Dat ze mij met Dennis verwisseld hebben! Duh!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:36 schreef roos85 het volgende:
DE FINALE![]()
![]()
1. Baby wisseling Arnie en Dennis - Vicky en de school musical
Stemmen tot en met 5 augustus
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:12 schreef Frey het volgende:
Is er eigenlijk een keer niet op die gestemd?
quote:
Zal aan het eind eens tellen hoeveel er nou op die verhaallijn gestemd isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:12 schreef Frey het volgende:
Is er eigenlijk een keer niet op die gestemd?
De verrassende winnaar is......quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Frey het volgende:
En welke heeft gewonnen? Het is zo spannend.
Die was anders aardig slecht hoor.. was wel erg verbaasd dat Frits/Hans de finale niet had gehaald..quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha geweldig trouwens vreem dat Vickie dingetje nog zo ver is gekomen.
Ik vond de Hans verhaallijn zelf niet eens zo slecht, ze hadden alleen van de moord af moeten blijven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die was anders aardig slecht hoor.. was wel erg verbaasd dat Frits/Hans de finale niet had gehaald..
dat sowieso... daarom heb ik in het beste verhaallijnen tournament expres Hannie als dader vermeld..quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond de Hans verhaallijn zelf niet eens zo slecht, ze hadden alleen van de moord af moeten blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |