als je bij nu in de winkel kijkt, zie je wel 4 dingen (jaja) die nieuw zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef Joell het volgende:
Ja, dat had ik ook, ik wilde kijken of er nieuw spul was aangezien mensen dat zeiden. Maar geen nieuw spul te zien dus
zit op mn werkquote:
Deze had ik ook besteld tijdje terug, in het zwart, en hij was zó statisch. Ik had gewoon pijn toen ik hem uittrokquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zit op mn werk
[ afbeelding ]
deze net in winkelmandje gegooiden wat jeans uit de sale, kwam erachter dat er n gat in de jeans die ik nu aan heb zit, en veel jeans zitten mij niet goed, dus ben benieuwd
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zit op mn werk
[ afbeelding ]
deze net in winkelmandje gegooiden wat jeans uit de sale, kwam erachter dat er n gat in de jeans die ik nu aan heb zit, en veel jeans zitten mij niet goed, dus ben benieuwd
was nu 7 nog wat dus moeite van proberen waardquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:02 schreef Melochan het volgende:
[..]
Deze had ik ook besteld tijdje terug, in het zwart, en hij was zó statisch. Ik had gewoon pijn toen ik hem uittrokDaarom maar teruggestuurd, wist ook niet wat ik ermee aan moest. Zat verder wel heel mooi enzo
passen mn kuiten niet inquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Voor degenen die van skinny jeans houden:
Super Sqin
![]()
Ik heb er 3 . Zitten heerlijk!
Ik weet niet of ze nog steeds op de site te vinden zijn eigenlijk. Was meer een algemene tip..quote:
Aha ja ik ben van de dure jeansquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
passen mn kuiten niet in
en @ML heb jeans van 20 en 15 euro besteld, dus die 5 euro verzendkosten
Ik had 'em ook voor 7quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was nu 7 nog wat dus moeite van proberen waard
Ik zag ooit zo'n hoge zwarte super sqin, die in donker denim op de site staat, had ik die toen maar gekochtquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog steeds op de site te vinden zijn eigenlijk. Was meer een algemene tip..![]()
Ik heb vorige week in de winkel een zwarte gehaald, met net zulke mooie glans erop als die slim fit die nu wel nog op de site staat.
wide en boyfriend hier, hoewel ik nu nn slim heb omdat ik n witte jeans wil, maar goed als die niet past, hup terug in de zakquote:
Ik vind em helemaal leuk, alleen de stofquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef Mixende_match het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel liefalleen de kleur is niet zo mooi. Zal ik morgen ochtend nog een kans wagen voor 2 rokjes + 1 jurkje?? hmmmm
Die heb ik een tijd geleden in de winkel gepast, maar ik moest er iets onder aan trekken zodat mijn BH niet zichtbaar was. En dat wil ik niet, dus ik vind het ondingen. Wel mooie ondingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef alors het volgende:
Ik vind em helemaal leuk, alleen de stofDan gaat het over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |