdje terug voor mij hoor
nou, soms...........heel soms, heb ik nog wel vlindertjes in de buik hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
das wel weer ff een tijdje terug voor mij hoor
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou, soms...........heel soms, heb ik nog wel vlindertjes in de buik hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |