Geen idee meer. Jofunu stuurde me een linkquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarmee heb je al die meuk geript?
ik zat eerst ook te rippen voor kansloos nederlands, maar die site was zwaar irrtant extreem veel ads enzo. Het moet toch kunnen om 5 vids tegelijk te rippen ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee meer. Jofunu stuurde me een link
Ik heb geen idee.. Ik kon er ook maar 1 tegelijkertijd rippenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zat eerst ook te rippen voor kansloos nederlands, maar die site was zwaar irrtant extreem veel ads enzo. Het moet toch kunnen om 5 vids tegelijk te rippen ofzo
die had een ander lidje toch, tenminste de versie die ik kende van dickcreamquote:
Groepje homo's uit NL die opeens wereldsucces hadden met Bearforce 1. Ik dacht dat het bekend was hierquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is kennelijk aan ons voorbij gegaan dit
Nee. Ik dacht sja, ik kan vast wel de titel overtikken mara dat doe ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Groepje homo's uit NL die opeens wereldsucces hadden met Bearforce 1. Ik dacht dat het bekend was hier
Ja, wel de juiste titel, dus youtube filmpje of memenaam waar het onder bekendstaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |