Ook lekker voor de vrijdagmiddag:quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, is lekkere muziek. Heb die ook vaak aan in de auto![]()
![]()
![]()
Alleen zou er wat meer hakken bij kunnen wat mij betreft.
Hakken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is lekkere muziek. Heb die ook vaak aan in de auto![]()
![]()
![]()
Alleen zou er wat meer hakken bij kunnen wat mij betreft.
Ja ok, leuk. Ze is mooi om naar te kijken, zoals jij misschien naar een dier kan kijken van "die vind ik er mooi zien zeg."quote:
Oh wacht ik heb iets gemist. Je bent dus 40! Kijk, nu klopt het beeld weer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:39 schreef R0N1N het volgende:
(Nog) Ouder dan 2x20 ?
Kweetnie maar de meesten schatten me juist 10 jaar jonger
als je maar niet breektquote:
Ja las ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je maar niet breekt![]()
Ik ben klaarwakker![]()
Gelukkig niet gedroomd![]()
Heb je mijn droom gelezen over die vleermuizen?dat was Horror
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja las ik
Ook geen lekkere droom nee! Ik droomde ook een keer over een muggenbult, en wie jeukte zo erg, ik bleef krabben, en dat ding werd groter en groter, en was zo groot als mn bovenbeen.. en toen kwam hij los en ik tilde het voorzichtig op, zaten er allemaal mieren onder.... jaren geleden gedroomd weet m nog, horror ook !
Ik ben 1 keer stoned naar de film geweest. Ik was ziek!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:32 schreef Darkwolf het volgende:
Transformers 3 in 3D als je stoned bent... dat was niet echt een geweldig idee...
Zo zat ik bij The matrix 3.. de hele film "WOW Wat is dat, moet je kijken!" en aan het einde van de film wist ik niet meer waar het nou precies over gingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:32 schreef Darkwolf het volgende:
Transformers 3 in 3D als je stoned bent... dat was niet echt een geweldig idee...
nee, vandaagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is pas 1 oktober toch? Beetje te vroeg?
jah, moest iets nieuws testen en had een topic nodig die bijna vol wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |