abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98298858
quote:
Een mevrouw vertelde mij, dat er op school maar één autochtoon is, en dat is de juf. Dat kan niet. We moeten actief werken om deze wijk en deze scholen te mengen. Dat is wat de buurtbewoners zelf ook als oplossing zien voor hun problemen.”

Toppie hoor. Diversiteit super! ^O^
Anders zijn er alleen maar johnnys en anitas en dat is saai!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_98298951
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef niels0 het volgende:

[..]

Het is heel simpel, stiekem zijn veel nederlanders racistisch en sluiten 'vreemden' uit, dit remt integratie. En die inburgeringscursus, lol. Ik heb 'em net gedaan en ben gezakt. Da's toch wel vreemd voor iemand die in Nederland is geboren en getogen.
Stiekem zijn veel Nederlanders racistisch _O- _O- Het wordt steeds mooier.
pi_98299003
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat kun je geen bord meer noemen, jij loopt met een hele bunker voor je taas. :{
pi_98299005
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Toppie hoor. Diversiteit super! ^O^
Anders zijn er alleen maar johnnys en anitas en dat is saai!
Je moet weer terug verhuizen naar Den Haag.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_98299023
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef niels0 het volgende:

[..]

Dat kun je geen bord meer noemen, jij loopt met een hele bunker voor je taas. :{
Hoe denken marokanen over Joden?

Allemaal racisten...bah!
pi_98299114
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hoe denken marokanen over Joden?

Allemaal racisten...bah!
Ik heb ook niets met joden. Daarom ben ik nog geen racist.
pi_98299120
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het toverwoord is TE. En in vele steden is het gewoon TEveel geworden, die zijn niet meer als NLs herkenbaar. Zo ben ikzelf verhuisd zodat mijn kinderen niet de enige niet-moslims in de klas waren, ik heb daar gewoon geen zin in. In klassen met meisjes van 6 met hoofddoeken op omdat ze 'anders sexueel aantrekkelijk zijn en mannen het hoofd op hol brengen :'). En dat is mijn goed recht.

En daarom is deze trendbreuk gewoon terecht en normaal. Ja, NL veranderd, maar laat het nog wel herkenbaar zijn als Europees land. En er is niets mis mee dat te willen, ongeacht wat zelfhaters ook zeggen. En je moet al helemaal niet als overheid zo'n transformatie gaan faciliteren.
Mooi verhaal maar zoals gewoonlijk geef je weer eens geen antwoord op de vraag.

Oh en 'zelfhaters' _O- God, man, kun jij nog meer in de reet van Wilders kruipen? :D
pi_98299170
quote:

[..]

Ja. Wat is je punt?
pi_98299220
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:51 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik heb ook niets met joden. Daarom ben ik nog geen racist.
Jawel.... ik heb niks met marokanen en ze mogen van mij 'allemaal' optyfen...maar dat maakt mij ook geen racist. Jij zegt dat veel Nederlanders stiekem racist zijn. Maar ik constateer dat ze alleen maar problemen met marokanen hebben.
Dus als jij geen racist bent,...geldt dat ook voor de rest van Nederland.

:W
pi_98299239
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mooi verhaal maar zoals gewoonlijk geef je weer eens geen antwoord op de vraag.

Oh en 'zelfhaters' _O- God, man, kun jij nog meer in de reet van Wilders kruipen? :D
Goede reactie waar men veel mee kan. Ik spreek je wel als je zelf ooit eens kinderen krijgt en je ze gezellig op een defacto moslimschool moet stoppen. Kijken hoe multi-culti je dan bent!
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:55:13 #261
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_98299309
Het zijn de usual suspects weer die hier triomfantelijk de kleinburger uithangen. :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_98299313
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jawel.... ik heb niks met marokanen en ze mogen van mij 'allemaal' optyfen...maar dat maakt mij ook geen racist. Jij zegt dat veel Nederlanders stiekem racist zijn. Maar ik constateer dat ze alleen maar problemen met marokanen hebben.
Dus als jij geen racist bent,...geldt dat ook voor de rest van Nederland.

:W
Het verschil is dat joden van mij niet hoeven 'op te tyfen'.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:55:43 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98299333
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Goede reactie waar men veel mee kan. Ik spreek je wel als je zelf ooit eens kinderen krijgt en je ze gezellig op een defacto moslimschool moet stoppen. Kijken hoe multi-culti je dan bent!
Vraag maar aan Wouter Bos :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_98299356
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:32 schreef donald_dick het volgende:
Dan gaan wij eens samen naar het Bos en Lommerplein en dan mag jij noteren hoeveel jij er zit. Ik zou paar kladblokjes en een puntenslijper mee nemen als ik jouw was!
Dan nog, als ik er op het Bos en Lommerplein een paar zie lopen mag ik niet concluderen dat heel Nederland overstroomt met niqaabs. Als ik hier in de Buitenveldert overal mensen met keppeltjes zie lopen ga ik ook niet concluderen dat Nederland er vol mee zit.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_98299357
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef Ringo het volgende:
Het zijn de usual suspects weer die hier triomfantelijk de kleinburger uithangen. :').
gaat ze goed af inderdaad :D
pi_98299487
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef niels0 het volgende:

[..]

Het verschil is dat joden van mij niet hoeven 'op te tyfen'.
Je mot ze alleen niet..... net als een groot gedeelte van Nederland met marokanen heeft.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het zijn ook weer dezelfde die alles goed proberen te lullen. FOK! is zo voorspelbaar.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:02:24 #267
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_98299633
quote:
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_98299634
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]
Je mot ze alleen niet..... net als een groot gedeelte van Nederland met marokanen heeft.
Ik heb geen hekel aan ze als je dat soms bedoelt. Ik heb gewoon helemaal geen binding met joden.
pi_98299663
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Het zijn ook weer dezelfde die alles goed proberen te lullen. FOK! is zo voorspelbaar.
Klopt, de nadenkende mensen die dit kabinet niet kritiekloos achterna lopen en niet stopten met zelfstandig denken zodra het over buitenlanders gaat zijn hier niet in overmaat aanwezig.
pi_98299695
quote:

[..]

Veel stiekems is er niet aan nee, zo onderhand.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:06:56 #271
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_98299839
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is geen wapen en zelfs niet beledigen bedoeld. Wees nou eerlijk, wat voegen de woorden van Donner nou precies toe. Op zn best wordt er signaal afgegeven, maar er verandert niets.
Er verandert wel iets: hij neemt afstand van het cultuurrelativisme, wat decennia lang leidend principe was in het integratiebeleid. Jij als journalist zou de symbolische waarde daarvan moeten kunnen inzien. Trendbreuk.
pi_98300066
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:06 schreef Omnifacer het volgende:

Er verandert wel iets: hij neemt afstand van het cultuurrelativisme, wat decennia lang leidend principe was in het integratiebeleid. Jij als journalist zou de symbolische waarde daarvan moeten kunnen inzien. Trendbreuk.
In de jaren 60, 70 en 80 inderdaad.
Donner zegt echt niets nieuws hoor.
Alleen dat de regering zijn handen ervan af trekt blijkbaar, net als in die decennia die ik net opnoem. En dan denken dat het goed komt. Ik geloof er niet in.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:26:09 #273
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_98300631
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is nu het geval misschien, vroeger lag dat ook anders. Elk decennium heeft z'n zondebokken.
Ja, in de jaren 70 hadden de Surinamers nog een gat in hun borst, een plat voorhoofd en eelt op hun duim en wijsvinger (Ik oewerken? Ben je gek! Morgen oeweer lekker oeWoeW halen!) ;)
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_98300692
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zelfde geld andersom. Maar jullie zijn dus daadwerkelijk tegen de zaken zoals in de OP besproken? Die vind je slecht? :?
pi_98300714
quote:
Hoe was jouw mening ook al weer bijgedraaid nadat je leraar was geworden op een zwarte school?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')