Dan zal het daar wel op slaanquote:
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar eigenlijk is dat je Hart. Het 'brein' is meer de besturing/bestuurder.quote:
Ook een goed punt inderdaad.. tenzij ze een transformer is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:39 schreef R0N1N het volgende:
Ik zag gisteren ook iets met kapotte en transformerende auto's
Was weer een geweldig spektakel.
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar eigenlijk is dat je Hart. Het 'brein' is meer de besturing/bestuurder.
Sssst! Dat is een geheimpjequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook een goed punt inderdaad.. tenzij ze een transformer is.
Haha! Dan heb je voorspellende gavenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:31 schreef Bastard het volgende:
Anyways, als er aanslag komt op Kate Mos.. ik heb het jullie verteld he.
Transformer vorige week voor het eerst gezien , LEUKE FILM !!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook een goed punt inderdaad.. tenzij ze een transformer is.
Ren je heel hard naar beneden, zo de deur uit en ga je lekker even uitwaaien. Ziet alles er weer anders uit als je thuiskomtquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:40 schreef summer2bird het volgende:
Hoi hoi. Weer ruzie met ouders, roepen ze naar boven dat ik niet zo hard moet janken, anders hoort de hele buurt het en dat ik mij niet zo moet aanstellen als ik begin te hyperventileren en gewoon moet ademen.!
Hoe ist? Iemand nog wat van plan vandaag?
Ik niet, blijf de hele dag op mijn kamer, als ik naar beneden ga en ze zien mijn rooie ogen, krijg ik nog meer ruzie omdat ik dan een aandachtstrekker ben
Ja dat had ik dus net zoquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Transformer vorige week voor het eerst gezien , LEUKE FILM !!
Had ik niet verwacht , ik dacht altijd "zal wel stomme kinderfilm zijn "
Gaat wel, houdt niet over.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:40 schreef summer2bird het volgende:
<snip>
Hoe ist? Iemand nog wat van plan vandaag?
<snip>
Nog gefeliciteerd dan met je twintigste verjaardagquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Gaat wel, houdt niet over.
M'n verjaardag (gisteren) vieren met de familie. (Gisteren met vrienden).
Ben nu officieel een ouwelul.
Yeah, Megan Foxquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:53 schreef Bastard het volgende:
Ja dat had ik dus net zo![]()
Had hem nog liggen.. nou die dan maar eens kijken want voor de rest alles wel gezien, maar zat echt even van WOW wat cool
En die hoofdrolspeelster![]()
Megan Fox.. dammquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yeah, Megan Fox![]()
Helaas doet die in deel 3 niet meer mee. Rosie Huntington-Whitely is gelukkig ook niet mis
Thnx. Ja ja, voor de 2de keer 20quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
Nog gefeliciteerd dan met je twintigste verjaardag![]()
Jullie mogen ze beide hebben van mij hoor heren!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:05 schreef R0N1N het volgende:
Yeah, Megan Fox![]()
Helaas doet die in deel 3 niet meer mee. Rosie Huntington-Whitely is gelukkig ook niet mis
Gefeliciteerd man!quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jullie mogen ze beide hebben van mij hoor heren!
(Nog) Ouder dan 2x20 ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef Darkwolf het volgende:
Gefeliciteerd man!
Dacht dat jij veel ouder was. Althans zo kom je dus over in je schrijven.
Dus... zie het als een compliment!
Zal er morgenmiddag maar naar luisteren dan ...quote:
Lekker plaatje is datquote:
Ja, is lekkere muziek. Heb die ook vaak aan in de autoquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker plaatje is dat
Zelf zo in de auto weer FreshFM aanzetten, bevalt me prima lekker dance en house muziek met minimaal gelul en reklame erdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |