Toppie hoor. Diversiteit super!quote:Een mevrouw vertelde mij, dat er op school maar één autochtoon is, en dat is de juf. Dat kan niet. We moeten actief werken om deze wijk en deze scholen te mengen. Dat is wat de buurtbewoners zelf ook als oplossing zien voor hun problemen.”
Stiekem zijn veel Nederlanders racistischquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is heel simpel, stiekem zijn veel nederlanders racistisch en sluiten 'vreemden' uit, dit remt integratie. En die inburgeringscursus, lol. Ik heb 'em net gedaan en ben gezakt. Da's toch wel vreemd voor iemand die in Nederland is geboren en getogen.
Dat kun je geen bord meer noemen, jij loopt met een hele bunker voor je taas.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Stiekem zijn veel Nederlanders racistisch![]()
Het wordt steeds mooier.
Je moet weer terug verhuizen naar Den Haag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toppie hoor. Diversiteit super!![]()
Anders zijn er alleen maar johnnys en anitas en dat is saai!
Hoe denken marokanen over Joden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat kun je geen bord meer noemen, jij loopt met een hele bunker voor je taas.
Ik heb ook niets met joden. Daarom ben ik nog geen racist.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoe denken marokanen over Joden?
Allemaal racisten...bah!
Mooi verhaal maar zoals gewoonlijk geef je weer eens geen antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het toverwoord is TE. En in vele steden is het gewoon TEveel geworden, die zijn niet meer als NLs herkenbaar. Zo ben ikzelf verhuisd zodat mijn kinderen niet de enige niet-moslims in de klas waren, ik heb daar gewoon geen zin in. In klassen met meisjes van 6 met hoofddoeken op omdat ze 'anders sexueel aantrekkelijk zijn en mannen het hoofd op hol brengen. En dat is mijn goed recht.
En daarom is deze trendbreuk gewoon terecht en normaal. Ja, NL veranderd, maar laat het nog wel herkenbaar zijn als Europees land. En er is niets mis mee dat te willen, ongeacht wat zelfhaters ook zeggen. En je moet al helemaal niet als overheid zo'n transformatie gaan faciliteren.
Ja. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het wordt steeds mooier.
Jawel.... ik heb niks met marokanen en ze mogen van mij 'allemaal' optyfen...maar dat maakt mij ook geen racist. Jij zegt dat veel Nederlanders stiekem racist zijn. Maar ik constateer dat ze alleen maar problemen met marokanen hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met joden. Daarom ben ik nog geen racist.
Goede reactie waar men veel mee kan. Ik spreek je wel als je zelf ooit eens kinderen krijgt en je ze gezellig op een defacto moslimschool moet stoppen. Kijken hoe multi-culti je dan bent!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi verhaal maar zoals gewoonlijk geef je weer eens geen antwoord op de vraag.
Oh en 'zelfhaters'God, man, kun jij nog meer in de reet van Wilders kruipen?
Het verschil is dat joden van mij niet hoeven 'op te tyfen'.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jawel.... ik heb niks met marokanen en ze mogen van mij 'allemaal' optyfen...maar dat maakt mij ook geen racist. Jij zegt dat veel Nederlanders stiekem racist zijn. Maar ik constateer dat ze alleen maar problemen met marokanen hebben.
Dus als jij geen racist bent,...geldt dat ook voor de rest van Nederland.
Vraag maar aan Wouter Bosquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Goede reactie waar men veel mee kan. Ik spreek je wel als je zelf ooit eens kinderen krijgt en je ze gezellig op een defacto moslimschool moet stoppen. Kijken hoe multi-culti je dan bent!
Dan nog, als ik er op het Bos en Lommerplein een paar zie lopen mag ik niet concluderen dat heel Nederland overstroomt met niqaabs. Als ik hier in de Buitenveldert overal mensen met keppeltjes zie lopen ga ik ook niet concluderen dat Nederland er vol mee zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:32 schreef donald_dick het volgende:
Dan gaan wij eens samen naar het Bos en Lommerplein en dan mag jij noteren hoeveel jij er zit. Ik zou paar kladblokjes en een puntenslijper mee nemen als ik jouw was!
gaat ze goed af inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef Ringo het volgende:
Het zijn de usual suspects weer die hier triomfantelijk de kleinburger uithangen..
Je mot ze alleen niet..... net als een groot gedeelte van Nederland met marokanen heeft.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het verschil is dat joden van mij niet hoeven 'op te tyfen'.
Het zijn ook weer dezelfde die alles goed proberen te lullen. FOK! is zo voorspelbaar.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef Ringo het volgende:
Het zijn de usual suspects weer die hier triomfantelijk de kleinburger uithangen..
Ik heb geen hekel aan ze als je dat soms bedoelt. Ik heb gewoon helemaal geen binding met joden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je mot ze alleen niet..... net als een groot gedeelte van Nederland met marokanen heeft.
Klopt, de nadenkende mensen die dit kabinet niet kritiekloos achterna lopen en niet stopten met zelfstandig denken zodra het over buitenlanders gaat zijn hier niet in overmaat aanwezig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het zijn ook weer dezelfde die alles goed proberen te lullen. FOK! is zo voorspelbaar.
Veel stiekems is er niet aan nee, zo onderhand.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het wordt steeds mooier.
Er verandert wel iets: hij neemt afstand van het cultuurrelativisme, wat decennia lang leidend principe was in het integratiebeleid. Jij als journalist zou de symbolische waarde daarvan moeten kunnen inzien. Trendbreuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is geen wapen en zelfs niet beledigen bedoeld. Wees nou eerlijk, wat voegen de woorden van Donner nou precies toe. Op zn best wordt er signaal afgegeven, maar er verandert niets.
In de jaren 60, 70 en 80 inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:06 schreef Omnifacer het volgende:
Er verandert wel iets: hij neemt afstand van het cultuurrelativisme, wat decennia lang leidend principe was in het integratiebeleid. Jij als journalist zou de symbolische waarde daarvan moeten kunnen inzien. Trendbreuk.
Ja, in de jaren 70 hadden de Surinamers nog een gat in hun borst, een plat voorhoofd en eelt op hun duim en wijsvinger (Ik oewerken? Ben je gek! Morgen oeweer lekker oeWoeW halen!)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is nu het geval misschien, vroeger lag dat ook anders. Elk decennium heeft z'n zondebokken.
Zelfde geld andersom. Maar jullie zijn dus daadwerkelijk tegen de zaken zoals in de OP besproken? Die vind je slecht?quote:
Hoe was jouw mening ook al weer bijgedraaid nadat je leraar was geworden op een zwarte school?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef Ringo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |