Sjors en Jack hebben toch net geen nummertje gemaakt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef Moofasah het volgende:
O en dat hele incest gedoe maakt ook een grote kans lijkt me zo. Dennis die met Laura het bed deelt, en alsof dat nog niet genoeg is ook nog met zijn zus en zijn nicht![]()
En dat heb je natuurlijk ook nog die andere incestverhalen van Julian en Kim, en hun moeder die zelf ook weer misbruikt werd door haar eigen vader.
Zelfs Sjors en Jack hebben een nummertje met elkaar gemaakt
Die hebben alleen gezoend, dit werd gezien door Dian, die van beiden al wist dat het kinderen van Frits waren en dit ze ook meedeelde. Sjors rende hierop overstuur weg, Jack ging haar achterna, stelde voor die zoen te vergeten en sindsdien hebben die 2 op zich best wel een overtuigende broer-zus bandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sjors en Jack hebben toch net geen nummertje gemaakt?
Ja, de band die ze hebben is wel goed. Klopt overigens, met wat ik me enigszins kan herinneren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die hebben alleen gezoend, dit werd gezien door Dian, die van beiden al wist dat het kinderen van Frits waren en dit ze ook meedeelde. Sjors rende hierop overstuur weg, Jack ging haar achterna, stelde voor die zoen te vergeten en sindsdien hebben die 2 op zich best wel een overtuigende broer-zus band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 22-06-2011 23:24:45 ]
nr 19quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Vicky die uitgemolken werd door Dex?
Ik weet het al: ik heb het allemaal gecheckt en ze staan er ook in het tweede lijstje bij, maar je hebt nummer 26 overgeslagen. Er zijn dus maar 63 nominaties ipv 64.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet het al: ik heb het allemaal gecheckt en ze staan er ook in het tweede lijstje bij, maar je hebt nummer 26 overgeslagen. Er zijn dus maar 63 nominaties ipv 64.
ja dat is wel een goeiequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ehhm ..Daar moet ik even over nadenken.
De omstandigheden rond de dood van Anita?
dat zal het waarschijnlijk wel worden, maar voor de rest is het wel grappig om te kijken hoe de overige verdeeld gaan wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Je kunt nu eigenlijk al voorspellen welke verhaallijnen er overblijven ....
De finale zal vast gaan tussen de babywisseling van Arnie en Dennis en "Frits" die Hans bleek te zijn.
Dat ben ik ook met je eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zal het waarschijnlijk wel worden, maar voor de rest is het wel grappig om te kijken hoe de overige verdeeld gaan worden
quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:41 schreef roos85 het volgende:
De tweede ronde:
1. De introductie van Edwin - De introductie van Fay
2. Morris die Ludo "vermoord" bleek te hebben - Morris die gek wordt
3. Roos die bij een rare club gaat om af te vallen - Lovetree
4. De modellencarrière van Vicky - Vicky en de school musical
5. Fos die verliefd was op Janine - Sjors en Jack die met elkaar zoenen
6. Het plotselinge overlijden van Mohammed Ayden - Anita die overlijdt na een aanrijding met een bestelbus die 10 km/u reed
7. Dennis die Anita en Rick van het balkon duwt - Maxime die Nick in de inrichting weet te plaatsen
8. Stefano die als ex maffia in een snackbar gaat werken - De illegale dvd-handel van Fos en Noud
9. "Frits'' bleek Hans te zijn - Harmsen die zijn huis uitmoest en zodoende in Teluma terechtkwam
10. Babywisseling Arnie en Dennis - De komst van Danny
11. Mieke die de moederrol van Janine over wil nemen - De zwangerschap/bevalling van Sjors
12. De "verlamming" van Nina - De leugens van Barbara omtrent haar ziekte
13. Jef's carrièreswitch (van zakenman naar barman) - Charlie en Ronja die tijdelijk lesbisch zijn geweest(
14. de relatie tussen Dennis en Anita - de relatie tussen Rik en Charlie - De relatie van Morris en Nina
15. Het vreemdgaan van Charlie met Danny - De ruzie tussen Janine en Barbara
16. Ludo en de *wraak* op Martijn Huygens - Wiet en der geesten
Oneens, ik vond dat persoonlijk echt een geniale dubbelrol.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik had al eerder aangegeven dat ik de Dennis blijkt Arnie te zijn (dus Dennis heeft sex gehad met z'n moeder & halfzus) + Frits leeft nog, nee, het is zijn tweelingbroer Hans (nog even aanpassen, dus verkrachten van de de spectaculaire sterfscène van Frits) verhaallijnen de ergste ooit vond.
Maar er schoot me nog iets te binnen.
Ludo's vrouw Sophia leeft nog, oké, kan je verwachten in een soap... maar die word dan gespeeld door Caroline de Bruijn overduidelijk met een pruik op![]()
![]()
![]()
Ik vergeet die walgelijke scène ook nooit meer.
Ludo Sanders staat aan Maximiliaans graf als hij plots hoort 'Loedo, ben jij dat?'
Zoek dan iemand die heel erg op Janine lijkt, maar dit.
Ik lees vaak op FOK dat veel fans dit wel leuk vonden, maar ik vind het echt een verschrikking.
Dat nep 'Italiaans accent', die overduidelijke pruik + bril.
Dit staat bij mij op nummer 3!
Volgens mij heb je net iets te vaak op delete of backspace gedrukt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:27 schreef Miss_paraplu het volgende:
9. "Frits'' bleek Hans te zijn seling Arnie en Dennis -
11. De zwangerschap/bevalling van Sjors
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |