Vandaag ook even 60+ dopjes afgedraaid op het werk.quote:Onder de doppen van 1,5 L coca cola flessen in de smaken regular, light en zero zitten codes waarmee je voor actie artikelen kunt sparen. Indien jullie deze codes niet gebruiken zou ik willen vragen of jullie deze codes in dit topic willen posten.
tis nu wachten totdat de bestellingen binnenkomen
Yes. Je moet wachten tot vannacht 0:00 uur.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef LethalP het volgende:
Vandaag ook even 60+ dopjes afgedraaid op het werk.
Heb ik 'teveel ongeldige codes' ingevoerd. godverdomme! Moet ik nu n dag wachten tot ik er weer in kan voeren of? iemand?
Vraag me idd af hoe ze dat gaan doen. Heb 2 bestellingen gedaan. Beide maandje terug maar nog niks gehoord. Slechte service als je moet betalen voor de verzend en handlingkosten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef l0c4lh0st het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ze dat nou doen met die bestellingen. Die krijgen ze dagelijks tientallen, zoniet honderden, binnen.
Maar ze leveren maar niks? Ik heb al 4 bestellingen of zo, allemaal nog niet verzonden.
Er is wel e.e.a. verzonden want familie had al wat binnen, ik denk alleen dat ze niet zoveel voorraad haddenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef juxtaposition het volgende:
Heeft iemand hier ook daadwerkelijk iets binnen gehad? Ik heb een maand geleden de weekendbag besteld en die is nog niet binnen. Heb ook nog 2 andere bestellingen, maar dat gaat sowieso nog even durenIk dacht dat de levertijd een maand was. Dat het gratis is, okay, maar voor die handlings- en verzendkosten verwacht je iets meer.
Dit dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef VulcanRaven het volgende:
maandje terug maar nog niks gehoord. Slechte service als je moet betalen voor de verzend en handlingkosten.
Valt wel mee denk ik. Als ik zo naar de afmetingen kijk, zal het maar een paar cm verschil maken met de kleine bewaar blikken.quote:
Die kleine past er 1,5 keer in!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Als ik zo naar de afmetingen kijk, zal het maar een paar cm verschil maken met de kleine bewaar blikken.
Even nieuws posten.
quote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
weet niet of de actie nog steeds loopt, maar anders:
RQ8MNYXA
T/m 31 juli toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:08 schreef computerprobleem het volgende:
Bedankt!
De actie loopt nog iets meer dan een week.
Geen bericht van tevoren, werd gewoon bezorgd.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:04 schreef VulcanRaven het volgende:
Kregen degene die al wat ontvangen hebben vantevoren een bericht dat ze verzonden waren of vielen ze gewoon in de bus?
Klopt, maar tm 30 juni worden er nog nieuwe codes onder de doppen gezet daarna niet meer.quote:
Hmm, dan wacht ik nog even af. Misschien heb ik volgende week gelukquote:Op zondag 19 juni 2011 11:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Geen bericht van tevoren, werd gewoon bezorgd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |