22 graden en geen regen vind ik al prima!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:01 schreef Darkwolf het volgende:
Ja. En i.p.v lekker buiten zijn de hele dag in een stink kantoor moeten zitten. Yay!
Hopelijk is het weer ook nog zo mooi a.s weekend voor als ik naar het hoge Noorden ga.
De voorspellingen zijn op dit moment redelijk (zaterdag min. 15 graden 12% kans op regen (0,1 mm), zondag 19 graden 26% kans op regen (0,5 mm)), maar wel bewolkt. (en 20 tot 30 km/u wind) - maar duurt nog 5 dagen dus kan nog alle kanten op. Dit is overigens zuid-holland. Geen idee hoe het in dat 'hoge noorden' isquote:Op maandag 27 juni 2011 08:01 schreef Darkwolf het volgende:
Ja. En i.p.v lekker buiten zijn de hele dag in een stink kantoor moeten zitten. Yay!
Hopelijk is het weer ook nog zo mooi a.s weekend voor als ik naar het hoge Noorden ga.
Nou, dan zal ik je maar niet vertellen dat het 14 daagse vooruitzicht vanaf dinsdag 5-7 alleen nog maar regen aangeeftquote:Op maandag 27 juni 2011 12:54 schreef Bastard het volgende:
Als het vanaf het weekend de komende 3 weken maar lekker weer word want vakantie.
Mijn levenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je maar niet vertellen dat het 14 daagse vooruitzicht vanaf dinsdag 5-7 alleen nog maar regen aangeeft
Dat hoop ik toch nietquote:Op maandag 27 juni 2011 13:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je maar niet vertellen dat het 14 daagse vooruitzicht vanaf dinsdag 5-7 alleen nog maar regen aangeeft
Toch wel. Gelukkig kloppen die voorspellingen vaker niet als welquote:Op maandag 27 juni 2011 14:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat hoop ik toch niet
Hoe is het verder met je jongen?
Net ook zoiets vernomen ja. Beetje treurig, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef Bastard het volgende:
Mensen die wraak willen hebben via de DM
Get a life.
Het is vandaag toch echt te warm imo. Op kantoor is het iets minder benauwd.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Toch wel. Gelukkig kloppen die voorspellingen vaker niet als wel
Kan beter. Arm hangt er nutteloos bij, motor valt niet meer te repareren, en dan ook nog moeten werken op kantoor met dit weer
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef Bastard het volgende:
Mensen die wraak willen hebben via de DM
Get a life.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Net ook zoiets vernomen ja. Beetje treurig, eerlijk gezegd.
Ik had het niet moeten zeggen natuurlijk.. maar serieus, dan heb je toch een probleem in je leven hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 16:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]Wie? Wat? Waar? (Nieuwsgierig
)
Maar inderdaad wel een beetje sneu.
Dromen zijn de voeding van de geestquote:
That is a matter of opinionquote:Op maandag 27 juni 2011 18:09 schreef Loppe het volgende:
Lijkt me gewoon duidelijk dat Topspin niet veel zinnigs te zeggen heeft.
Natuurlijk, ook ik onderwerp me aan meester Topspin.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
That is a matter of opinionHij geeft aan wat hem bezighoudt dus voor hem is het wel zinnig. Dat niet iedereen dat vindt, kan en mag. Daar is het een forum voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |