quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef Flitspaal het volgende:
Dat zijn de mensen die zich tegen vernieuwing verzetten.
BegonOp donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef Flitspaal het volgende:
Waterneus
Dubbelscore!quote:als protest tegen industrialisering in Engeland in de weefindustrie.
Luddites van The Cropdustersquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:33 schreef MREn het volgende:
[..]
http://subversiviteit.wetpaint.com/page/luddieten
AKQ stand deel #2247:quote:
Die zocht ik, Jerry is wat te 'normaal'.quote:
Wiki vindt "Kraut is a German word recorded in English from 1918 onwards as a derogatory term for a German, particularly a German soldier.[1] Its earlier meaning in English was as a synonym for sauerkraut, a traditional German and central European food. "quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef ß het volgende:
Dat zijn de amerikanen die het Krauts noemen. De Engelsen noemen het Jerries, daar vroeg je toch naar?
Oh ja, klik om te vergrotenquote:
Met imgur.com voorkom je dergelijke probleempjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:02 schreef outtayourleague het volgende:
Volgens mij staat het op foto zelf
Klopt... Ik ben redelijk Brits georienteerd, dus Engels is voor mij al snel the Queen's English, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen zo logisch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef ß het volgende:
De vraag is op twee manieren op te vatten: Brits of de gehele Engelse taal. Ik dacht dat je Brits bedoelde. Misschien voortaan wat preciezer in je vraagstelling zijn als je een specifiek antwoord wil horen.
quote:
quote:
je gaat hard MREnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |