Deal!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Fijn. Ze komen vast ooit nog een keer naar Nederland, dan ben ik van de partij.
YOU KNOW YOU SHOULDN'T!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef clevy het volgende:
spannend.. heb net de 1e opengemaakt
[ afbeelding ]
Andere plannen?quote:
ik doe zoveel dingen waar ik spijt van hebquote:
Dat valt mij een beetje van jou tegen eigenlijkquote:
Wow, dat klinkt gaaf!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
forensica, criminologie en rechtspleging, master
Serieus? Ik zelden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
ik doe zoveel dingen waar ik spijt van heb
Jij hebt de statuesque fruity ale?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
ik doe zoveel dingen waar ik spijt van heb
een beetje ???quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoop dat mn bureau en vloer mn prosecco lekker vonden
ben een beetje lomp
Dat vind ik gelukkig niet erg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt mij een beetje van jou tegen eigenlijk
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ben een beetje lomp
Genieten van mn zoon zn optreden en dan vroeg naar bed want ik heb zaterdag een drukke dagquote:
Spijt hebben is ook iets nutteloos.... Je kan er niks aan veranderen en op het moment dat je het deed, dacht je dat dat het beste was....quote:
Oh jee, een verstandige vrouwquote:
Vandaag is de postbode geweestquote:
Arme jijquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ben een beetje lomp
Ja, dat laatste.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Spijt hebben is ook iets nutteloos.... Je kan er niks aan veranderen en op het moment dat je het deed, dacht je dat dat het beste was....
Gelukkig heb jij Spirit nog.quote:
Soms is 't wel handig om verder gezeur van vrouwen te voorkomen overigens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Spijt hebben is ook iets nutteloos.... Je kan er niks aan veranderen en op het moment dat je het deed, dacht je dat dat het beste was....
nee.. heb punk ipa, 5pm saint en trashy blondequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt de statuesque fruity ale?
In ieder geval geen twee van drinken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |