abonnement Unibet Coolblue
pi_98634783
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja die hebbe ze....weet zo ff niet wat ze koste maar staan gewoon op de site.De joggingbroeken( voor de mannen) zijn best dik en warm en naar mijn idee van goede kwaliteit
Dank je wel, ga morgen wel even langs en anders bestel ik ze wel ^O^
  zaterdag 25 juni 2011 @ 03:45:28 #277
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_98637238
Anders kindermaatje, als je dat past (de grootste)! Ik heb een damesmodel en het kruis daarvan zit een beetje laag, beetje raar laag zeg maar, en is dunner dan heren- of kindermodel.
pi_98637918
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Fit Loyal O+ Spaar ze allemaal :')
Ik ook, maar ze zitten desondanks niet allemaal even goed... de witte bv past echt voor geen meter ;(
I had a signature once. It was awful.
pi_98645860
Jeeh, mijn bestelling al 5 dagen op voorgemeld! *O*
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2011 @ 15:34:20 #280
43556 miss_dynastie
pi_98647165
Mijn bestelling is binnen, maar wat een tegenvaller! Ik hou een tankini + broekje, een plain zwart shirt, bloem voor in het haar en een strandlaken van Mickey Mouse, de andere elf items (waarvan er ook nog 1 fout toegezonden was :') ) kunnen retour. Wel goedkoop :P
pi_98651451
Ik ben uitbesteld, alleen maar troep helaas en voor dezelfde prijs veel leukere dingen kunnen scoren vandaag.
Stond gisteravond op een borrel en kon gewoon zo de catalogus erop naslaan :')
Meer dan de helft droeg een H&M jurkje
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 25 juni 2011 @ 17:55:28 #282
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_98651695
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ben uitbesteld, alleen maar troep helaas en voor dezelfde prijs veel leukere dingen kunnen scoren vandaag.
Stond gisteravond op een borrel en kon gewoon zo de catalogus erop naslaan :')
Meer dan de helft droeg een H&M jurkje
Heb ik ook een beetje.. maar zo nu en dan haal ik nog wat binnen :) .
Vooral de Homecollectie kan leuk zijn, vind ik.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_98652099
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Heb ik ook een beetje.. maar zo nu en dan haal ik nog wat binnen :) .
Vooral de Homecollectie kan leuk zijn, vind ik.
Had dat nou niet gezegd :D maar idd :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98654586
Ik ben vergeten of er op zondag wordt bijgevuld of niet? :@
pi_98659733
Jup.
pi_98659872
Dat wordt dan de 5e dag op rij dat ik de wekker op half zes zet. :O
  zondag 26 juni 2011 @ 02:52:47 #287
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_98668781
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:05 schreef wyccie het volgende:
Dat wordt dan de 5e dag op rij dat ik de wekker op half zes zet. :O
En daar trek ik wel de grens. :P H&M is heel leuk and all met soms best toffe dingen, zeker in de sale, maar ik weiger er meer dan 2 nachtrusten voor op te offeren.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 26 juni 2011 @ 11:14:31 #288
54593 crew  Olga
Cheese
pi_98672221
Min bestelling is eindelijk in behandeling nadat het twee weken telkens werd opgeschoven. Ben benieuwd of het deze week nu wel eindelijk komt
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_98675809
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 02:52 schreef Mutsefluts het volgende:
En daar trek ik wel de grens. :P H&M is heel leuk and all met soms best toffe dingen, zeker in de sale, maar ik weiger er meer dan 2 nachtrusten voor op te offeren.
Het scheelt dat ik sowieso al kut slaap. En ik heb nu eindelijk de blazer!

Ondertussen al wel een megabestelling opgebouwd. Ook geprobeerd wat artikelen te verwijderen, want ik zit er ook niet op te wachten om zo'n enorme doos naar de TNT te brengen. :@
pi_98687497
Is het gebruikelijk dat een product dat op voorraad staat op de H&M site, bij bestelling niet zo blijkt te zijn? Ik wil namelijk een broek kopen dat wel gewoon in het overzichtslijst (met de juiste maat) weergegeven wordt, als zijnde beschikbaar maar wanneer ik het wil bestellen moet ik volgens de verwachte leverdatum -dat aangegeven wordt op de website- tot augustus gaan wachten, om het überhaupt in ontvangst te nemen. Moet ik dit met een korreltje zout innemen of klopt dit ook over het algemeen. Dan kan ik het namelijk net zo goed in een fysieke winkel gaan halen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 juni 2011 @ 19:15:37 #291
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_98687685
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:10 schreef Floris-Roderick het volgende:
Is het gebruikelijk dat een product dat op voorraad staat op de H&M site, bij bestelling niet zo blijkt te zijn? Ik wil namelijk een broek kopen dat wel gewoon in het overzichtslijst (met de juiste maat) weergegeven wordt, als zijnde beschikbaar maar wanneer ik het wil bestellen moet ik volgens de verwachte leverdatum -dat aangegeven wordt op de website- tot augustus gaan wachten, om het überhaupt in ontvangst te nemen. Moet ik dit met een korreltje zout innemen of klopt dit ook over het algemeen. Dan kan ik het namelijk net zo goed in een fysieke winkel gaan halen.
Dit klopt over het algemeen dus ja, dan kan je beter naar een fysieke winkel gaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_98689035
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:36 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het scheelt dat ik sowieso al kut slaap. En ik heb nu eindelijk de blazer!

Ondertussen al wel een megabestelling opgebouwd. Ook geprobeerd wat artikelen te verwijderen, want ik zit er ook niet op te wachten om zo'n enorme doos naar de TNT te brengen. :@
Jeej! Stond 'ie er ook nog in het zwart op? Want die ontbrak bij mijn levering :{.

Haha, ja dat probeer ik ook zoveel mogelijk te voorkomen, al was het maar omdat ik zo'n doos in mijn eentje nooit op het postkantoor krijg :P (heb geen rijbewijs).
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_98689573
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:53 schreef Lolaatje het volgende:
Jeej! Stond 'ie er ook nog in het zwart op? Want die ontbrak bij mijn levering :{.
Ja, de zwarte was er ook.
Een zwarte blazer is ook altijd fijn, ik twijfel daar nog over. :@
pi_98689715
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:05 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ja, de zwarte was er ook.
Een zwarte blazer is ook altijd fijn, ik twijfel daar nog over. :@
Oh fijn! Ja, hij past praktisch overal bij... ik zou het doen :Y.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 26 juni 2011 @ 20:14:00 #295
123170 alors
zlata1234
pi_98689996
welke blazer hebben jullie het over? nu word ik ook wel benieuwd :D
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 26 juni 2011 @ 20:14:52 #296
123170 alors
zlata1234
pi_98690040
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:10 schreef Floris-Roderick het volgende:
Is het gebruikelijk dat een product dat op voorraad staat op de H&M site, bij bestelling niet zo blijkt te zijn? Ik wil namelijk een broek kopen dat wel gewoon in het overzichtslijst (met de juiste maat) weergegeven wordt, als zijnde beschikbaar maar wanneer ik het wil bestellen moet ik volgens de verwachte leverdatum -dat aangegeven wordt op de website- tot augustus gaan wachten, om het überhaupt in ontvangst te nemen. Moet ik dit met een korreltje zout innemen of klopt dit ook over het algemeen. Dan kan ik het namelijk net zo goed in een fysieke winkel gaan halen.
moeilijk te zeggen, kan ook zijn dat ie eerder op voorraad komt of dat hij zoveel wordt geretourneerd dat er weer genoeg zijn om meteen te versturen...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_98690429
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:14 schreef alors het volgende:
welke blazer hebben jullie het over? nu word ik ook wel benieuwd :D
Hm, kan zo nergens een plaatje vinden. Het is een getailleerde blazer van een beetje 'sweatshirt' achtige stof, te krijgen in lichtroze, marineblauw, lichtgrijs en zwart. Weet je welke ik bedoel? :P
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 26 juni 2011 @ 20:24:24 #298
123170 alors
zlata1234
pi_98690517
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Hm, kan zo nergens een plaatje vinden. Het is een getailleerde blazer van een beetje 'sweatshirt' achtige stof, te krijgen in lichtroze, marineblauw, lichtgrijs en zwart. Weet je welke ik bedoel? :P
ohjaa dan weet ik wel welke er bedoelt wordt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_98694680
Misschien is de vraag al honderd keer gesteld, maar vraag het toch maar even. Vorige week een grote bestelling gedaan met bijna alleen maar sale artikelen. Onder het kopje "nog niet geleverde artikelen" stond dat het volgende week wordt bezorgd. Nu kijk ik net en is dat kopje leeg! Er staat alleen dat op die pagina eventueel dingen kan wijzigen. Is heel mijn bestelling nu gecanceld of is dit gebruikelijk? Zou beetje zuur vinden als alles gewoon geannuleerd is..
  zondag 26 juni 2011 @ 21:51:49 #300
123170 alors
zlata1234
pi_98694992
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef Nanashi het volgende:
Misschien is de vraag al honderd keer gesteld, maar vraag het toch maar even. Vorige week een grote bestelling gedaan met bijna alleen maar sale artikelen. Onder het kopje "nog niet geleverde artikelen" stond dat het volgende week wordt bezorgd. Nu kijk ik net en is dat kopje leeg! Er staat alleen dat op die pagina eventueel dingen kan wijzigen. Is heel mijn bestelling nu gecanceld of is dit gebruikelijk? Zou beetje zuur vinden als alles gewoon geannuleerd is..
kijk eens bij geleverde artikelen... hij is waarschijnlijk gewoon in behandeling genomen.
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')