omfg vanavond ff terug kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef _Fanta het volgende:
Dreigementen
De presentator schetst de situatie: "Die man is internetdeejay en heeft in zijn tuin een hele cabine neergezet. Als je daar binnenkomt, is het gewoon een café in zijn tuin. En die vrouw mocht daar nooit komen. Het was een man die vroeger kooigevechten deed. Hij vertelde ook dat hij ooit eens zo'n kiespijn had, dat hij de tuin in was gelopen, een tang had gepakt, en twee tanden had getrokken. 'Ja, dat luchtte zo op! Even wrikken en eruittrekken', zei hij. Moet je je voorstellen dat zo'n man begint te flippen voor je neus."
Zal hij ook op Fok! zitten?
je hebt teveel gears gespeeltquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Nummer ken ik ook niet
En dit zijn Youtube hits
Hendig sjiek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:16 schreef ToT het volgende:
Die gozer zat de crew net al te bedreigen en gooide de deur dicht. Hij heeft een schuur waarin hij zijn uitzendingen doet, en ze kwamen er met een kraan aan om het ding weg te slepen!
spannendquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
Volgende wordt een pittige denk ik. Ik hoef niet de titel van het nummer te weten, wel waar het nummer bekend van geworden is.
ik geloof het ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je hebt teveel gears gespeelt
Volgens mij is die vrouw van hem meer het probleem. Die zijkt om zn hobby en haalt tv programma en alles erbij. tuurlijk word die kerel dan kwaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef ToT het volgende:
God wat een anticlimax!1 opmerking over een klap tegen de kop en ze gaan weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |