SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
zie TTquote:
Dat is Mera ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nee wacht das iemand anders das mera
Er zitten hier ook mensen die tips geven en zo. Het is niet zo dat iedereen er moeite mee heeft.quote:
Haha ja ik zat toevallig achter de PC, maar facebook was nog eerder.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
hahaha keurig fok weet het eerder als het vriendje, heowel dat toch Techno is.. dacht ik
Hey gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha ja ik zat toevallig achter de PC, maar facebook was nog eerder.![]()
Hij is nu toch nog aan het werk dus dat scheelt weer.
Ja hij hangt net, maar we hebben niet zoveel vertrouwen in de vlaggenstokhouder dus we zijn benieuwd of die nog door het raam eronder gaat klappen vandaag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hey gefeliciteerd!!![]()
![]()
Ga je ook nu je tas uithangen en zo?
Ik zit nog steeds te wachten op het telefoontjeNog nooit zo nerveus geweest
Lol, ik weet nog dat ik aan het werk was op kantoor en dat ik verbaasd was dat ze me belde... was het helemaal vergeten dat ik de uitslag zou krijgen die dag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hey gefeliciteerd!!![]()
![]()
Ga je ook nu je tas uithangen en zo?
Ik zit nog steeds te wachten op het telefoontjeNog nooit zo nerveus geweest
Haha ik ben trouwens 20 en deed versneld vwo op een roc. Dus wel iets ouder ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef Axel1988 het volgende:
VWO? Serieus? Ik dacht dat je veel ouder was joh. Desalnietemin, mooie prestatie!
Ja, ik heb een berg lieve berichtjes in mijn inbox staan die ik niet ga verwijderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje bewaar jullie ook al de berichtjes van je vlam of degene die je leuk vind ?? Ik bewaar ze vaak en zwijmel dan erover
af en toe, zolang het geen ex isquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje bewaar jullie ook al de berichtjes van je vlam of degene die je leuk vind ?? Ik bewaar ze vaak en zwijmel dan erover
Ik hoop het maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hij hangt net, maar we hebben niet zoveel vertrouwen in de vlaggenstokhouder dus we zijn benieuwd of die nog door het raam eronder gaat klappen vandaag.
Ahh spannend, ik duim nog even voor je.Komt wel goed!
Lolwhutquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol, ik weet nog dat ik aan het werk was op kantoor en dat ik verbaasd was dat ze me belde... was het helemaal vergeten dat ik de uitslag zou krijgen die dag.
Jazeker, ik heb ze allemaal nogquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
Neuj, ik heb zo'n kekke telefoon waar iedereen Angry Birds op wil spelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
Andere dingen aan mijn hoofd; slagen was voor mij een vanzelfsprekendheid. Heb het ook niet apart gevierd verder.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
Lolwhut![]()
Hoe kan je dat nou vergeten?!
Ja, ik bewaar ze.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
Hey, die heb ik ook. Ergo Angry Birds uninstallen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:23 schreef Crutch het volgende:
Neuj, ik heb zo'n kekke telefoon waar iedereen Angry Birds op wil spelen.
Wil het graag voorkomen dat anderen mijn 'niet voor andere ogen bestemde' berichtjes kunnen lezen.
Ja vast wel, ik zat een half uurtje terug nog precies zo, toen kreeg ik een paar seconde een rolberoerte tot ik 'gefeliciteerd' hoorde en toen stuiterde ik door het huis. Kan me niet herinneren ooit zo door wat heftige emoties gegaan te zijn als net.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik hoop het maarvoel me echt ongelooflijk kut nu, en ik ben niet zo snel heel erg wanhopig te krijgen
Dank je!
Wat ga je eigenlijk hierna doen?
De route al helemaal uitgestippeld. Klinkt wel leuk trouwens; welk buitenland heb je op het oog?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ga hierna communication doen in Arnhem in het Engels inclusief Spaans, stage in het buitenland en een half jaar studeren in het buitenland.
Nog niet iets specifieks, maar dat hoort allemaal bij die opleiding. Ik overweeg wel de clichés als Australië en de VS voor het studie gedeelte, en qua stage laat ik het tegen die tijd meer van het bedrijf afhangen denk ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De route al helemaal uitgestippeld. Klinkt wel leuk trouwens; welk buitenland heb je op het oog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |