quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
Geslaagd zijn
Slagen
Zijn.
Een vwo-diploma hebben.
Jullie.Etsu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
Geslaagd zijn
Slagen
Zijn.
Een vwo-diploma hebben.
Jullie.Jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prr.
had ook een 7,5 voor m&oquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Baas
Maar toch altijd baas boven baas
Ik ook. Duurt te lang.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef xCore het volgende:
Bah, ik wil ook nu mijn cijferlijst gaan halen, ipv morgenochtend.
Jij hebt precies voor Latijn een 4,5.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:58 schreef ThaTim het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
Vak - SE - CE - Afgerond:
Nederlands - 5.8 - 5.8- 6
Engels - 6.8 - 6.9 - 7
Economie - 5,0 - 5,2 - 5
Geschiedenis - 6,9 - 7.6 - 7
Wiskunde A - 5.0 - 5.2 - 5
Aardrijkskunde - 6,4 - 5.9 - 6
Latijn - 5.7- 3.3 - 5
Eckte bazen staan voor latijn een 4.5
quote:Iedreen die geslaagt is van harte en pillzzzz de geen die gezakt zijn SUKKEL had wat meer tijd aan je huiswerk besteed in plaats #twitter
mooi hequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij hebt precies voor Latijn een 4,5.![]()
Belachelijk toch? Even ThaTim hemel inprijzen en dan vervolgens vertrekken, zonder gedag aan ons.quote:
Inderdaad. Meisje, ik ben booooos.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Belachelijk toch? Even ThaTim hemel inprijzen en dan vervolgens vertrekken, zonder gedag aan ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |