quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sorry ik kan er niks van maken
Heb mijn post een beetje aangepast.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
cool! electro is schaars de laatste tijd
Flashmob?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef ValHallen het volgende:
Je dient een klein beetje door te denken bij deze. Het is wel een populaire meme
nee..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb mijn post een beetje aangepast.. Hopelijk ben je nog steeds enthousiast.
Dan doe ik het eerste uur Dance/Trance en ga ik dan over op verzoekplaatjes, wie weet wat er voorbij komt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee..
absoluut NIET wat deze radio nodig heeft
dat klinkt beterquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan doe ik het eerste uur Dance/Trance en ga ik dan over op verzoekplaatjes, wie weet wat er voorbij komt.
Ach, ik kom mijn luisteraars graag een beetje tegemoet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat klinkt beter
maar je hoeft niet te doen wat ik wil, is ook maar mijn mening
'pokemon' is geen memequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef ValHallen het volgende:
Fanta een puntje!
Legendarische meme's natuurlijk met Ash, Prof Oak en Gary
nja wat mij betreft teveel 3FM en te weinig alternatieve muziek behalve metalquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, ik kom mijn luisteraars graag een beetje tegemoet.
Maar genoeg memes die over mensen/figuren uit die wereld gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'pokemon' is geen meme
wat krijg ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef ValHallen het volgende:
Hierna de laatste meme alweer. Sinterklaas is al de winnaar van de show!
jammer voor jou, black metal komt eraanquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Van mij mag er zo wel wat lekkere Indie gedraaid worden
het wordt metalquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Van mij mag er zo wel wat lekkere Indie gedraaid worden
pas maar op, zometeen krijgt hij een virtueel stijfjequote:
death en black jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Ook goed, wat voor metal? death? Black? Nu?
Tja, Dance is toch wel beetje mijn genre met:quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nja wat mij betreft teveel 3FM en te weinig alternatieve muziek behalve metal
vanmiddag ging ik aan de NL hiphop maar was geen succes
do eeens einduitslagquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
Sinterklaas sluit af in stijl met een +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |