quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
En als ik dan toch bezig ben, of ze er kijkgaten in willen maken
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde je niet dom noemen Muis, dom dat is een heel ander genre
![]()
Pluspunten voor je TT though
I know you will beebjequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]dankjewel voor het vertrouwen!
I'm going to make you proud tomorrow.
Ik ben beter dan de misterquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Nepdove![]()
Alhoewel, dat moet wel episch zijn, die dingen uitzetten en dan keihard meeblehren
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben beter dan de mister
Maar dat is ook niet zo moeilijk.
Toen ik doof was omdat mijn hoorapparaat een grote beurt kreeg in Engeland, kwam Guitar Hero uit en ik rockte meteen de pan uit.
Deafness Schmeafness.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had net ruzie bij het hondenveld met een man van een jaar of 50![]()
Andere..normaal is die vrouw er meestal en dat hondje is gewoon een stom ding die ze in het hondenveld gooien en die hond wil er het liefst gelijk uit. Naja Jazz rent gewoon elke keer op dat hondje af.. ff wild doen, baas spelen..en dan is het goed en wil ze lekker spelen met dat hondje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij nou zo aso of zijn al die andere mensen dat?
dat wel jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen kijken met je knieën is best een skill though!
zijquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij nou zo aso of zijn al die andere mensen dat?
altijd de anderquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Andere..normaal is die vrouw er meestal en dat hondje is gewoon een stom ding die ze in het hondenveld gooien en die hond wil er het liefst gelijk uit. Naja Jazz rent gewoon elke keer op dat hondje af.. ff wild doen, baas spelen..en dan is het goed en wil ze lekker spelen met dat hondje.
Maar die mensen denken dat Jazz die hond aanvalt en bijt, terwijl Jazz dus echt niet bijt. Die man iets naar Jazz gooien en hij wilde al het veld in. Dus ik boos roepen dat die normaal moest doen en Jazz niks deed. Dat hij zon beest dan niet in het veld moet doen als andere honden niet aan hem mogen komen. Hij zeggen dat als het nog een keer gebeurd hij Jazz wel het veld af zal sleuren en in elkaar zal trappen.
En toen zei ik dat ik hem wel in elkaar zou slaan danEn toen kwam hij boos op mij aflopen
![]()
klinkt lekker, wat is dat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga straks Nigella's Coq au Riesling maken
Zooo keukenprinsesquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga straks Nigella's Coq au Riesling maken
Ja tis een bende met al die hondenquote:
De ekkesjun is juist dat ik het nèt op tv zag en het er zo supersimpel uit zagquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zooo keukenprinses
What's die ekkesjun?
Hier de Nederlandse versiequote:
Dat jij nou geen zin hebt om te gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Trek je straks je regenpak wel aan DM
ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De ekkesjun is juist dat ik het nèt op tv zag en het er zo supersimpel uit zag
Dus ik maak het mezelf juist makkelijk
[..]
Hier de Nederlandse versie
http://cook-and-book.blog(...)coq-au-riesling.html
wat ga je laten zetten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef Qwea het volgende:
Straks naar de tattoo shopmet een vriendin en haar vriendin
Ik ben aan het werkquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat jij nou geen zin hebt om te gaan.
Als Nigella het doet is het altijd simpel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hij staat in favorites voor een volgend keer, ik denk dat meneer Maes hier erg gelukkig van wordtquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Niks.quote:
Ja maar lees het blogje ook maar, deze is ECHT simpelquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als Nigella het doet is het altijd simpel.
Zesgangenmenu? Eitje!
Dikke reet? Gewoon niet in beeld brengen.
Baloe is mijn eerste echte hond. Die echt van MIJ is. Ik ga natuurlijk niet van alle komende honden nog een tattoo laten zettenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zou helemaal geen tattoos willen van iets dat met mijn honden te maken heeft. Dan heb ik over 50 jaar mn lijf vol met allemaal dingen van overleden honden.
Waarom kan je je er niet toe zetten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Je kan het ieg beter doen nu Baloe dr nog is.
Ik heb Frits zn pootjes nog steeds liggen, die heb ik overgestempeld toen ie dood was.
Hijs al een jaar en 10 maanden dood![]()
Ik kan me er niet toe zetten.
Nee, ik hoef geen hele dagen weg. Alleen ochtenden of middagen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je moet volgend jaar toch ook gewoon elke dag naar school toe DM? hoe ga je dat dan doen met 2 van die jonge honden? Of hoef je geen hele dagen weg.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef Messina het volgende:
Hey... tattoo's? Die heb ik ook. Zeven stuks
Nah, ik heb 1 grote (op mijn been), en de rest verspreid over mijn lichaam. Ik heb een poging gedaan (en vind dat zeer goed geslaagd) om alles gebalanceerd te houden. Ik wil geen lopend schilderij zijn. Dus ik ben wel klaarquote:
Wat voor de een gebalanceerd is, is voor de ander belachelijk vol, en dat werkt de andere kant ook op. Niemand zijn/haar bouw is hetzelfdequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef Mama_Mia het volgende:
None taken
ik wil ook geen wandelend schilderij zijn, maar ik wil heel graag een tattoo met het symbool van fibromyalgie en daaronder in Latijn de tekst 'ze vliegt met haar eigen vleugels'.
Ik heb tot nu toe 4 tattoos in chinese tekens (geluk, liefde, vriendschap & geef nooit op), een engel, een hart en een songtekst (think of what could be if you rewrite the role you play)
Nee ik ook niet hoor.. verwachtte er ook niets vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:15 schreef senesta het volgende:
Ik vind best vaak dat foto's op shows helemaal niet zo geweldig zijn eerlijk gezegd, op kattenshows vind ik ze ook vaak maar zozo. Al zitten er soms best mooie tussen.
De hond zelf komt er ook niet heel erg uit, de staart valt weg en het hondje is zo mooi.quote:
Nu nog een kerstmuts erin sjoppen dusquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Er zit eenminikonijntje
bij het egelhuis
Neh, te weinig om een goeie saté van te makenquote:
Jezus Fuck wat een gelul, na verloop van tijd ga je dood, reïncarneer je en kun je opnieuw beginnen. Inkt is meestal maar voor een jaar of 60-70.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks.
Nou ja, niet gelijk. Al 4 jaar lang wil ik gewoon het pootje (de kussentjes) van baloe op mn schouder. Ik heb MM net eens een uitbrander gegeven dat hij niet voor me kan bepalen dat het niet mag enkel omdat hij tattoo's kut vindt
Nou, blijkbaar werkte dat
Ergens ben ik een klein beetje bang dat ik telkens aan hem herinnert word als hij over 30 jaar er niet meer is door die tattoo... maar dat is juist het mooie... 1ste maanden zal het kut zijn, maar daarna slijt die pijn en denk je aan de toffe dingen.
Komen je tattoos niet mee terug dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Pagan het volgende:
Jezus Fuck wat een gelul, na verloop van tijd ga je dood, reïncarneer je en kun je opnieuw beginnen. Inkt is meestal maar voor een jaar of 60-70.
Heb je wat aan als je als mier terugkomt of zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Komen je tattoos niet mee terug dan?
Dan ben je wel een heel stoere mier natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Heb je wat aan als je als mier terugkomt of zo
Nope, en piercings ook niet. Zelfs zindelijk worden moet je opnieuw leren*.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Komen je tattoos niet mee terug dan?
Kruisbessen? Een rauw sterretje bessen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Kutkruisbessen. Nu moet ik morgenavond boodschappen gaan doen
Ik heb ze toch niet, dus maakt niet uit. Dat zindelijk worden is wel een tegenvaller trouwensquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef Pagan het volgende:
Nope, en piercings ook niet. Zelfs zindelijk worden moet je opnieuw leren*.
*Terry Pratchet.
Mijn hemel, een ongetekende* onder de 50 in de 21e eeuw. Je bent zeldzaam.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ze toch niet, dus maakt niet uit. Dat zindelijk worden is wel een tegenvaller trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel een geweldige avond gehad, alleen nog een beetje doof is.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ha, ik ben er met nog zo eentje getrouwd zelfsquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Pagan het volgende:
Mijn hemel, een ongetekende* onder de 50 in de 21e eeuw. Je bent zeldzaam.![]()
*Henk Schiffmacher.
Duitsersquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ha, ik ben er met nog zo eentje getrouwd zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Zo dik en niet meer kunnen lopen en dat ean dan haar baby is. Lijkt dat logisch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Tattoeages kan ik heel mooi vinden bij een ander maar niet bij mezelf
Ik ben vandaag maar even mijn zus gaan helpen nog geen tsunamialarm dus zijn we naar de intratuin geweest. Aangezien ze amper nog kan lopen hadden we een rolstoel mee en daar hebben ze een wagentje die je aan de rolstoel kan hangen. Daar hadden we Ean in de maxi-cosi opgezet het leek wel een hele optocht. En iedereen dacht dat het mijn zus haar baby was.
Om je ringvinger ipv een trouwringquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb er geen een.
Ik neem er een met
"wilbert jompel"
en deze smiley erbij.
![]()
Die vind ik mooi!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:07 schreef Messina het volgende:
[..]
Nah, ik heb 1 grote (op mijn been), en de rest verspreid over mijn lichaam. Ik heb een poging gedaan (en vind dat zeer goed geslaagd) om alles gebalanceerd te houden. Ik wil geen lopend schilderij zijn. Dus ik ben wel klaar![]()
Ik wilde vroegah altijd een tattoo in m'n nek, maar als ik zie wat voor volk daar doorgaans mee rond loopt.. heb ik maar overgeslagenNo offense ofcourse
Ik heb wel een F&F tattoo;
[ afbeelding ]
Op mijn onderrug
Verder heb ik o.a. de naam van mijn zoon, de naam van mijn man (na 10 jaar pas gezet) en de eerste letter van mijn nichtjes naam, waarover ik de voogdij een lange tijd heb gehad. Zij is een "beetje" mijn dochter, dus
Gaat aardigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |