weet ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:18 schreef Felagund het volgende:
De avondetappes zijn die eigenlijk terug te zien in het buitenland of zit hier locatierestrictie op?
Zeker de moeite lijkt me, maar dat is in België toch? Daar krijg je echt wel genoeg mee van wat er gebeurtquote:
hij is een belgquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef thettes het volgende:
[..]
Zeker de moeite lijkt me, maar dat is in België toch? Daar krijg je echt wel genoeg mee van wat er gebeurt
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:02 schreef dockx het volgende:
Die man die het vacansoleil topic heeft geopend heeft echt een mooi OP gemaakt..![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja idd, en om nou te gaan wisselen is ook weer wat. Ik zal hem de 26e openen ok?
Sorry, en bedankt.quote:
Voor Studio Voetbal maken ze ook altijd een video speciaal voor mensen in het buitenland. Mogelijk doen ze dat ook met de avondetappe. Ik denk van wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:18 schreef Felagund het volgende:
De avondetappes zijn die eigenlijk terug te zien in het buitenland of zit hier locatierestrictie op?
das kut zegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en ik mot goddomme ineens zaterdag weg
11:25 begint de uitzending toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:45 schreef franklop het volgende:
[..]
das kut zeg
Ik heb het speciaal helemaal vrijgehouden. Enige wat me kan tegenhouden is een date
nee man, heb zaterdag mn eerste 'vrije' zaterdag sinds eind februari ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:51 schreef Beregd het volgende:
Beter doen ze de tour in juni, in juli zijn de weekends altijd zo druk...
Er was nog niet in gepost tijdens de tour.quote:
Ik eis een TT-changequote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was nog niet in gepost tijdens de tour.
met recht een Slow Chatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was nog niet in gepost tijdens de tour.
Ja hoor, lekker de hele dag de Tour kijken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |