Okee dan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je de clip ziet snap je het. Daar zitten alle hypes in.
Ff geopend in ander venster. Check ik zo ff!quote:
Ik drink nu trouwens een BrewDog Punk IPA. Die had jij bijna gedronken (ware het niet dat ik Snake Dog net iets leuker/geschikter vond).quote:
aha ok... ik heb alleen het begin van ONZ-radio meegemaaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Dit was de tune (in 8-bit) bij ONZ-radio als er geen DJ verbonden was.
Whehehe okee dan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik drink nu trouwens een BrewDog Punk IPA. Die had jij bijna gedronken (ware het niet dat ik Snake Dog net iets leuker/geschikter vond).
Te laatquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moet je wel de titels van de liedjes aanpassen
Heeft een eigen tv-show gekregen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef Watertornado het volgende:
Haha die Chris Crocker ja!
[ afbeelding ]
wanneer is de meme correct, deze kan chris crocker heten of leave brintey alone, of leave her alone etcquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Oke, als je nu een +1 wilt krijgen moet je ook de meme erbij zeggen. Het liefst correct.
YO DAWG!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
I heard you liked (x) zo y put (x) in your (x) so you van (x) while you (x)
vet nummer btw
Kut, wilde ik net typen ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
I heard you liked (x) zo y put (x) in your (x) so you van (x) while you (x)
vet nummer btw
dus naam van youtube filmpje (meestal)quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef ValHallen het volgende:
@ Sinterklaas, Leave Britney alone was correct geweest
Ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus naam van youtube filmpje (meestal)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef Melting het volgende:
Leute..... ik ga jullie weer verlaten.![]()
Wellicht tot morgen!
Trusten dude!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef Melting het volgende:
Leute..... ik ga jullie weer verlaten.![]()
Wellicht tot morgen!
Je moet de meme correct zeggen. Yo Dawg is de naam van de memequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ewrr, sinterklaaskapoentje hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |