Nee geen grapjequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Eerste link lijkt een kookboek en de tweede leidt naar stripboeken...
[..]
Waar zijn mods als je ze nodig hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef bwt het volgende:
Damn, dan moet je dus handmatig de OP vernieuwen geerd
Uit de OPquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef Thrilled het volgende:
Ik zal wel een stukje van de practical joke missenIk zoek wel verder
Is voor iedere motor anders. Je gebruikers boekje staat al veel in.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef Thrilled het volgende:
Ja ok dat is voor een specifieke motorZover ben ik nog niet, ik bedoelde meer algemene motortechniek..echt voor de beginner dus
Hoe het werkt, waar je op moet letten, wat je regelmatig moet onderhouden..
http://www.thundercat.nl/index.php/techniek/26-onderhoudsschemaquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef Thrilled het volgende:
Ja ok dat is voor een specifieke motorZover ben ik nog niet, ik bedoelde meer algemene motortechniek..echt voor de beginner dus
Hoe het werkt, waar je op moet letten, wat je regelmatig moet onderhouden..
IOHquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:51 schreef cageon2 het volgende:
Heb trouwens een xbox360, wie was hier de FOK!gamer-nerd?
Jaja, Welcome Back, dacht er ook later pas aanquote:
Eerst inspuiten met WD40, ff uurtje wachten totdat het een beetje ingewerkt is en dan losmaken.. Alleen als je Torx / Imbus al naar de klote is heb je wel een probleem. Als je nieuwe erop wilt zetten, zou je het eventueel nog met een waterpomptang kunnen proberen, al is dit niet de meest mooie oplossing natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:35 schreef Blackviper het volgende:
mm weet iemand hoe je vastgeroeste stuurgewichtjes los krijgt? De thorax die er in zit is al compleet rond.. :S
Die thorax heb ik toch niet nodig voor de nieuwe? Daar zitten toch gewoon nieuwe schoefjes bij?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Eerst inspuiten met WD40, ff uurtje wachten totdat het een beetje ingewerkt is en dan losmaken.. Alleen als je Torx / Imbus al naar de klote is heb je wel een probleem. Als je nieuwe erop wilt zetten, zou je het eventueel nog met een waterpomptang kunnen proberen, al is dit niet de meest mooie oplossing natuurlijk.
Krijg je waarschijnlijk nieuwe bij jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Die thorax heb ik toch niet nodig voor de nieuwe? Daar zitten toch gewoon nieuwe schoefjes bij?
Nee niet dol gewoon muurvast. En verder is de thorax dus rond nu omdat hij gewoon te vast zit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:54 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Krijg je waarschijnlijk nieuwe bij jaDe nieuwe heb je nog niet begrijp ik ?
Ik vraag me alleen af of je ze er dan nog 'makkelijk' afkrijgt. Ik weet niet hoe het bij mijn "nieuwe" motor zit, maar bij mijn oude motor uit '88 zat er geen schroef, maar zat het draad aan het stuurgewicht vast en kon je door het stuurgewicht te draaien deze er ook afdraaien... Als je imbus dolgedraaid is, heb je wel een klein probleempje![]()
Dan zou ik het toch wel even (wachten en) met de goede imbus proberen, als je het dol draait heb je een probleemquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Nee niet dol gewoon muurvast. En verder is de thorax dus rond nu omdat hij gewoon te vast zit.
er zit ook wel imbus maar ik heb die maat niet.. dat is namelijk nogal groot
het is dus een thorax boutje en in het gewichtje zelf zit een uitsparing voor een imbus van maatje gigantisch.
Graag gedaanquote:
Damn! You fastquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef Bunnybeater het volgende:
Mijn foto
En Geerd pauper, niet eens [Fok MC!]
En ook geen eigen titel
Je doet eigenlijk alles fout weat fout kan
Dudequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Jaja, Welcome Back, dacht er ook later pas aan, ik ben hier alleen nog niet eerder geweest
Thorax is gewoon goed klote bevestiging materiaal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef Blackviper het volgende:
Nee niet dol gewoon muurvast. En verder is de thorax dus rond nu omdat hij gewoon te vast zit.
er zit ook wel imbus maar ik heb die maat niet.. dat is namelijk nogal groot
het is dus een thorax boutje en in het gewichtje zelf zit een uitsparing voor een imbus van maatje gigantisch.
Of een gleufje maken met de haakse slijper en dan de schroevendraaier er opquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Thorax is gewoon goed klote bevestiging materiaal.
Voordat ik iets loshaal ram ik er altijd een bitje in.
Dat laat de draad schrikken, en zorgt er ook voor dat de thorax of imbus er echt goed inzit.
Dan met de bit en ratel losdraaien, en als dat niet lukt heetstoken en de slagschroevendraaier erop.
Kruipolie is voor dromers.
Als je er bij kan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Of een gleufje maken met de haakse slijper en dan de schroevendraaier er op
Dus ik krijg de oude? (quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef cageon2 het volgende:
vanmiddag nieuwe bandenwarmerts gekregen van een sponsor![]()
en een GPS datalogger besteld. Al verzonden, hopelijk morgen geleverd.
Feli.quote:
Sure, zijn toch stukquote:
Had ik ook, maargoed niet zo snel qua Hz en hij knikkert de GPS eruit na een tijdje standby stand... :/quote:Wat voor GPS logger? Ik moet nog ff de Garmin uitlezen..
Volgende keer maar met een gratis app op de GSM testen.
Schijnt wel makkelijk te zijn.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren drie sessies gevlagt op Zandveurt.![]()
Maar voordat we konden beginnen eerst troep ruimen van een toerwagen die er een zootje van had gemaakt.![]()
Deze scherven lagen aan de buitenkant van de Marlboro bocht.![]()
[ afbeelding ]
En aan de binnenzijde allemaal zand. Dus dat was even een driftig partijtje vegen met de hand.![]()
Toen na een ruim half uur de melding over de portofoon dat de ambulance niet klaar stond om eventueel uit te rukken. Die waren ze vergeten te reserveren. Dus toen nog een uur dit natuurbeeld..
[ afbeelding ]
Mijn motortje achter post 13 wilde ook de baan op.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk werd er gestart, drie sessies gevlagt en nog twee gereden.
Wel twee uur later thuis. Maar het was lekker.
Zo'n ding hoort toch vies te zijn .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoop dat het morgenochtend een beetje plenst; brommer is een beetje vieZ sinds vanavond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is wel HD, maar cam (S-E X10) was niet helemaal goed gericht, volgende keer beter
Had niet veel tijd meer, schakelpook even goed afgesteld bandjes opgepompt en toen snel naar huis om met de auto naar het "werk" te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef bwt het volgende:
Damn, dan moet je dus handmatig de OP vernieuwen geerd
ding is standaard smerig; poetsen is voor mensen die daar tijd voor hebbenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Zo'n ding hoort toch vies te zijn .
Anders is het hetzelfde als die hummers die alleen in de binnenstad komen
Wat is dat ding bovenin dat lijkt op een radio?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ding is standaard smerig; poetsen is voor mensen die daar tijd voor hebben![]()
Moet je daar mee dan? Aftellen tot de wereld vergaat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:22 schreef Sounddragon het volgende:
Dat heet een tripmeter; geeft de tijd, 3 verschillende tussenafstanden, stopwatch en een countdowntimer weer
en alweer binnen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Sure, zijn toch stuktroep..
[..]
Had ik ook, maargoed niet zo snel qua Hz en hij knikkert de GPS eruit na een tijdje standby stand... :/
QStarz apparaat http://www.qstarz.com/Products/GPS%20Products/BT-Q1000EXQR-F.htm
+ leuke feature in de software![]()
Misschien met wat vrienden. Moet nog even geregeld worden.quote:
Bolognesequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:25 schreef Worldbeater het volgende:
Fok! MC revival..
Na +/- 5 jaar een paar zakken M&M's gekochtmaar 500 gram krijg ik niet meer in ene keer weg.
Nu nog wel aan een zak taco's begonnen.. pittig gekruid.
Nog even wachten op dinnetje, en dan gooien we de pizza in de oven.
Daarna met de koffie weer M&M's.
Chips bolognese is er ook.
Nee, een icoontje met een kutkonijntje is lekker baasquote:
Que?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, een icoontje met een kutkonijntje is lekker baas![]()
![]()
Jij bent een tsjikkie, dan mogen knijntjes welquote:
Tussen 9 maart en 9 mei ben ik door simpelweg droog eten en niet snoepen in de avond tien kilo afgevallen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Bolognese![]()
M&M's 500 gram moet je wel met zijn twee-en doen
Bolognesechips + chocola is een goede combinatie![]()
Je bent niet op dieet oid zo te lezen
Vp3quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tussen 9 maart en 9 mei ben ik door simpelweg droog eten en niet snoepen in de avond tien kilo afgevallen.![]()
Kom er nu nog wel eens 2-3 in 3 dagen
aan, maar kan nog makkelijker in 3 dagen er ééntje meer afkrijgen.Volgende maand circuitdagje, dan moet het pak wel dichtkunnen
en in oktober de halve marathon van Amsterdam. Dan is iedere kilo minder per kilometer ook wel fijn.
(en moet de tijden van vorig jaar verbeteren)
Afvallen is dus alleen functioneel.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tussen 9 maart en 9 mei ben ik door simpelweg droog eten en niet snoepen in de avond tien kilo afgevallen.![]()
Kom er nu nog wel eens 2-3 in 3 dagen aan, maar kan nog makkelijker in 3 dagen er ééntje meer afkrijgen.Volgende maand circuitdagje, dan moet het pak wel dichtkunnen
en in oktober de halve marathon van Amsterdam. Dan is iedere kilo minder per kilometer ook wel fijn.
Ja twee wekenquote:
Drie trouwerijen deze maand en een week op vakantie.quote:
Haha het pak dicht kunnen doen is wel fijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom er nu nog wel eens 2-3 in 3 dagen aan, maar kan nog makkelijker in 3 dagen er ééntje meer afkrijgen.Volgende maand circuitdagje, dan moet het pak wel dichtkunnen
Pak is redelijk op maat, maar op het circuit komen er nog een rugprotector en borstpantser in.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Haha het pak dicht kunnen doen is wel fijn.
moest trouwens
zijn
Eerst maar eens met deze rijden, ben wel benieuwd naar de voorvork nu, en de geometrie is aangepast.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:08 schreef Geerd het volgende:
http://www.mamola.nl/?pagina=occasions&occasionID=1063
Wb wat voor jou?![]()
(belachelijke) Nieuwwaarde. En voor iets van 16 jaar oud.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lol, offerte laten maken voor dat ongelukje waarbij die GSXR zen topkuip ging testen op mijn uitlaat... Alleen het dempertje kost al 813 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |