Zou het nog even bewaren voordat je je diploma in handen hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:36 schreef Water123 het volgende:
Ik ga alles wat met de middelbare school te maken heeft weggooien, ik heb al een hele grote vuilniszak gepakt
Nehquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zou het nog even bewaren voordat je je diploma in handen hebt.
quote:
Thanks! Ik weet het ook niet precies. Waarschijnlijk is het een foutje geweest bij het ontwikkelen. Ik had deze foto met een wegwerpcamera gemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mooie foto!
Alleen vraag ik me af wat die kleurovergang in het midden is?
Jazeker, veel beter dan verwachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:37 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dank je! Ik hoop dat jouw uitslag ook goed was?
Gewoon doen. Misschien heb je er nog wat aan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:38 schreef Etsu het volgende:
Zal ik vragen of ik morgen mijn examen geschiedenis in mag zien? Of heeft dat geen zin?
Je mag ze altijd inzien. Alleen wat wil je ermee bereiken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:38 schreef Etsu het volgende:
Zal ik vragen of ik morgen mijn examen geschiedenis in mag zien? Of heeft dat geen zin?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:38 schreef BasD17 het volgende:
Hoppppaa!! Geslaagd!!![]()
![]()
Maar even een vraagje. Hoe bereken je het eindgemiddelde?
Doe je dit door alle afgeronde eindcijfers bij elkaar optellen en delen door het aantal eindcijfers?
Of worden de niet afgeronde cijfers berekent?
geen idee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je mag ze altijd inzien. Alleen wat wil je ermee bereiken?
Gewoon doen. Je hebt niets te verliezen daarmee. Misschien kan je nog wat verbeteren aan de manier waarop je je antwoord opschrijft.quote:
Oké. Ik heb net even gebeld naar school, maar ze zijn nu al dichtquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je hebt niets te verliezen daarmee. Misschien kan je nog wat verbeteren aan de manier waarop je je antwoord opschrijft.
Vast wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Straks cijfers inzien en kijken of het nog te halen is.
Dan wordt he wel vavo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vast wel.
Anders jaartje met mij overdoen, ook altijd chill.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanmiddag op school al taart gegeten.En nu weer. Hihi.
Nomnom.
Was die niet al een tijdje 'over datum'quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik weet het ook niet precies. Waarschijnlijk is het een foutje geweest bij het ontwikkelen. Ik had deze foto met een wegwerpcamera gemaakt.
Kwarktaart?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanmiddag op school al taart gegeten.En nu weer. Hihi.
Nomnom.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |